Dat word geen strandrit voor Amy en Sita morgen.. 
Ik zei om kwart over 6 tegen mijn moeder.. De telefoon gaat straks en dan is het Shirley.
Had gewoon zo'n raar gevoel..
En jawel.. Ik kreeg omstreeks half 7 een telefoontje van Shirley dat Amy blijkbaar toch gek had gedaan en een ijzer had afgetrapt tijdens het rondjes lopen in de stal. Of ze was op de voerbak gaan staan.. Ik weet t niet precies..
Ze had hem iig lelijk afgetrapt, dus ik denk meer afgetrokken.. Aan de voerbak dus. Verder was ze rustig toen ik aankwam, wel bezweet.. Dr stalomgeploegd.. Wel had ze gegeten.. Gemest.. Alles.. Gewoon als normaal dus. Geen LOZ tafreel iig.
Nou, Natas maar weer gebeld die kwam met de trailer. En toen wilde ze ineens de trailer niet op. En nu wilde ze echt niet, 2 voeten op de klep en er weer achteruit afjumpen. Afijn, toen de trailer anders gezet en stond ze er gelijk op.. Dan maar weer naar huis.. 
Ik moet iig morgen niet zo vroeg uit bed, dat scheelt.. Maar balen doe ik enorm.
Ik ben trouwens niet boos geworden ofzo.. Ik heb een fijne dag met Amy gehad en ze heeft het toch een hele dag volgehouden daar.. Volgende keer gaat het vast weer beter. Of het is gewoon dat ze perse in haar eigen bed wil slapen..