@tamadine:kop op meid,je moet even door een moeilijke tijd heen,maar er gloort hoop aan het einde van deze zware tijd.t duurt misschien even,maar jou tijd komt nog wel!
@fayem89:voor mij is een goed karakter ook het belangrijktst
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
fayem89 schreef:Jayney schreef:Ben zelf ook erg benieuwd hoe ze dan is! De andere kabouter die ik geplaatst had is Izaira Rua een half zuster van Erynn, Izaira is ongeveer een maandje jonger ze hebben dezelfde vader![]()
Plaats je weer eens wat mooie foto's van Denzel? Vind hem namelijk zo gaaf!
@Jayney: awww zij is ook leuk hoor!! twee mooie meiden!
jaa echt he, het is veel te lang geleden dat ik goede foto's heb geplaatst.. (dus bij deze speciaal voor jou wat foto's van ong. twee weken terug)
Citaat:Jayney: Kijk dat hoor ik graag! Wat is hij toch mooi Ben erg benieuwd hoe hij uitgroeit ga je volgend jaar met hem naar de keuring?
HijadelaLuna schreef:Maar in het ICS papier staat neem ik aan, net als bij Luna, een naam van aan wie dat paspoort is uitgegeven, is dat de naam van die handelaar? Zoniet, misschien kan je dan via die naam (of zelfs via de administratie van het ICS) wel achterhalen waar ze daarvoor is geweest.
Of gewoon nog een paar maanden geduld, al lijkt me dat wel erg lastig, jemig, ik moet er eerlijk gezegd niet aan denken. Drachtig is een ding, maar vader onbekend, dat zijn dingen waar ik snel oud van wordt