Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

da's knap 
Echt zomaar ineens... paarden, soms onbegrijpelijk! 
Ze is soms zo onverschillig/afwezig dat dit nog wel even kan gaan duren haha.

En dat ding maakt me een herrie! Niet normaal meer. Dus de koeien scheurden al naar het uiterste hoekje van het land, de paarden van de buren gingen los, en Flynn hipte ook op en neer. We waren ook ineens heel snel bij het land
Jes vond 'm niet zo spannend, die sjokte er gewoon langs heen. Johanna was wat laat, dus Katja en ik gingen krijgertje doen
Hadden Quasito en Jes al snel door, dus die denderden op z'n lompst door de bak heen, achter elkaar aan. Lekker stel
Les zelf ging heel lekker, wissels rommelden nog iets, maar Jessie galoppeerde wel lekker door. Spins gingen super, er komt al echt tact, ritme en snelheid in
Rollbacks gingen op z'n Jessie's, dat gaat twee keer beheerst, dan is het slippend tot stilstand komen, jezelf omgooien en er dan weer vandoor scheuren
Zo lief he
Volgende keer neemt Johanna haar Bob Marshall zadel mee, die mag ik dan ook eens uitproberen. Eens zien of dat wat is. 

En daar hebben we er op stal.. twee of drie van, en nog eentje waar voor de lol een helikopter(oid)motor in is gezet. Wat wil je nog meer?
Al klinkt Oosterhout zo.. noordelijk
Maar goed, ik heb de topografische kennis van een regenworm
Dus carnaval leeft hier wel jah
) zitten we temidden van alle carnavalsgekte 
)

mijn eigen
snowdon schreef:Nou ik ook niet... en Berdien niet.. en volgens mij Marleen ook niet en wel meer niet
absoluut niet zelfs! Maar dat heeft denk ik meer met m'n nogal zwaar gelovige (van overigens verder fantastische ouders!) opvoeding te maken. En nu heb ik er gewoon echt geen behoefte aan!
bijhouden met raspen dan he?!

Rest staat wel in z'n KS-ITP topic
snowdon schreef:Waar was je dan Evy?

snowdon schreef:Heeft Hoogland een optocht? Ok dan whaha
WOW Berdien!!!! Hij heeft echt n hoog kwijlbaarheidsgehalte EN aaibaarheidsgehalte