haha... alleen jammar van dat schaatsen:P nog even en we kunnen op natuurijs schaatsen
Chanel_
Geplaatst: 02-01-10 20:09
Goede avond.
Lies,Getsie alweer sneeuw. Hier lag een klein beetje is gelukkig weer weg
Leuk zeg Janet straks je paarden in de buurt Gadsieeee in de plas gaan zitten van Henkie
Veel plezier Denise bij Eva en Clover
Nathalie veel sneeuw bij jou
Leuk Cecille
Gwyn wormen
Marleen lekker dingen gemaakt kom Mees later
Grit hopelijk heb je snel de sleutel
Ze zijn leik Cecille
Eefje wat sneu zeg Sterkte
Carola. lekker wezen buitenrijden met Boncho
Ladylover jij ook de beste wensen
Desiree, lekker bezig geweest vandaag
Wat leuk Dagmar
Puck 4 lessen moeten geven in deze kou
Gelukkig thuis kunnen komen Grit Wel vervelend zeg
Schaatsers veel gekletst wienig gedaan
M_D_H
Geplaatst: 02-01-10 20:21
stil hier... ben in twijfel of ik me dit jaar weer op geef voor de paarden 4 daagse... vond het vorig jaar erg leuk... maar sommige mensen schijnen de regels niet te begrijpen, en die halen gewoon in volle vaart in :s net echt praktisch met een drukte makertje on de je reet die altijd voor aan wil lopen
Lucy_1
Geplaatst: 02-01-10 20:32
Marleen en Mees... Gecondoleerd! Denise... Nog bij Clover geweest? Hoest met de schaatsers? Ah, weinig geschaatst en heel gezellig geweest dus... Cecille... wat een prachtige pups! Bordercollies? MDH... twijfel voor paardenvierdaagse... Balen Grit... autopech Puck hard gewerkt in de vrieskou! D.Travis... Wat een onwijs leuke foto's! Je ziet er geweldig uit! hahahahaha....
Verder weet ik het niet meer zo goed.... Vanmiddag nieuwjaarsborrel gehad op stal.... Euhm... aanzienlijk veel flessen bubbeltjes erdoor heen gegaan... En voor de nieuwjaarsborrel nog even sleetje gereden met Lucy... Was weer top! Wat een wereldpaard! Dan is sneeuw toch wel weer heel erg leuk
Lies wat gezellig een receptie op stal! Gave foto's in de sneeuw! Mooi contrast zo met Lucy
kijk net uit het raam, ligt hier ook ineesn enorm veel sneeuw weer hihi
M_D_H
Geplaatst: 02-01-10 20:59
Wauw... lucy, als ik niet zou weten dat Gil niet beleerd is voor wagen/ slee, en als ik niet zou weten dat gil net iets luxer is, dan zou ik echt denken dat de tink van jou... mijn tink zou zijn?
Puchje
Geplaatst: 02-01-10 21:01
Klopt dit lijstje?
Citaat:
Nog citaat inleveren:
Bianca Loïs Maya Sita Carola Trea Joyce Marleen Ellen Petra Anita Djoeke Esmeralda Kimberly Diny Anja Grix Sandra Puck Desiree
Nog foto's inleveren:
Puck Ellen Maya Sita Marleen Petra Anita Esmeralda Diny Anja Ingridx Sandra
Grit
Geplaatst: 02-01-10 21:09
Snik, ANWB kan mijn auto niet maken. Er was ook nog iets afgebroken. We gaan zo naar vrienden in Schaijk en daar zit ook onze garage. De auto gaan we daar maar meteen parkeren nu er nog wat accuspanning is. Duimen dat we dat nog gaan halen!!
jeetje evee, dat is schrikken... verder met de merrie wel alles goed?
wat goed grrr, was zeker wel koud?
arme puck, wat zal het koud geweest zijn!
oe wat rot grit! maar dus wel de auto mee kunnen nemen uit uden. ah lees net dat hij niet gemaakt kan worden.. jeetje wat lijkt me dat balen.. hopelijk kunnen ze het in de garage wel.. suc6!
was erg gezellig vanmiddag, leuk om iedereen weer eens te zien! en de chocomel was erg lekker
hem ik net samen met pim gwyn netjes ontwormt (met pasta) niest hij daarna, en er vloog wat uit zn mond, dus ik keek of het geen pasta was, was het een tandje! tussen 3 en 5 tot 6 maanden wisselen ze zo ongeveer dus kan wel kloppen (hij is op 4 maanden geschat)
en wou ik net morgen lekker op odinn gaan rijden, is onze bak bevroren! heel de tijd niet bevroren door of te droog of sneeuw die isoleerde, maar nu is hij hard (wel helemaal vlak, maar toch niet ideaal) hoop dat er flink veel sneeuw valt zodat we weer kunnen sleeen
Schaatsen doen we wel een keer in Eindhoven ofzo, vond de baan niet echt te doen om fatsoenlijk te schaatsen. Zonde om dan schaatsen te huren en ook nog tussen die koters die kriskras overal tussendoor kruipen Was wel erg gezellig! Heb die Hanneke wel een paar keer voorbij zien zoeven, ze zag er heel anders uit met 3 lagen make-up.
Gwyn wormen
Heerlijke foto's Lies! Had ik vandaag ook graag willen doen, maar helaas.
Trea, veel plezier ermee en ik wil foto's Ik zie het na de winter wel weer terug (heb shettuig uitgeleend)