Haaaai allemaal,
Zo ik kom me ook weer even melden. Kan iemand nog 1 maal de gegevens zenden die ik naar karlijn moet zenden en haar e-mail adres?
Verder gaat hier alles wel oke eigenlijk. Afvallen een beetje klote, maar Mona gaat erg goed. Sinds laatste week is ze wel beetje druk, maar ze is ook behoorlijk hengstig en daarnaast staat ze dus sinds 3 weken de nachten op stal. Dus ga as week even aankijken of ze rustiger word, anders gaat dr krachtvoer ff omlaag en dan voor de vulling een lucerne of grasbrok bijvoeren. Maar misschien is het zomaar weer helemaal over na een week. We zijn nu bezig met haar wat sterker te maken en nemen nu dus de galop mee in de training. Gaat erg goed. Ze heeft wel een flink moeilijke kant, maar ging vandaag ook erg goed. Helemaal trots op mn paardje, ze doet het ook erg goed in de kudde. Ze staat ergens in het midden/bovenin in de rangorde, dus voor een nieuwkomende 3 jarige niet slecht haha.
Wel is vorige week zaterdag mijn opa opgenomen geraakt in het ziekenhuis op zaterdag avond. Is tijdens het douchen gevallen en in ziekenhuis zijn hersenbloedingen geconstateerd. Op 3 plekken bloed. Maar hing zijn leven vorige week nog een een zijden draadje, mag hij morgen alweer naar huis. Het is uiteindelijk een epilipsie aanval geweest en daardoor bloedingen door stoten. Maar ze weten alleen niet 100% zeker of eerst de aanval er was of eerst de bloedingen en dat zal altijd een vraag blijven. Dus was afgelopen week emotioneel best raar, zo blij en trots op en met Mona en ondertussen mn opa in het ziekenhuis.
Welkom nieuwkomers, leuke paardjes hebben jullie!
Siem, hoe is het met Kee? Volgens de laatste berichten gaat ze goede kant op, wat een taaie zeg! Leuk filmpje ook. Mag ze niet buiten staan in een afgezet stukje van 3 bij 3 ofzo?
Hetlevenwint, lekker aan het trainen.
ellie, balen van je dag, maar ja, soms gebeuren er dingen die niet zo leuk zijn. Heb je zelf het gevoel weer toe te zijn aan iets anders, of dat nog niet?
Mira, lekker groot paardje haha. Ik ga ook maar eens meten, ben benieuwd. En Mona is nog steeds wat overbouwd.
Gave foto's. En wat fijn dat je shetter worm vrij is.
Jess, lekker gesprongen.
Lepel ook aan het trainen voor de keuring? Hoe getraind moet een paardje zijn? Ik wil misschien met Mona ook as jaar.
En fijn dat het leuk ging met de bijrijder.
Nathalie, ook lekker bezig met Gizmo.
Patrick mooit foto's.
Fayem, hoe gaat het nu met je paardje?