[TI] [HK] Tinkerpraat deel 6 Keep on talking!!!

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Chubby

Re: [HK] Tinkerpraat deel 6 Keep on talking!!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-05 23:29

Citaat:
Jan nog lekker verwend dus die is tevree.

Jaaajaa...

Bonte, gelukkig maar dat je pedaal op de snelweg bleef hangen! En niet vlak voor een stoplicht of afslag of rotonde ofzo...

Met O&N komt Youp van 't Hek weer met een oudejaarsconference, dus wij hangen ook lekker voor de tv! Niks mis mee toch?

Angelique, van harte met Silas!

Pellie, zonde van die botsing! Maar eigen risico bij een lease- auto is meestal niet schrikbarend hoog hoor... Lekker naar Barca! Als jullie echt geen zin hebben, weet ik wel iemand voor je kaartjes hoor

Vashti, die met die zwarte krulletjes is andere collega. Die vonden jij en Chev zo leuk meen ik. Maar toen vond ik er nog niet veel aan. Het blijkt wel een schatje te zijn. Maar ja... Kan niet van 2 walletjes gaan eten he
VUTter is iemand anders inderdaad... En nee, ook niet diegene waarom ik toen die foto's plaatste

Ik ga even afwassen... Nadeel van uitgebreid eten... Lastig, zo'n vriendin zonder vaatwasser
Dan ff douchen en morgen op tijd op (half 7), want hondje moet tussen 8 en 9 in de kliniek zijn

Spetter

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-05 23:32

Leuk annemarie!!! Kan ik nu lekker slapen!!!
Trusten allemaal

Cheveyo

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-05 23:56

heb even jouw verhaal gemist Bonte, ga het zo even terug zoeken.

Chub, die krulletjes ja inderdaad, ach laat het ervaring wezen hihi. Nee 2 walletjes kan niet maar VUTter is ook leuk toch? Hij heeft toch niet geinteresseerd gedaan naar je vriendin die mms verstuurd hoop ik voor je?

Pellie, boem is ho....balen zeg!

Ga foto's kijken en ben vandaag weer erg sumier in antwoorden merk ik. Niet zo bedoeld het zit gewoon niet meer in mijn hoofd....

IndianaJones

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-05 23:58

Trusten Cindy!!!

Leuke foto's Vasthi!! Ben je ook zo fliefd op je 2 onderkruupseltjes?

Ooow Pellie...botsinkje...oow wat jammer. Zou ook net iets voor mij zijn. Zonde-geld roep ik dan altijd...hihihi...
Och lekker toch even joh, even paar dagen eruit naar Barcelona! Gewoon lekker van genieten!

Oud en Nieuw...vier ik ws ook rustig voor de buis. Misschien dat Arjan z'n broer en vriendin komen, maar da's nog niet zeker. Alleen thuis lekker voor de buis, beestjes bij ons vind ik ook geen probleem! Lekker wel ! Kobus en Jessie (onze Labrador en Cairn Terrier) gaan overigens 1 nachtje logeren in het pension die midden in de landerijen staat en waar ze nada nix van het vuurwerk meekrijgen. Jessie is doods-doooodsbang voor vuurwerk en keft alles bij elkaar (hij gek en wij gek). Was als pup nergens bang voor, totdat een ontzettend leuke vent het een goed plan vond een strijker pal achter Jessie z'n achterwerkje te gooien. En gedaan was het met m'n nooit-bange Terrier. Rotgeintjes zijn het. Jessie is echt zoooo bang sindsdien voor vuurwerk en ander erg hard lawaai. Sneu hoor. Maar in het pension krijgt 'ie niets mee. Heeft hij een rustige nacht en wij ook. Kobus gaat met hem (sinds jaar en dag) mee. Bo blijft gewoon thuis, die trekt zich niet veel van het vuurwerk aan.

Oei da's eng Bonte van het gaspedaal. Heb ik ook eens gehad, ook onder de mat en ook met een automaat. Even schrikken, maar was er gelukkig ook zo weer onder weg. Kunnen anders rare dingen gebeuren!

Peetorlan...wens de paardjes veel plezier in hun nieuwe kasteeltjes

Angelique...van harte!

hahaha Chub...ja dat vond ik ook altijd het grootste nadeel van uitgebreid eten! hahaha. Nu heb ik GELUKKIG een vaatwasser. Heerlijk, zou nu echt niet meer zonder willen (lees..."ik luie huisvrouw" hahahaha nee hoor!!!! )
Is er al eens een foto van VUTter voorbij "gevlogen" hier ???
Ooow dat dacht ik ook Chev...zo van "hij was toch niet geinteresseerd in je vriendin d'r mms he?!?" Omdat ie niet zag dat jij het was maar haar wel belde.

Even wat drinken pakken..ik verdorst hier zowat

Chubby

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-05 00:15

Hahaha... Weet niet of hij meer in haar geinteresseerd is. Hij heeft haar wel 2x gebeld vandaag (1e keer was erg vroeg en nam ze niet op). Maar hij kende haar nummer natuurlijk niet. Heb later nog een sms-je verstuurd over die foto, maar niets op gehoord. En dat zit me steeds dwars: hij wilt wel steeds afspreken en gezellig enzo. Maar reacties op mail en sms blijven vaak uit...

Als we bij elkaar zijn is het wel echt leuk en knus en gezellig en sexy enzo. Maar ik ben niet iemand voor vrijblijvende dates denk ik...

En ik heb dus geen zin om in iets (prils) veel energie te stoppen. Heb dat al te veel gedaan dit jaar. Wil wel eens meer energie krijgen dan geven in een 'relatie'.

En krulletjes- collega stopte afgelopen vrijdag wel veel energie in mij, terwijl hij weinig terugkreeg. En dat vond ik wel een keertje leuk

Anyway...

Wil nog even de fotograven en plaatsers complimenteren! Knappe knollies voorbij zien komen!

Afwas is gedaan (eigenlijk valt het meestal wel mee, zo'n afwas, als je samen even doorwerkt, maar ben al jaren een vaatwasser gewend verwend). Nu ff douchen en slapen...

Chubby

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-05 00:18

BTW... Klinkt wel gek mijn berichtjes deze week... Wil geen relatie, even 'vrij' zijn en vrijblijvend daten... En nu weer dat ik juist niet zo'n vrijblijvend tiepje ben... Ook naar VUTter toe ben ik niet zo duidelijk, vrees ik... Want heb 'm wel ff duidelijk gemaakt zondag dat men op het werk niets mag weten, terwijl hem dat niet zo'n probleem lijkt...

Snap mezelf ook niet zo, eigenlijk...

Pfffff.... Wijn is niet goed voor mij

Poosje81

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-05 00:19

Je wil wel een vaste relatie maar met de juiste persoon!! Even kort samengevat

Mooie foto's gezien!!

Cheveyo

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-05 00:26

ehum Chub, het zal inderdaad ook wel met jouw (on)duidelijkheid te maken hebben. Ach als je maar leut het toch? Komt wel goed met je, beetje spinnewebben raggen is ook nodig op zijn tijd

Oeh FK wat een open blik heeft ze op de 3e foto en ze is aan het afvallen of niet?

KootMiraDrum

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-05 00:48

Vanaf de zijkant lijkt het soms wel, maar ik voel nu eindelijk geen ribben meer als ik haar aai. 3e foto net een jong merrietje he? Foto's van de voorkant hoef ik niemand op de buik te wijzen, denk ik

De rest staat hier http://www.pbase.com/fjordkootje/actionpart2

Zit te denken om mijn 17-55 f2.8 lens te gaan dumpen, de tele is zoveel beter...

Chubby

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-05 00:56

Lekker verwoord weer Nicole

Leonoor, je hebt gelijk... Doet me denken aan mijn zelfopgelegde motto: "Ik wil de juiste man voor dit moment" Dus niet meer, ik wil een vent voor het leven... Hmmm...

Leuke foto's FK!

BTW, Leon en Esther, ik ga echt nog antwooden op jullie mail/ sms! Morgen (ehm... straks), oke?

Trusteh allemaal!

silas

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-05 05:30

Baileys schreef:
Op de valreep (sorry Angelique, 't was me even ontschoten):

Angelique, van harte gefeliciteerd met je 2-jarig samenzijn met Silas

Dank je wel! geeft niet hoor....

#Bonte: jij ook weer hier.... nee nog geen feestje misschien na de 14e... Alleen met oud en nieuw, we denk wel aan je en ik zal je wel bellen rond de jaarwisseling....

#Cheveyo: jaja....we gaan wel een bak koffie doen....

#Pellie: ik hoop dat de eigen risico meevalt...

#Chubby: vervelend zeg dat VUTer zo ongeinteresseerd doet....

vandaag lekker paardendagje, ga met Nicole mee om te filmen....
veel plezier iedereen vandaag

Jean

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-05 07:52

Goedemorgen,

Wat hebben jullie weer veel geschreven in 1 dagje, ga zo nog beter terug lezen,

maar Jellie nog gefeliciteerd met Jan.

Pellie sh++++++++++t, hoop dat het meevalt

Chubby, go for it, man voor het leven en niets minder

Cheveyo geweldig, die opmerking over de spinnewebben

WenK

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-05 08:23

Silas, gefeliciteerd!!!

Ik ga eens kijken wat ik kan doen aan de paardjes, daarna werken. Ik heb niet zo veel zin, het is rustig voor mij, kan anderen niet helpen, maar kan ook niet eerder weg....

Spetter

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-05 08:40

Goedemorgen!!!
Brrr wat is het koud!!! Flink gevroren volgens mij. Even een broodje eten en dan naar de paardjes. Heb staldienst vanochtend. Heb me al warm aangekleed, maar heb het nog zo koud, haha ben een echte koukleum! Zal mijn skibroek aandoen bij stal, dikke trui, jas en muts, hahaha. Wordt wat als het echt streng gaat vriezen. Annemarie en Henriette lopen altijd gewoon in een fleecetrui...... mijn zus en ik altijd dik ingepakt zit vast in de genen. Tot later!

jacky2

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-05 08:43

Goedenmorgen,

Ik zie net dat het zweedse meisje zich ook heeft aangemeld bij bokt.
We worden nog internationaal !

Alleen kreeg ik een berichtje van haar of ik het even wilde vertalen,wat ik gisteren had geschreven dus dat heb ik net gedaan,mijn engels is nog wel wat roestig !

Ik heb twee dagen vrij en hoef dan alleen vrijdag te werken.

Lucy_1

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-05 09:19

Goedemorgen allemaal,

Silas nog gefeliciteerd!

Chub : inderdaad, een man voor het leven en niets minder! En mannen en msn/mss-en???? Die van mij niet hoor!! Leest ook nooit wat en reageren ho maar!!

Fjordkootje : wat maak jij toch altijd geweldig mooie foto's!!! Zo ontzettend scherp en helder van kleur. Dat zou ik ook wel graag willen. Vind het wel een stap terug hoor van mijn spiegelreflexcamera naar een klein digi cameraatje. Maar ja, het is zo handig!!!

Pellie : hoop dat de schade mee valt....

Bonte : schrikken zeg met dat gaspedaal. Heb ik ook wel eens gehad....

KootMiraDrum

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-05 09:45

Kan veel beter hoor, Indezz, maar Connemara Sunny die meerende werd knettergek, ik moest met een halstertouw rondzwaaien om mijn eigen ruimte aan te geven, kon dus niet goed concentreren.
Ik ben juist totaal NIET tevreden over de kleuren, heb de hele avond zitten Photoshoppen...je ziet ook duidelijk kleurverschil. Op wat voor beeldscherm kijk jij? Op een CRT (zeg maar een gewoon beeldscherm) of op een TFT (zo'n flatscreen)? Nooit meer een zwart (meer zwartbruin) met wit (meer geel) paard voor mij!
Digitaal spiegelreflex is inderdaad wel erg fijn. Welk merk spiegelreflex heb jij?
Laatst bijgewerkt door KootMiraDrum op 28-12-05 09:50, in het totaal 1 keer bewerkt

Chubby

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-05 09:49

Lekker rustig hier zeg

Simba is nu bij de dierenkliniek. Zó moeilijk om mijn 'puppy' achter te laten Mag tegen 3 uur bellen hoe het ging en hoe laat ik haar op mag halen..

Zometeen ga ik lekker alvast naar Chubje. Kan ze even los in de bak rennen, vanavond les.

Gisteravond heeft mijn broertje een auto- ongeluk gehad. Er reed een auto op hun weghelft, maar broertje kon niet ver genoeg uitwijken. Hij heeft nooit een gordel om en heeft nu dus een gebroken neus en een hoofdwond. Zijn vriendin heeft een gekneusd borstbeen.

Spetter, het was vanmorgen vroeg -2 graden. Dus zó koud is het ook nog niet. Ik ben ook zo'n kleum hoor, dus ga mezelf ook maar eens lekker warm inpakken..

WenK, werk ze vandaag!

KootMiraDrum

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-05 09:55

Agossie, Simbaatje...! Toen onze Molly haar castratie had gehad dacht ze dat ze dood ging. De hechtingen gaven wat druk op het wondje, en zodra ze opstond rende ze steeds voor die druk weg. Toen na een dag de haartjes ook weer gingen teruggroeien had ze het helemaal gehad, 't jeukte of prikte heel erg bij haar. Ik weet niet wat voor vacht Simba heeft?
Gelukkig dat je broertje en zijn vriendin het hebben overleefd zeg!

Pellie

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-05 10:14

pfoeh, die komen er minder goed af dus!! beterschap voor ze chub!!

wat een schitterende foto's kootje, wat is mira toch een prachtig paard.

Chubby

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-05 10:16

Simba is kortharig... En ook best wel een miepje af en toe Kan echt niet wachten tot ik haar weer mag ophalen... *zucht*

Zometeen ook even naar het centrum om wat kindershirtjes te kopen. Zo'n kap tegen het likken vind ik niets, vooral omdat de hond van m'n ouders er dan nog steeds aankan.

Broertje en zijn vriendin moeten zo naar de 'tegenpartij' voor al het papierwerk. De dochter van mijn rij- instructeur zat in de auto bij de tegenpartij, zal zo wel ff bellen...

Pfff.... Een jaar of 5 geleden heeft mijn broertje ook al een ongeluk gehad. Eenzijdig toen (te hard gereden in een zanderige bocht). Hij is toen meerdere keren over de kop geslagen. Toen had 'ie ook al geen gordel om. De politie was er al bij toen mijn broertje via het raam de auto uitkroop. Werd hem gezegd "goed dat je je gordel om had, anders had je dit wrs niet overleefd". Draagt die dombo nog steeds zijn gordel niet.

IndianaJones

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-05 10:19

Goedemorgen!!

ik vind het inderdaad heeeerlijk dit weer. Alles helder in de lucht, zonnetje komt erdoor, schijnt op alles wat mooi wit is. hihihi Henriette en ik hebben onze natuurlijke bontjas Cindy! ahhahhahahaha
Nee hoor...wij hebben dat altijd al, niet veel last van de kou, hihihih Henriette helemaal!

Nu eerst eens even wat in huis doen en broodje eten.

tot later!

desillies

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-05 10:26

heee hallo allen ddar ben ik ook weer even

oeii Chubby,wat naar voor je broer,maar misschien kun je beter je neus breken dan je borstbeen kneuzen,lijkt me erg pijnlijk....
Pellie wat een ellende zeg!
nog de felicitaties voor Jan en Silas
gaat het goed met Kit beleren Nicole??
Bonte is zich dus een appelflauwte geschrokken,brrrr stel je voor dat je dat in de bebouwde kom hebt zeg......
wil je trouwens weer mijn kerstkaarten hebben voor je moeder??
ik las ook nog over het dillema van IL,is dat intussen uitgepraat?
mooie foto's van Mira,ze ziet er gelukkig uit en Shatzu (schrijf ik dat goed ) en Reilly zijn scheetjes zeg!!
dat merrieveulen uit Zweden mogen ze hier wel afleveren,wat een mooi smoeltje zeg!

de rest is me even ontschoten,sorry....

ik ben net terug van het bloedprikken manlief is gelijk meegeweest want die is gisteren weer naar het ziekenhuis in Knokke geweest en heeft te horen gekregen dat ie de 20e geopereerd gaat worden aan zijn tennisarm,daarvoor moest er bloed onderzocht worden maar aangezien het lab in Knokke gisteren gesloten was moest het hier maar gebeuren.
hoe vaak komt dat nou voor dat man en vrouw beide komen om bloed te laten prikken

gisterenavond een 5 km wandeling gemaakt met Tommie,we vertrokken om kwart over 4 dus het was al bijna donker,al het reflectiemateriaal bij hem omgeknoopt en hup lopen met die hap.
hij was zo gek als een ui,schudden met zijn kop,het kettinkje in zijn mond nemen en dan heel hard gaan trekken en meer van die gein,ik lach me rot met hem....
halverwege gaf ie nog even een bok en daarachteraan kwam ie omhoog,ik hoorde een gek geluid en keek achterom,blijkbaar hoorde hij het ook en wilde hij er vandoor maar bedacht ie zich dat ie dan waarschijnlijk een dreun zou krijgen en lostte hij het op door even te steigeren hahahhahaaa
normaal gesproken kwam Debo op Dinsdag om hem zijn aandacht en beweging te geven maar helaas is ze daar mee gestopt....
ze kon al enkele keren achter elkaar niet en dat schiet niet op natuurlijk,ik heb wel een nieuwe verzorger/bijrijder op het oog maar eerst maar eens zien wat die nou precies kan
nu ga ik mijn keueken maar eens poetsen,zucht..........

Lucy_1

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-05 12:08

fjordkootje schreef:
Kan veel beter hoor, Indezz, maar Connemara Sunny die meerende werd knettergek, ik moest met een halstertouw rondzwaaien om mijn eigen ruimte aan te geven, kon dus niet goed concentreren.
Ik ben juist totaal NIET tevreden over de kleuren, heb de hele avond zitten Photoshoppen...je ziet ook duidelijk kleurverschil. Op wat voor beeldscherm kijk jij? Op een CRT (zeg maar een gewoon beeldscherm) of op een TFT (zo'n flatscreen)? Nooit meer een zwart (meer zwartbruin) met wit (meer geel) paard voor mij!
Digitaal spiegelreflex is inderdaad wel erg fijn. Welk merk spiegelreflex heb jij?

Mijn spiegelreflex is een Minolta. Wel al weer een ouder model. Heb hem van mijn husband gekregen ongeveer 11 jaar geleden. Werkt dus nog met rolletjes.....

Als jouw paarden bewegen zien ze er nog scherp uit! Ik vind de foto's echt prachtig. Zal je er een paar van mij laten zien van vanmorgen...... Deze zijn wazig (lens vies waarschijnlijk) en heel snel bewogen. Heb een klein Sony Cybershot! Soms maakt hij mooie foto's, maar bewegende beelden zien er ook altijd echt bewogen uit Zoals deze:

http://i25.photobucket.com/albums/c81/I ... C01680.jpg

Maar deze vind ik weer niet zo mooi scherp!

Afbeelding

En als je volgende foto heb, die vind ik weer wel heel erg mooi en scherp en is met dezelfde camera genomen.....

http://i25.photobucket.com/albums/c81/I ... C01722.jpg

Het is wel zo in de zomer zijn de foto's van mij mooier dan in de winter....

Heb een gewone normale computer. CTX-scherm, geen flat. Ding is een jaar of oud, maar wel gewoon goede kleurenmonitor.....

Chub : schrikken zeg van je broer en zijn vriendin. Inderdaad gelukkig dat ze er alleen met kneuzingen af gekomen zijn....
En vanmiddag bellen voor je "puppy" of alles goed is gegaan..... voor haar!

Nou, hier is het ook harstikke koud hoor... Ik kan best wel wat hebben, maar mijn lippen zaten aan elkaar gevroren toen ik terug kwam van voeren Lekker eerst ontdooid met een bak koffie!

Des : Lekker poetsen in de keuken