[TI] [HK]Kontenkletsers zijn zo blij als een pas geverfd tuinhek

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

ringelberg

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-09 23:59

goeieavond,

Eva hij is leuk.Ik heb een turk(se)hele fijne hond met een aardige bijsluiter.Ik kan niet achter haar langs lopen als ze staat te eten,is bang voor plastiktassen en vuilniszakken,bang voor mannen,angstig in t algemeen,maar zo'n super hond,zo lief voor ons.echt de moeite waard.

Afbeelding

:(:) voor Mirjam en Biancaa

puck,hoe is t met Nigel?

Grit

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-09 00:08

Bedankt voor jullie felicitaties =:) !! Al moest ik werken, ik voel me toch jarig :D
Mooi gemaakt Lois, super :)) , thanks!!

Noa misschien regenrot :\ .
Goed gesprek met Mich gehad, fijn :j

Ellen geen laptop meer :\

Mirjam :(:) kleine veulentjes worden groot :\ .

Nigel een pietje beter :)

Carola's afvoer weer ontstopt *\o/*
Zal de site eens bekijken, ken de reclame wel

Angela heeft toekomstplannen 8-)

Annique goede opdrachten ingeleverd +:)+

Veulennamen, pfff, vind het al moeilijk een naam voor een cavia te verzinnen. En die hoef je niet eens hardop te roepen.
Ik ben in ieder geval van de simpele namen :D

Eva, "mooi van lelijkheid", nee hoor, vind hem ook wel schattig.
Schoonzusje heeft een hond meegenomen van Isla Margarita, ook niet moeders mooiste, maar wel superleuk.

Induna de hele dag met haar laarzen gepronkt, maar wie mooi wil zijn, moet pijn lijden -O-

Wat jammer Janet :(
Blijf het toch raar vinden als je een foto bij je brief moet doen. Is natuurlijk niet verplicht, maar als je het dan niet doet, kan dat ook weer in je nadeel werken.

D_Travis

Re: [HK]Kontenkletsers zijn zo blij als een pas geverfd tuinhek

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-09 00:36

hey guys niet zo veel gekletst vanavond :D

Eva ik vind het een leuke hond hoor! zou hem zo willen haha

wat ik heb gegeten? ook spaghetti.. hou erneit zo van maar was al een hele poos geleden dus maar weer eens gemaakt :)

Induno stoere laarsjes hoor! nu wel zere voeten

Balen janet hoop dat je snel iets anders vind!

Inge nice dog!!

Grit nog eventjes jarig :)

vanavond mijn zusje op bezoek gehad, was erg gezellig :j nu even douchen en in bed!! :evaw:

Grit

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-09 00:37

Hey Dagmar :wave:
Truste :D !

Chanel_

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-09 00:43

Heey Dagmar :D
gezellig gehad met je zusje :D, nog wat leuks gedaan?
Trusten :z

Heey Grit, heb je een leuke dag gehad vandaag?
Al wat leuks gekregen?

Grit

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-09 00:53

Ik heb mijn verjaardag niet echt gevierd, vandaag gewoon gewerkt.
Zaterdag klein feestje gegeven en toen ben ik wel verwend. Vandaag op het werk een kadobon gekregen. En toen ik thuiskwam een stapel kaarten. Dus voel me wel jarig :)) .

En mijn ouders en schoonouders hebben mij gesponsert voor een pijnlijke behandeling :=
Ik laat donderdag weer een lijntje op mijn ogen zetten, permanente make-up. Ideaal voor luie mensen die zich niet elke dag willen opmaken, maar ook niet zonder lijntje de deur uit willen. Maar het zetten doet wel een beetje pijn :\ .
Heb ik drie jaar geleden ook laten doen en toen ben ik twee dagen een hilarische act geweest. Mijn ogen waren loeidik en zaten half dicht. Net toen we gingen verhuizen en er mensen kwamen helpen, ben de hele dag uitgelachen :( . En ik was bang dat het nooit meer goed zou komen :')

Chanel_

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-09 01:02

Dat lijkt me idd ook erg pijnlijk.
Maar wel een leuke sponsering,waar je wat aan hebt en zelf graag wilt hebben :D
Leuk dat je een kadobon hebt gekregen,wat voor 1?

Grit

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-09 01:09

Van de DA drogist, komt altijd van pas. Mooi doosje eromheen met monstertjes en dergelijke. Toch leuk dat ze zoiets doen :)) .

Verjaardag is alweer 10 minuten voorbij :D
Ben ook naar bed, truste!!

Chanel_

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-09 01:16

Trusten Grit :z
Dat is zeker altijd leuk een kado bon van een drogist :D komt altijd wel een keer van pas.

Trea

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-09 08:29

Goedemorgen lieve mensen,

Ik leef nog wel hoor en probeer ook af en toe wel bij te lezen, maar reageren pff sorry.

Zoveel aan men kop, veel werk en met men Pa gaat het niet echt goed. Hij liet eigenlijk nooit zoveel emotie zien maar de laatste weken lijkt wel of alles van vroeger(hij heeft geen fijne jeugd gehad) en wat er met mij allemaal is gebeurd is er uit. Wil ons (zijn kids en kleinkids) het liefst de hele dag omzich heen hebben, bellen deden we altijd wel maar dan was het vaak een kort gesprek en dan werd vaak al snel de telefoon aan men ma gegeven ;) maar nu wil hij het liefst uren met je aan de telefoon hangen. En dan baal ik zo dat ik nu verder van hun af woon en niet 123 bij hun op de stoep kan staan, mijn hele leven heb ik dicht bij men ouders gewoont en juist nu het slechter gaat woon ik verder weg en heb ik geen rijbewijs.

Dus mijn excuus als ik jullie verwaarloos.

grrr

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-09 08:37

Geeft niets Trea, logisch dat je familie belangrijker voor je is! Sterkte voor je vader en jullie!!! :(:)

Lucy_1

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-09 09:28

Goeiemorgen...

Even kijken of ik nog wat onthouden heb...

Eva.. Ik vind het een onwijs leuk hondje... Gaaf koppie heeft 'ie! Ben heel benieuwd hoe hij is als hij komt...

Marleen... Wat een super leuk foto's en filmpjes van Kascha.... Leuk dat ze het zo goed doet zeg!

Grit toch wel een beetje jariggevoel gehad gisteren...

Diverse avondprakken voorbij zien komen... Wij hebben gisteravond heerlijk nasi gegeten met pindasaus, kroepoek en de hele riedelzooi erbij... Miste alleen een biertje, die was op.... :+

Janet, waar ga je naar solliciteren? Vind dat ook nooit niks hoor, zo'n foto bijvoegen... Maar komt met jouw vast goed ;)
Gaat die heftruckkarwei nog door?

Mirjam :(:) Dipje gister? Mooie foto's van je jongens... Je zal ze zeker gaan missen...

Trea... Neem je tijd meis! Sterkte met je pa :(:) En als je zin hebt, waai je gewoon weer even aan hier om lekker van je af te kletsen ;)

Euhm.... Weet het verder niet meer....

Biancaa een heftige nacht gehad...

Leon... Hoest nu op je werk? Nog naar je zin?

Nu is het echt over.... Drukke dag voor de boeg hier....
Hoop dat het weer nog een beetje opknapt, kunnen de veulens nog even lekker naar buiten...

Tot latersss

Induna

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-09 09:35

Goedenmorgen, :Z

Leuk Grit een precentje van werk! en zo'n kado bon is altijd wel handig ;)

Trea: :(:) Sterkte daar..

Voor alle andere, fijne dag vandaag en hopelijk wordt het nog een beetje knap weer vandaag.

Grit

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-09 09:45

Goedemorgen!

Trea, geeft toch niks, je familie is veel belangrijker. Balen dat je er niet zomaar even heen kan :(:)
Waar wonen ze?

mnkortleve

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-09 09:56

Goedemorgen.

Trea :(:) :(:)

Vandaag is het zover Chabo gaat als eerste weg, als alles goed verloop brengen we Devynn vandaag ook nog weg. ;(
Zo dus alles maar op stal zetten dan gaat het allemaal wat makkelijker hoop ik.

;( ;(

Mallow

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-11-09 09:57

Dikke knuf voor trea en mirjam :(:)

Grit

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-09 09:58

Mirjam :(:)

Biancaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-09 10:05

goedemorgen iedereen...

Mirjam heel veel sterkte vandaag :(:)

Trea geeft toch niets, je fam en jijzelf gaan voor hoor! dikke knuf :(:)

Aniek nu al op zoek naar namen, pfff ben ik nog niet mee bezig hoor...

Grit ondanks werk toch beetje jarig gevoeld. Lijntje onderhaar ogen laten zetten, doe je het dan wel vlak voor het weekend dan kan het bijtrekken zonder dat iemand je ziet _O- Arme jij maar wel gaaf dat je dat durft.

Eva een nieuwe hond door haar moeder, hm vind er niet zoveel aan. Is misschien omdat het op een uitgerekte jack russel lijkt en ik hou nie zo van jack :o Ach joh als hij maar lief is, dat is het belangrijkste!!

Dagmar lekker visite gehad.

Induna nieuwe laarzen, hoop dat je vandaag nog een beetje kan lopen :)

Anique dr opdrachten goedgekeurd, super.

Eef ook een leuke hond :))

Janet ik zou ook pasfoto doen aangezien de advertentie al zo formeel is. Succes met solliciteren!

Verder ben ik het weer kwijt, ik lag gisteravond om 22.15 uur al in mijn bed. Was echt helemaal verrot. Nacht niet geslapen, daarna een hele dag rennen en dan nog om 19.30 uur gebeld worden door je werk of je niet nog even 2 nachtdiensten kan komen... nou dacht het niet hoor. Gister naar de DA geweest, ik heb nu vetaderm meegekregen, hetzelfde als wat ik toen heb gehad. Kijken of dit werkt, volgende week woensdag komt de DA Noa opvoelen en kan die gelijk kijken hoe het ermee gaat.

Ook nog ontwormingspasta meegenomen, hm ik dacht dat het weer een hele strijd met Noa zou worden (die gooit normaal haar hoofd omhoog zodat ik er niet bij kan met mijn korte armpjes) Maar ze bleef netjes staan en slikte alles netjes door, zonder haar mond open te houden in de hoop dat het erweer uit valt :P Móhr net zo makkelijk die stond al te dringen toen zijn moeder kreeg en ook hij slikte het zo door. Er zat ook een heerlijke dropgeur aan, dus het zal wel lekker gesmaakt hebben :)) Knappe peerdjes.. Nu alle korstjes eraf gehaald, was wel zielig hoor. Deed zo'n pijn dat Noa elke keer haar billen samenkneep, nog niet schoppen of bijten ofzo. Ook het spul prikte want je zag dat er een rilling door haar heen ging, echt sneu.

Er stond trouwens een tinker bij aankomst met zijn benen over het hek van de bak heen, lekker slim, die was dus met zijn voorbenen erover gesprongen maar achter bleef staan... Echt weer tinker en dan ook zo droog blijven staan. Met een paar mensen erover heen gejaagd maar hij had zich wel pijn gedaan en liep een beetje kreupel. Been is gelijk gekoeld en gelijk gestapt ermee om niet stijf te laten worden.

Verder met de staleigenaresse erover gehad dat Noa nu in ging vallen door alles, dus dat ze meer hooi moest, we mogen nu dus pakken wat we willen, dat doen we dan ook 8-) Had de stal aardig volgebouwd, biks krijgt ze nog een heel klein beetje, dit omdat de andere paarden ook krijgen en het dan sneu is voor Noa dat ze overgeslagen wordt.

Nou heel verhaal weer op de vroege morgen, zit nu aan mn boterhammen (dit keer maar 3 hoor) Hm snap niet waarom hagelslag er makkelijk uitgaat dan in... dan valt er teveel op mn boterham en als ik het terug wil doen, lukt dat niet zo goed door dat kleine gaatje, met als resultaat dat het alsnog op mijn boerham of verspreid over het aanrecht ligt _O-

oh ik sliep dus al om 22.45 uur he, Mich kwam thuis, die vroeg waarom ik al op bed lag en zei daarop ohhh ga dan maar lekker slapen en weg was ik :P Heb niet eens gemerkt dat hij aan mijn kant de wekker had gezet of dat hi jde tv had aangedaan... Ik heb om 1.00 uur wel de tv weer uitgedaan en ben toen naar de wc geweest, schijnbaar is Mich ook nog een keer geweest maar daar heb ik niks van gemerkt en nu... nu ga ik weer mn bedje in... ben nog steeds niet ongi maar heb wel al de buik- en rugpijn.

Grit

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-09 10:10

Biancaa schreef:
Lijntje onderhaar ogen laten zetten, doe je het dan wel vlak voor het weekend dan kan het bijtrekken zonder dat iemand je ziet _O- .
Vrijdag even op verjaardag, zaterdag werken, zaterdagavond feest en zondagmiddag kinderverjaardag :') Goede timing :D

Fijn dat je een keer goed lang hebt geslapen :Z en brave Noa, hopelijk trekt het snel weg.

Biancaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-09 10:12

Zo brood is op... en jaaaa hele goed timing Grit hahahaha

mnkortleve

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-09 10:13

Grit Lijntje laten zetten, ik maak me liever zelf op. :D

timokyana

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-09 10:24

8-) voor trea en mirjam !

grit lijntje lijkt me pijnlijk idd heb het nog nooit bij iemand gezien ook.

hierkomt de smid dadelijk voor de laatste keer dit jaar :D

timokyana

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-09 10:37

inge: wat een leuke turk heb je ;-)
Janet ; als het informeel is zou ik beide doen, de foto van jou met ziggy is wel lekker spontaan!
ik vind het overigens wel vreemd dat ze een foto vragen, heb het nog niet eerder gehoord eigenlijk.

Cecille

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-09 11:05

Goedemorgen,

Ben naar mijn werk :D

Grit

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-09 11:09

TK; waarschijnlijk heb je het al vaak gezien, maar weet je niet dat het permanente make-up is. Ik had er ook niet van gehoord, maar toen ik er op ging letten kwam ik erachter dat veel mensen het hebben.
Zo ziet het eruit, ik doe dan alleen mijn ogen en dan ook een dunner lijntje, die op de foto vind ik te dik;
http://www.skinspirations-info.com/imag ... .after.jpg

Mirjam; ik heb al 3 jaar geen oogpotlood meer in mijn handen gehad, heeeeerlijk. Ik was daar niet handig in. En onder hoeft nog niet bijgewerkt te worden, alleen boven.

Misschien valt de bijwerking deze keer mee, het is nu alleen boven en de vorige keer ging ik meteen na de behandeling de zolder leegruimen. Er was een hittegolf, dus op zolder was het zweten en nog eens zweten en veel stof. Ik denk niet het slim was om dit meteen erna te laten doen :+

Goedemorgen Cecile!!!
Werkse!

Ik ben er ook vandoor :wave: