[TI] [HK] Tinkerpraat deel 6 Keep on talking!!!

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Jellie

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-05 17:58

Eindelijk effe tijd voor mezelf dus snel naar bokt, haha

Bedankt voor de felies voor Janneman

Keeva, meevallen... tssssss

Roos, val je om van je 'gevoelens'door dat paardje? Sterkte ermee. Ik hoop dat het nog allemaal te redden valt

Chubb, ik ben 27 Jonge blom heeft ie huh haha, vutter die je niet eens herkende.. mss is ie ook aan een brillie toe? Beterschap met hoofdpijn

Vanaaf komen er waarschijnlijk nog maar 5 gasten. Handig hoor dat de meesten overdag komen, hihi. Hoeven we tenminste niet zo hard meer te vliegen.....

Chubby

Re: [HK] Tinkerpraat deel 6 Keep on talking!!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-05 17:59

Mr & Mrs Smith was geen onaardige film, voorzover ik 'm gezien heb Zit wel leuke humor in ook, maar beetje voorspelbaar soms... Brad Pitt maakt natuurlijk een heleboel goed

Ik kan het filmpje niet bekijken hier. Merrieveulen is cute! Vind anderhalf inderdaad erg jong. Als ik de keuze zou hebben staan enters en twenters lekker met soortgenootjes in de weide (zonder hindernissen)...

Ow Jellie, dan vallen VUTter en ik dus wel mee!

Pffff... Sas en ik zouden liever de rest van de avond op de bank blijven liggen en gewoon een patatje halen ipv gourmetten met alle bijbehorende zooi. Dit wordt echt een luier- vakantie...

Jellie

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-05 18:06

Ik vond Mr & Mrs Smith erg saai.. maar goed ik heb gewoon een rare smaak Ik ben ook geen Brad Pitt 'fan'.
Doe mij maar een lekker gourmet Ik heb net maar snel een aardappelschotel met kaassoufles naar binnen geschoven...
Hoe veel schelen jij en de Vutter?

Spetter

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-05 18:10

Jellie, gefeliciteerd met Jan! Wat voor cadeautje heb je hem gegeven?
Roos erg zeg dat die merrie weer ziek is. Hopelijk voel je je beter na je dutje!
Morgen wordt ons bad geplaats!!!!
Vanmiddag naar stal geweest. Spetter lekker gepoetst. Toen gingen de veulens in de wei en hebben we allemaal paparazzi gespeeld. Daarna naar de ruitersportzaak met de meiden van stal. ik wilde mountainhorse laarzen. Maar goed, nu weet ik het zeker, ze zijn er niet voor mij Ik heb grote voeten voor een vrouw, maat 43-44. En dus val ik in herenmaten en dan is de laars veel te wijd. Balen. Maatlaarzen zijn er alleen in die dressuurlaarzen en ik wil juist stoere laarzen. Dus geen laarzen voor mij.
Daarna even langs oud stalgenoten die vlak bij die ruitersportzaak wonen. Van de palominotinker Noëlle. Even gekeken en gekletst en toen lekker naar huus. Nu een opwarmmaaltijd van de Lidl, best te eten, babi pangang.
Gezellig middagje met mijn stalgenootjes!

flicka

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-05 18:28

Er ligt een flink pak sneeuw hier. Ben vanmiddag op Sox naar de DA gereden voor haar influenza/tetanus prik. Sox gaf geen kik. Was een invallende DA, hij vroeg gelijk of er nog klachten waren en ik begon over evt. bloedarmoede. Komt door IJ's verhaal Hij keek naar haar tong, lippen, ogen en nog wat en dat zag er allemaal mooi roze en ogen helder uit. Daaraan is blijkbaar ook al te zien of er kans is op bloedarmoede. Ze zou iets mogen afvallen geloof ik, haha, en ze is al zoveel afgevallen vind ik. Dus ze gaat echt niet op rantsoen... Vet op d'r schouders geloof ik wat ikzelf meer zie als spier
De paarden waren supervrolijk in de wei, alles kwam aangerend en Sox zowaar vooraan dus die kon ik nu zonder moeite aanlijnen. Wel een hoop gesnork naar de stal toe en onderweg naar de DA ook kijkerig. En alleen maar door die sneeuw
1e bijrijdster met vriend kwamen toen ik Sox aan het opzadelen was dus die zijn meegelopen en daarna hebben we op stal nog thee gedronken.

Die hoofdpijn van enkelen van jullie kan best komen doordat er sneeuw in de lucht zit, ik had het gisteren en als de sneeuw eenmaal gevallen is gaat die hoofdpijn weer weg.

Jellie, van harte met Janneman! Hm, lekker eten voor je vanavond.

Verder weet ik het even niet meer, ga nu douchen en dan koken.

WenK

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-05 18:34

Hallo allemaal, ik ga vanaaf Mr & Mrs Smith kijken...

Boss ziet er idd niet zo best uit...

Jellie gefelies met Janneman...

Chub vakantie, wat heerlijk!!!

Roos, balen van dat paardje, moeilijk hoor...

Dobbel, ik duim voor je dat het goed gaat....

Jacky, leuk veulen idd!!! Een 1,5 jarige losgooien en over hindernissen jagen. Moeilijk. Ik ben van mening dat als het af en toe eens gebeurd het geen kwaad kan. Kayleigh sprong als veulen al achter dr mams aan over hindernisjes. Dwang erachter, zoals op de filmpjes, vind ik minder. Dat ze er kennis mee maken vind ik alleen maar positief, mits de ervaringen op een positieve manier gedaan worden. Veulens van Lisje zijn in principe ook al verkeersmak. Kayleigh ging als paar dagen oud veulen al mee wandelen door het dorp, ze bekeek containers, auto's en al wat nog meer eng kon zijn. Met 3 hadden we een volkomen verkeersmak paard waar je eigenlijk alleen nog maar op hoefde te gaan zitten, maar ze had ook gelegenheid gehad om paard/veulen te zijn. Je weet niet wat er achter zo'n filmpje zit. Voor hetzelfde geld heeft ie hiervoor 3 maanden lang alleen maar met vriendjes mogen spelen...

Ik ben ondertussen aan het bedenken hoe ik zo veel mogelijk warm water bij het land krijg morgenochtend. De pomp is helaas bevroren en kan ik dus niet gebruiken (hij is vanmorgen open blijven staan) Ik heb 'm wel los weten te krijgen, maar hij wilde nog geen water halen. Ik hoop maar dat het morgen beter is, maar voor de zekerheid wil ik warm water meenemen. Het enige waar ik tot nu toe op kan komen (wat ook nog tilbaar is) is een jerrycan van 5 liter...

Heerlijk, paarden in de winter...

Jellie

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-05 18:55

Jullie ook nog bedankt voor de Jan felicitaties!

Cindy, Jan heeft een infrarood afstandsmeter, enkele sets lamineerhoezen, grote plakbandrol automaat (voor dozen etc) en rollen tape van mij gehad. Verder heeft hij veel geld gekregen en van mijn ouders iig een sjoelbak. Die kreeg hij gisteren al mee want die past niet in de auto als ze oma meenemen, straks
Heerlijk dat jullie voor papparazzi gespeeld hebben. Krijgen we nog iets te zien? Balen van de laarzen

Oh Sox, ik ben jaloers op de sneeuw. Ik wou dat wij dat hadden! Hier ligt alleen wat poedersuiker… je beestje iig geen bloedarmoe! Eet smakelijk, alvast!

Wenk, ik kan ook alleen maar aan een jerrycan denken. Balen dat de pomp bevroren is.

KootMiraDrum

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-05 19:06

Erg leuk merrieveulen inderdaad! Helaas kan ook ik 't filmpje niet openen, vreemd, want .wmv'tjes lukken normaal wel...

Spetter Papparazzi...... laat eens zien? Ikke ook vandaag.
Spetter leeft op grote voet...

Ik heb geen sneeuwhoofdpijn, alleen sn*t

SuperRoos, #!@$@@% dat de merrie weer ziek is ...

WenK, balen van die pomp, nu al. Bij ons doet alles het nog, vanaf morgen gaat Koot in 't kleine stalletje 's nachts, puur en alleen zodat hij in die stal drinkt, zodat 't water door blijft stromen. Is alleen voor een paar nachten, tot de vrieskou weer foetsie is. Ben er niet echt blij mee, maar 't is effies niet anders.

flicka

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-05 19:07

Thanks Jel, 't zal wel smaken, gebakken krieltjes met een slavink en rode bietjes, wat ik nog had liggen dus
Haha, kon oma niet liggend op de sjoelbak vervoerd worden?

Wees niet jaloers op de sneeuw Jel want er ligt echt behoorlijk wat en het wordt nu glad ook. In de bossen is het wel prachtig!

Ik heb die MH laarzen en nog wel met de normale kuit, maar heb ook dunne beentjes. En slechts schoenmaat 37 (en nog zijn ze ruim aan de voet, helaas).
Je hebt wat stoerdere modellen nu ook van andere merken, bij Divoza verkopen ze lang niet alle merken. Effe zoeken op internet Spetter. Er zijn er in ieder geval meer met riktsen en wat stompere voet.

Ik nam ook altijd water mee in jerrycans naar het pachtland, zou geen andere oplossing weten WenK.

Mooi merrieveulen maar heb alleen maar die ene foto gezien, moet rest nog bekijken alhoewel filmpje wel niet zal lukken

Ga nu eten en uitwasemen van een lànge hete douche.

IndianaJones

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-05 19:12

Haai allemaal,
net snel pagina's va vanmorgen teruggelezen. Moet zo nog even weer, maar dan even echt goed.

Wat wel is blijven hangen ... "JAN" ... GEFELICITEEEERD !!!

En Chub...ken je gevoel...lekker blijven liggen en patatje halen! hihihih.

Ooow mijn patatje komt er aan !!!
Ga snel lekker eten!!

Straks de foto's van onze paparazzi-middag
Ooow FK..jij ook??? nou kom jij ook op met de foto's !!!!

Jellie

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-05 19:17

Fk, t is al zo lekker dat Kootje verder niet op stal hoeft... noodzakelijk kwaad dus...

Whaahahahahaa Sox, ik zie t al helemaal voor me *grinnikt nog wat na* Hmm, jouw maaltje klinkt verukkelijk :Y Ik zou t wel leuk vinden, wil zo graag met Flan sleeen!

Ijones, Bedankt!!!! Kijkt uit naar foto's.

Ik heb er ook nog een paar. Deze zijn van 1e kerstdag.
Afbeelding
Zien jullie Jan ook eens op de kar erbij
Afbeelding
Kerstkabouter + moooooooooooooi paard
Afbeelding
En deze indringer zat vandaag in de tuin

Keeva

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-05 19:18

Jellie schreef:
Daarnet hadden we een enorme kip in de tuin. Mag hem helaas niet houden van Jan, hihi

Jellie, dit is een haan, geen kip . Prachtige foto's trouwens, van dat lekkere kontje van Flanna !!
Laatst bijgewerkt door Keeva op 27-12-05 19:21, in het totaal 1 keer bewerkt

Jellie

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-05 19:20

Haha, ze kakelde echt als een kip! Hanen hebben toch veel hogere staarten? Iig de staart van mijn kip was een stuk flinker

Keeva

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-05 19:22

Was vast ook een haan, dan

Jellie

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-05 19:25

Ooit een haan gezien die eieren legde?

Keeva

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-05 19:29

(bestaat trouwens wel, wist je dat ? )

Jellie

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-05 19:30

Haha, dan paste de naam Jip wel erg goed bij haar!

Whis_Serada

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-05 19:33

whis lekker uit haar bol vanmiddag.Afbeelding Afbeeldinghier samen met haar vriendje

KootMiraDrum

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-05 19:35

IJ, moet ze nog bewerken. 't Komt er in ieder geval op neer dat de Tankdame PROBEERDE elegant te zijn, 't lukte d'r alleen niet, hihihi.

Effe rammelen, dan weet je of 't een hen of een haan is. Een kip is het zowiezo. Foto met zichbaar Flannakont, mooi rood haar en mooi kerstmutsje is heel leuk!

IJ patatje eten..... tssssssss hier is er weer een pondje af. 12 kilo in totaal.. Nog maar 14 of 19 ....

Leuke foto's van Whisje!

Whis_Serada

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-05 19:35

oeps jellie gefeliciteerd met jan

SuperRoos

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-05 19:56

pfff, beetje gelezen weer, van 2 tot half 6 liggen slapen, schrok me rot toen ik wakker werd en voel me dr nu niet lekker van haha

jellie, mooie foto's hoor, ook van de HAAN hahaha, kipje
vanaaf nog maar een beetje visite, das wel fijn

spetter, balen van die laarzen zeg, hopen dat je nog eens hele leuke stoere kan vinden die goed zitten

wenk, de pop bevroren, dat is ook balen zeg

chubby, vutter die je niet herkende op die foto, foei zeg

FK, gaat goed met afvallen zeg, super hoor, en zo te horen leuke foto's gemaakt, ben benieuwd naar een mira die elegant probeert te zijn hihi

jacky2, prachtig veulen maar rare toestanden met nu al laten springen enzo
fig is nu 4, die durf ik niet eens te laten springen haha

vandaag trouwens wel ff lekker met de slee gereden, zijn wel foto's gemaakt en is gefilmd, hoop dat ik wat te zien krijg wat ik kan scannen ofzo
lag net iets te weinig dus we konden snel stoppen, hoop dat er vannacht wat bijvalt...

nu maar eens even mn kamer op gaan ruimen ofzo haha

owwe LEONNNNNNNNN, je mag komen hoor haha
en mazzelmeid, geloof dat je wel meeleest? weet je al wat?

SuperRoos

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-05 20:05

owja, peetorlan, ook gafe foto's! lekker paardje is het!

Lucy_1

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-05 20:11

Keevagirl schreef:
Jellie schreef:
Daarnet hadden we een enorme kip in de tuin. Mag hem helaas niet houden van Jan, hihi

Jellie, dit is een haan, geen kip . Prachtige foto's trouwens, van dat lekkere kontje van Flanna !!

Ik dacht altijd dat alles kippen waren en dat bij kippen onderscheid gemaakt kon worden tussen hennen en hanen.....

SuperRoos

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-05 20:19

haha uhm ja indezz ik snap hem niet haha

paardje van stal was vanaaf trouwens weer opgeknapt, smiddags nog heel ziek geweest en nu stond ze weer fief, morgen maar afwachten...

Chubby

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-05 20:37

Roos, fijn dat de merrie zich alweer wat beter voelt! Lekker geslapen vanmiddag, lekker doen joh (doe ik ook )

Balen van die waterpomp WenK, jerrycan met heel heet water (ff die waterkoker laten werken) en dan mengen met koud?

Ik zou ook wel sneeuw willen! Alhoewel ik morgenvroeg terug naar Etten-Leur moet, dus wacht maar ff tot morgenmiddag. Dan mag dat dikke pak een week blijven liggen...

Brad Pitt vind ik erg lekker. In deze film, maar bijvoorbeeld ook in Interview with a Vampire *jummie*

Jel, VUTter en ik schelen 10 jaar en 3 dagen

Ga ff mee afruimen, we hebben ons toch aan tafel gesleept om te gourmetten. Daarna ff stukje Desperate Housewifes kijken... Lekker lui...