Over een paar maandjes is het wel makkelijker een plekje zoeken hoor! Je zit nu in een lastige periode dat men vaak geen pony op het land wilt of geen stal over heeft, etc.
Vandaag Cito gehad Was wel moeilijk . Maar gelukkig was Rekenen makelijk . Heb Dislexie dus ik heb een Cd met iemand die voor me leest . Vind ik niet erg hoor Maar ik hoop dat er iets goeds uit komt. Zit nu Op school nu hoeven we geen cito's te maken . Maar iemand die ook Cito's moet maken Succes.
Toevallig, ik zit ook te kijken naar een nieuwe frontriem. Vandaag heb ik en BR Silvercrown over de post gekregen, maar hij is tijdens het transport helaas heel erg beschadigd..
Laatst had ik voor Sinterklaas ook een frontriem gekregen, maar die was te klein.. Zat niet mooi.. Was een wave met swarofski van BR..
cp112
Geplaatst: 03-02-09 16:21
Pradaatje schreef:
Nou, deze zijn dus van HH, E20 goedkoper Ja daarom... dat vind ik zonde..
Ik heb een hele mooie frontriem voor Guus gekocht laatst, kan alleen geen voorbeeld vinden... Was wel gewoon een rechte, maar behoorlijk breed en dan met grote sierdingen erop. niet té bling maar valt wel op onder zijn manen.