Broncho (en de andere) ik gebruik een massage borstel, ding lijkkt een beetje op een rosborstel, alleen zitten er allemaal losse punten op.. mm vage uitleg ziek ik alweer.. Nou ja ze worden vast nog wel verkocht, werkt super goed en paard vindt het lekker.
Lois: alweer 2 jaar geleden... De tijd vliegt wel.. Die arme Resi, je hebt wel een mooie foto van haar geplaatst!
Annique: wat een super filmpjes.. Wat loopt die kascha mooi, en netjes zeg! Maar Pal doet het ook netjes op het filmpje! Leuk om te zien. En een leuk muziekje eronder

Super dat het ook zo fijn gaat met Pal, lekker ook dat we zo'n goede juf hebben die ons helpt

Juf Kim doet het leuk

Tinkervlot: wat een leuke hond zeg! Leuk dat die pups krijgt

D-Travis: wat een leuke katten heb jij! Ze staan ook zo leuk op de foto

Grit: Gefeliciteerd! heb je nog kadootjes gekregen?

Broncho: gelukkig was het verstoppings probleem redelijk op te lossen.. geen grote chaos in huis dus, scheelt weer

Biancaa:

Lois: Leuke laarsjes! heerlijk he jezelf verwennen af en toe

Mm veulen namen.. namen zijn zowiezo moeilijk.. ik zal eens mee denken.. de naam beginnen met Sh maakt het ook niet makkelijk.. Je merrie naam is leuk!
Shifra
Shaun
Sherwin
Shin chan

mm weet nu al niks meer... Sorry.. Succes!
Zo weer helemaal bij gezelen.. ga nu lekker even wat koken, honger! En dan lekker even een avondje niks, heerlijk

Vandaag eerste dag werken na 1 weekje vakantie.. phoe valt dat tegen zeg. Had ook nog eens m'n nieuwe laarsjes aan (ja ik heb mezelf ook verwend), maar oei, moet ze nog wel even inlopen.. auw auw... Maar goed kreeg wel complimentjes van collega's ook leuk

ah een plaatje gevonden: http://www.ariat.com/images/products/large/34740P.jpg