Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Paardjes gaan gelukkig wel lekker. Ben blij dat Tinky zich op dit moment ook weer beter in haar vel voelt.
Ik vermoed dat onze voerverandering er weer voor zorgde dat het even weer platte mest was etc. Nu gelukkig terug structuur in. En al een tijdje geen koliek meer gehad.. (maar dat roep ik niet al te luid) We zijn gestopt met 'krachtvoer/brokjes' te geven aan al onze paarden en geven nu enkel hooi, luzerne en een liksteen. Meer hebben ze toch niet nodig. Ik heb ook lange tijd niet meer gereden maar zit sinds kort toch terug in het zadel! Dit omdat Tink dus slecht in haar vel zat.. Kreeg haar de wei met geen stokken niet meer uit. Dus ik dacht dat een pauze voor ons beiden om frustraties te vermijden het beste was. Ben blij dat ik dat gedaan heb, want gaat lekker nu. Ik rij haar tegenwoordig ook bitloos (dat deed ik met Boris al, die is bitloos beleerd), wat vroeger dus echt een bijna onmogelijke opgave was aangezien ze ging lopen klieren. Nu het goede hoofdstel gevonden en dat gaat goed! Nog werk aan de winkel, maar echt, met bit ging echt niet beter.
Ik hoop binnenkort terug met de club op pad te gaan en met mijn buitenrijgenootjes. En dit jaar wil ik terug gaan naar de TREK! Tinky en ik rijden dus momenteel zo rond.
). Bovendien werd hij een beetje dominant naar ons toe.. Die eerste les kon je dat echt goed terugzien. Paard ging zo wat omhoog uit protest
Wat gierde de adrenaline dan in mijn lijf zeg. Zo machtig, een paard als Boris op twee benen. Was er eventjes niet goed van, haha. Vandaag gaan we sinds lange tijd normaal gezien terug naar buiten met hem aan de hand. Vorige keer kregen we hem al best ver zonder Tinky, maar eens op het veldbaantje is hij ontploft en heeft hij zich wild losgetrokken om naar huis te rennen.. Ik ben er dan achter gespurt en kon hem net tegenhouden. Maar sinds die ervaring dus niet meer alleen gedurfd. (Met Tinky maakt overigens geen verschil, kruipt in zijn eigen wereldje zegmaar.) Soit, hier een filmpje van onze laatste GW sessie.
Doet me denken aan toen het -15°C buiten ging zijn ooit en wij snel snel dekens gingen kopen. (Wat waren wij toch onwetend.. kunnen ze prima tegen, maar soit) De volgende dag had één van mijn Shets haar deken echt volledig vermoord. Was echt 10x zo erg als bij jou, haha. Daar gaat je 100 euro 
We zijn nu anderhalf jaar samen (dat is wel inclusief onze 'virtuele liefde' zegmaar) en zijn dus afgelopen zomer o.a. naar Zweden en Finland geweest en waren eigenlijk alle schoolvakanties constant samen. Aangezien hij in Dublin studeert en wat op de centjes moest letten (tja, vliegtuig is niet al te goedkoop), heb ik hem nu 4 maand niet meer kunnen vastpakken. Pff, niet simpel weer, maar ik mag niet klagen natuurlijk. Zoals reeds gezegd zie ik hem terug de 22ste. Altijd zo een euforisch moment, dat weerzien. Enne, mits hij er door is, is het nu waarschijnlijk permanent!
)

moeder is eindelijk om aww yeahh 

)
van TREK had ik nog niet gehoord. Maar klinkt leuk!