Heerlijk, hopelijk word het weer wat beter voor je
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

)

timokyana schreef:Nou papa Timo is niet zo'n lieve papa, we wilden ze bij elkaar zetten en dat was geen succes. Hij dendert er recht op af en kyana beschermd het veulen dus niet.
Timo is toch een stuk dominanter als ik dacht.
Ze staan nu weer apart, iemand tips?

timokyana schreef:@maya of andere kenners
Waarmee hebben jullie veulen en merrie de 1e keer ontwormd? En binnen hoeveel tijd? mijn da zei de 7e dag en dan voor zo'n 50 a 100 kg. Geen equest. Wilde toch nog even nachecken want was niet mijn eigen da maar zijn collega.

En sterkte van de plekken... Ik heb ook nog het vage merkteken van Isa op m'n buik staan... ooh, dat deed zeer. Ah, zie nu en vage foto.... standfoto is ook welkom hoor

T is toch leuk om van elkaar te weten wat iedereen doet, hoe ver iedereen ervoor staat enzo... En gewoon een bijkletsen, het gros van die meiden zal ik nooit meer zien... Goulashsoep was pittig maar lekker. Lekker brood erbij. Onze excursie was vorig voorjaar naar Tsjechië, Hongarije en Oostenrijk. We hebben toen ook goelashsoep gehad, vandaar
Gewoon bij een leraar thuis, ook degene die ons toen begeleid had, was fijn
ik laat ook nooit los
Moest érg veel werken, en had een uberbelangrijk tentamen. Dat tentamen MOET ik halen, anders mag ik niet naar Galway.
plus een halstertouw, zwart halstertje voor het veulen+halstertouw, rode poetsset voor het veulen, daas spray, goede schaar, trailerlijn die ik ga gebruiken om het veulen mee te nemen aan het zadel, bit voor de Bels en dat was het geloof ik wel
Nou ja, eens moet de eerste keer zijn, en ik ben helemaal heel thuis gekomen

Heb een mooi rood lintje erbij! 
Snowdon zijn beentjes.. *Snik..