grrr Mennen goed gegaan. Lekker naar de hei morgen. Gelukkig gaat het nu beter tussen Fries en Banbay.
Puchje Lachen dat topic. Een les van juf Puck vvt vtt oid. School de weg kwijt. Avondje uit.
Maya Geweldig stukje.
Mallow Hopelijk heeft het gesmaakt.
Grit Mestkevers
grid Lekker uiensoep.
Resi_lover Mooie zin.
Schimpje Auw hoofd.
snowdon Leuke filmpjes. Braaf paard.
_janet_ Voelt zich aangesproken Erg he verbouwen, je moet de boel een keer de boel laten dat huis loopt niet weg hoor.
A_Pallieter Lekker dat het zo goed met hem gaat.
Ik vind het ook heel hard gaan moeilijk bij te houden zo. Ik ben weer strontverkouden heb bijna overal spierpijn, mijn rug is hopeloos en toch gaan we verder ook ik kan niet stil zitten als er zat te doen is. Ik weet dat ik mezelf straks wel een keer tegen kom, maar goed dat is dan voor latere zorg. De hoefsmit is geweest voor Devynn ik hem hem samen met mams d uit de wei gehaald we waren al snel met z'n 3en opzich niet zo'n punt alleen bleef hij nu niet bij ons maar ging richting weg ik zag gelijk al een eng beeld voor me dat auto's moesten remmen ed dus ik heb de touwen van D&G bij de hoefsmit in z'n handen gegeven en ben naar hem toe gegaan en heb hem in een box gezet. Het bekappen van Devynn ging heel goed hij trok een keer een been terug, maar verder niet. Het appart zetten van Chabo en Bonny gaat heel erg goed moeders roept een keer maar verder graasd ze gewoon verder. Chabo loopt netjes aan het halster weer mee naar de wei, Sabrina heeft ook al een paar keer met hem geoefend. Ik zie iets aan Bravour ik weet niet wat hij is een beetje hyper even in de gaten houden.
Ahh Leon die filmpjes zijn heel erg leuk, wat een prachtig plekje hebben jullie daar en wat een geweldige paarden heb je toch
Pal braaf wat fijn dat het zo goed gaat!!! Hopelijk is hij gauw weer de oude
Janetje je meot je helemaal niet aangesproken voelen joh!! Hartstikke druk hoor verhuizen! Denk je er wel aan dat je ook eens je rust pakt en bijvoorbeeld wel even lekker met Ziggy en Dundee gaat knuffelen. Daar knap je van op hoor! En bovendien leuk juist om je updatejes te lezen!!
Kga ook neit naar de recordrit.
Devyn braaf bij de smid!
heb ook popstras aan maar net ff de tvkantine gekeken heerlijk gooische vrouwen gemist helaas maar morgen herhaling en anders wel internet
Hallo, Ook ik kan het hier niet meer bijhouden hoor!! Daarom ook een paar dagen niet meer gereageerd.... Lees wel alles bij. Morgen maar een poging doen om te reageren... Nu lekker op de bank.
jaa dat vind ik ook idd..vroeg het me idd afgelopen dinsdagnacht nog af, ben al op vakantie gweest en al en keek al een paar weken daarvoor naar popstars. ben beneiuwd hoe het gaat... er vliegen er dan wss een heleboel in 1x uit
mmm radio.. sta er mee op en ga er mee naar bed val er zelfs soms mee in slaap mits de muziek goed is tenminste Maar Armin.. echt heerlijk! kan ik wel dag en nacht luisteren
snowdon
Geplaatst: 02-10-09 22:44
Welke zender(s), Mirjam?
Nog iets anders naast SlamFM, Nathalie? Flubbie van Leonie uit het andere topic draait daar he
Laatst bijgewerkt door snowdon op 02-10-09 22:45, in het totaal 1 keer bewerkt
nee maar ik ben er wel achter dat hij op iig oudere computers dat plaatje niet kan weergeven ofzo, dan krijg je allemaal blokjes. Ik zag dat net ook want ik zit nu op de oude laptop, en op de gewone pc heb ik daar geen last van. Maar om medebokkers niet te irriteren heb ik ze maar weggehaald.