Weet 1 van jullie toevallig of tinkers met 3/4 tinkerbloed worden opgenomen als crosbred of als volle tinker in het stamboek? ( welk stamboek even in het midden gelaten )
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Mallow schreef:Ik zou als ik jou was voor zekerheid gaan en dus voor een meer volwassen paard. Ben benieuwd zaterdag
Weet 1 van jullie toevallig of tinkers met 3/4 tinkerbloed worden opgenomen als crosbred of als volle tinker in het stamboek? ( welk stamboek even in het midden gelaten )
Mallow schreef:Ik zou als ik jou was voor zekerheid gaan en dus voor een meer volwassen paard. Ben benieuwd zaterdag
Kailonne schreef:Hoi allemaal, ik lees wel mee, maar ik heb niet altijd tijd om te reageren.
@Karlijn, de site ziet er goed uit. Lekker flitsend.
@ Becs, jammer van de baan
Slangen brrr..... ik vind ze eng en vies. Hier in de buurt zit een dierenwinkel waar ze reptielen verkopen. Ik ga wel altijd even kijken maar blijf op afstand. Bah bah.
Jack zijn zadel past qua lengte wel, maar de boom is iets te smal. Dat wordt weer ruilen voor een ander zadel.
Aanstaande zaterdag komt er iemand naar Jack kijken. Ben benieuwd. En als hij verkocht is gaan kijken naar een andere groter tinker. Ook spannend. Ben al wel een beetje aan het rondkijken en krijg af en toe echt de kriebels.
Ik heb een leuk tinker van 4 jaar gezien, maar ik heb de twijfel of een jongere tinker wel bij me past als hij of zij maar braaf is. Maar wat als de tinker straks dan toch weer enorm gaat puberen. Of is jullie ervaring dat als het een tinker is met een heel rustig karakter dit puberen ook wel meevalt.