@ Annique!
Zo.. Kheb mijn eten weer binnen, had dr honger van van zo'n middag buiten!
Vanmiddag eerst Collin gepakt.
Die helemaal gepoetst, wat een stofnest! En wat word ie groot! Ik had gewoon een lamme hand ervan! Zijn kont is bijna net zo hoog als ik! En breed! En dan die voeten, maatje zeilboot. Anyway, kleine Collin groeit als kool! 
Daarna zijn been gewassen met betadine scrub. Ging niet zonder slag of stoot.. Maar uiteindelijk met wat afleidingsmanouvres toch de korstjes er af kunnen pulken zodat er niks meer of zat en ook geen vuil meer zat. Daarna afspuiten en laten drogen aan de lucht. Morgen weer speciaal behandelspulletje er op smeren. Het zag er al goed uit!
Toen op naar Shania.. Die ook uitgebreid gepoetst, vlechtjes in haar manen gemaakt..
En daarna een minuutje of 20 gelongeerd met een dekje op. Wilde eigenlijk 10 minuten maar was de tijd vergeten. Afijn, ze liep gewoon goed. En twas alleen maar stappen en beetje draven.
Volgende week neemt Paul een bitje mee dus kunnen we ook eens laten wennen aan het hoofdstelletje.
Volgens mij komt Shan nu ook in haar echte puberteit, ze begint weer baldadig te worden..
Maar wel in een hanteerbare mate..
Daarna aan de koffie.. En ineens komt daar Paul al aanrijden.. Ik was nog helemaal niet klaar. Want hij was een tikje aan de vroege kant.. Had ik kunnen weten, maar was het ook weer totaal vergeten.. Afijn, kopje koffie gegeven en snel Amy uit de wei gevist..
Was ik mijn sporen nog kwijt, moest ik die nog even zoeken.. Zadelen en aan het werk.
Had deze keer een groot publiek, wel 5 man..
Maar goed, is alleen maar leuk!
We hebben eigenlijk de hele les op rechts gereden.. Omdat dat de kant is die minder ontwikkeld is.. Eerst begonnen met dr kin vragen, stelling enzo.. Daarna zijgangen en de rechtergalop. Het leek zo'n simpele les.. Paul heeft er namelijk ook nog opgezeten en dan lijkt alles zo makkelijk! Amy doet het ook zo.. Maar ik zelf vond het hardstikke moeilijk, of ik maak het mezelf te moeiljk! Wel zijn we weer een stap verder in de galop, we galoperen nu normaal aan dmv de heup naar binnen te zetten.. Ging goed!
Heb weer huiswerk en volgende week Donderdag komt hij weer.. Neemt hij ook gelijk een ander bit voor Amy mee en worden zowel Amy als Shania even gecontroleerd door aan de tanden..