Hier ook sneeuw maar wel zonnig dus zal wel snel weg zijn allemaal.
Een voordeel het is droog wel zo fijn voor de optocht vandaag
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

maar veel kondern we niet doen want het was buiten zo nat en het bos was erg glad
rond 9 uur 
na 1 minuut gelijk weer in slaap gevallen.
die 5 minuten kwamen omdat ik iets raars had gedaan met mijn laarzen... )

) hmm wanneer ga ik ooit mijn mijn ouders naar zo'n winkel (mediamarkt)?? ben er nog nooit geweest! 

En da's nou in! Vroeger was je meteen de kneus van de klas als je zoiets droeg, nou is het geloof ik andersom. De jeugd van tegenwoordig.. 
Gaat pas na de zomervakantie in, dan loopt m'n huidige contract af, maar dan ben ik dus 21. Normaal wordt je er dan uit getrapt (ik zou ook maar tot m'n 20e mogen blijven werken
) maar mij willen ze niet kwijt
Leuke opsteker voor mezelf 
Lekker ontspannen, al werd ze wel wat hyper op de dijk, toen ze de wind van opzij kreeg, en de watervogeltjes massaal op de vlucht gingen voor ons.

Sita_ schreef:
Gewerkt.. Was best druk..
Maar wat lees ik.. Sneeuw, modder en nat?
Hier heeft het serieus alleen loeihard gewaaid.. Niet echt geregend en de zon heeft de hele dag geschenen.. Vréémd..

(hagel kwam niet zo hard neer gelukkig) 
Ze wouden dat ik mee ging, hebben me ouders vandaag een pak gekocht
Morgen laat ik wel een foto zien

(alleen voor mensen uit dit topic natuurlijk
)
(zag ze bij joyce staan
toen ik me herinerde dat ze het ook hadden
wie heeft nog meer hyves??
) 
)

Lekker hoor.
Alles overleefd? 
Maar ben overeind gebleven
Was wel heel erg leuk, maar ook heel apart om eens mee te maken
Nog versierd door een vent in een homo-bar
Maar die heb ik gelukkig kunnen afpoeieren...
Lag ook nog veel sneeuw en enkele sloten waren bevroren... Maar was wel op en top genieten. Ging heel fijn ook
Ook paardrijden is toch het beste medicijn
Was niet al te lekker na vannacht (iets te veel / snel bier gedronken
behoorlijk koud met terugkomst door de natte sneeuw, en daarna echt kou geleden in bed, dus ook ni veel geslapen...) 

(achter de computer
)
Je brengt dus de humor in je vaders leven

) en daarna naar Lollipop
vond dat op zich best wel een leuke sfeer hangen.
Fototopicje naar foto's van Elsa, daar staan er ook een paar van Wanda bij. : [ITP] Twenter voor het eerst onder het zadel! Heb zitten zoeken, maar een rijfoto van mij op Wanda staat geloof ik niet meer online..