Ja die dingen heb ik heel veel geoefend, maar het is soms net of ze denkt..joh wat maak je je druk, ik ga het toch wel halen. Maar dat komt vanzelf wel goed. Ik heb haar wel zover dat ze niet meer weigert. Haha soms galopeer ik doodleuk op de hindernis af. Drie meter van de voren valt ze in draf. Het lukt echt niet of haar dan voorwaarts te houden. alsof ze dan haar eigen plan trekt. En zo gaan we er in draf overheen.Galop heeft.gewoon mijn voorkeur omdat ik dn beter kan tellen en de afzet kan bepalen.
Gister Amigo met de duimstok even opgemeten hij is 1,58 er is dus nog 3 cm bijgekomen sinds we hem de laatste keer gemeten hebben. Groter dan dit hoeft ie niet te worden van mij
balen,stalgenoot zou op wedstrijd gaan en ik zou ook mee gaan.helaas iet door;schoonvader onverwachts opgenomen van haar in het ziekenhuis.en ik had er echt veel zin in.prachtige locatie en t is waqt anders dan enkel paarden poetsen.nou ja als t zo wat minder regent dan ga ik toch maar aan de poets.
morgen is het extra vroeg dag;mijn vander moet omdat er op zijn werkplaats niets te doen is,naar een andere vestiging en moet al om 7 uur op de eigen werkplaats staan,om vanuit daar verder te gaan.
een lekker begin van de zondag dus.not!ik baal echt al een stekker en ben goed sjaggie..
Ga dan later ook nog een filmpje maken met de foto's die ze uiteindelijk heeft gekozen maar dan los .
Verder met Jack ben ik ook terug naar m'n oude niveau aan het gaan (ook omdat er was gras kilo's af mogen), ik wissel alleen 1/4 a 1/3 van het drafwerk voor het stapwerk om het "zweet" te compenseren. Ben nu gisteren naar het pad gegaan die geschikt is voor de galoperen, daar eens een goede galop gedaan .
Owja en ben ook de fijnere hulpen er op aan het steken nu, het eerste jaar dat ik 'm had heb ik 'm vooral z'n evenwicht laten zoeken. Nu ben ik ook de fijnere hulpen er op aan het steken zoals stoppen op zit, naar recht in links gaan door m'n been/kuit aan te spannen (te zien van welke kant welk been). Gaat eigenlijk echt super tot nu toe .
Oh dankje, Mijn moeder en mijn kleine zusje zijn ook echte tinkerfans. Daarom zijn het bij ons thuis dus tinkers geworden Als eerste mijn kleine lieve schat Dusty. Zij is eigenlijk een beetje mijn paardje. Dan hebben we het paard van mijn moeder, onze lieverd Jolly Jumper. Van deze twee hebben we twee veulens, Casanova en Flicka. Casje blijft maar Flicka gaat na de winter naar een nieuwe thuis. En onze laatste aanwinst is Shiva, vandaag heb ik er ook even voor het eerst op gezeten Ow, en ik ben dus Claudia. Ik ben 17 jaar en volg gezondheids-en welzijns wetenschappen. En mijn hobby's zijn dus paardrijden en ik heb een klein caviastalletje.
Owja mij ken je van destijds het hallerbos topic maargoed.
Ik ben Lor en ben 16jaar, mijn hobby's zijn paarden, fotografie, lezen, ... . Ik doe Avivo in Brugge als richting. Ik heb een tinker/irish cob ruintje van 5 jaar Sir Black Jack Go- Go (voor het gemak Jack of BJ in het topic).
Ik rij vooral buiten met hem maar ga ook soms gaan droog mennen (mennen zonder kar, doe ik erg graag), vrijheidsdressuur en grondwerken en... Jammer dat ik geen trailer heb anders zou ik meteen met jou afspreken om samen op buitenrit te gaan!
ik ben ellie ,30 jaar en momenteel paardloos maar wel zoekende.verder werk ik in de thuiszorg en muziek mijn 2e grote passie.helaas nog single.dat was ellie in een notendop.
Lori
Geplaatst: 18-11-12 21:36
Ow oke, vanwaar komt ze als ik vragen mag (van een fokstal of particulier) ? Ik weet het anders direct, hier is het ook erg moeilijk met trailervervoer vinden jammer genoeg... nu ja ooit (kan inprinciepe wel komen zonder paard, maar spaar nu die treinkaart voor mensen die fotoshoot's aanvragen van mij).
Ze is geboren bij bokker mamouba. Maar wij hebben haar van een handelaar op de paardenmarkt. Waar woon jij mischien ergens in de regio van België, ik ben van Oost-Vlaanderen.
Ik ben van Zuid-West- Vlaanderen (Kortrijk). Oke ga niet zeggen dat waar je zit letterlijk naast de deur is maar het is goed te doen (alleen te paard enkel voor meerdaagsen, voor gewoon effe "half uurtje te paard en dan ritje samen" is het te ver).