corina18 schreef:Inney schreef:Ik ga wss wel mee met de sokkenwasrit!!
heb ons al opgegeven
dus je moet gewoon....
haha
o haha, mooi!! Ga dus officieel mee

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Jackytje schreef:Heeft iemand tips om de korte manen weer gemakkelijker te laten groeien? Ik las al over cowboy-magic en veel invlechten.. maar ik geloof niet dat ze cowboy magic in België noch in mijn lokale ruiterwinkel verkopen? (Watté uit Ninove, de Ruitershop van Geraardsbergen of De Manshoeve van Sint-pieters-kapelle..)
Kailonne schreef:Sandra: jij bent nu dus boomloos af en dat bevalt goed. Ik heb voor Jack ook even boomloos gedacht, maar ik durfde het nog niet aan. Vanwege de opmerkingen van iedereen over het rijden.
Ik heb vandaag een leuke 8 jarige zwarte merrie gezien op speurders. Ze is gereden en getuigd en ze vragen een vriendelijk prijsje. Het probleem is dat ze in Blokzijl staat. Dat is niet een afstand dat je er even langsrijd en ik heb Jack nog niet verkocht. Er is volgens de verkoper veel belangstelling voor de tinker . Dat is mooi balen. Heb ik Jack straks verkocht is die merrie weer weg.
En geduld heb ik ook niet zo merk ik.. Ik wordt er dan zelf wispelturig van. Dan denk ik, dan maar een jongere tinker die ik mooi vind. Dat is emotioneel enniet verstandig natuurlijk.