Grit schreef:Succes Ellen, ze voorspellen een "zware" ochtendspits.he jasses!En..... de geweldige Trea is ook in de buurt dan he?
ellieellende schreef:dat is gewoon het stalgeld bij ons...Ja dat bedoel ik jij gratis en alleen stal geld.
ellieellende schreef:Grit schreef: De Treaja die ja Wowwwwwww, ken jij die Ik heb alleen de Special Edition exclusieve rode Lammert dubbele longe met haar naam erin geborduurd
mnkortleve schreef:ellieellende schreef:dat is gewoon het stalgeld bij ons...Ja dat bedoel ik jij gratis en alleen stal geld. denk er maar eens rustig over na. ik vind het prachtig om te doen!
D_Travis schreef:IK OOK ELLEN daar was jij ook nog mee toen, weet je nog, als assistent van Trea ja klopt ja! soms mag ik ze assisteren we kwamen even kijken naar Travis zijn potentie toen, toen mocht ik notities maken, dat weet ik nog wel!
Echt waar Mirjam en Dagmar:oo Wowwwww Ik heb alleen de Spec......... enz, enz Hoe is ze nu, zo in het echt??Ga nu echt , dus lees morgen het antwoordCarlo is jarig
jah precies! vond het heel erg leerzaam, en ik moet zeggen, je hebt enorm goede notities gemaakt ik blader ze nog wel eens door,ik heb ze netjes uitgeprint en geplastificeerd