Citaat:Jan nog lekker verwend dus die is tevree.
Jaaajaa...
Bonte, gelukkig maar dat je pedaal op de snelweg bleef hangen! En niet vlak voor een stoplicht of afslag of rotonde ofzo...
Met O&N komt Youp van 't Hek weer met een oudejaarsconference, dus wij hangen ook lekker voor de tv! Niks mis mee toch?
Angelique, van harte met Silas!
Pellie, zonde van die botsing! Maar eigen risico bij een lease- auto is meestal niet schrikbarend hoog hoor... Lekker naar Barca! Als jullie echt geen zin hebben, weet ik wel iemand voor je kaartjes hoor
Vashti, die met die zwarte krulletjes is andere collega. Die vonden jij en Chev zo leuk meen ik. Maar toen vond ik er nog niet veel aan. Het blijkt wel een schatje te zijn. Maar ja... Kan niet van 2 walletjes gaan eten he
VUTter is iemand anders inderdaad... En nee, ook niet diegene waarom ik toen die foto's plaatste
Ik ga even afwassen... Nadeel van uitgebreid eten... Lastig, zo'n vriendin zonder vaatwasser
Dan ff douchen en morgen op tijd op (half 7), want hondje moet tussen 8 en 9 in de kliniek zijn

Mag tegen 3 uur bellen hoe het ging en hoe laat ik haar op mag halen..
en heeft nu dus een gebroken neus en een hoofdwond. Zijn vriendin heeft een gekneusd borstbeen.
) en 

voor haar!