Oh, mijn engels rijkt wel zo ver dat de computer in de buurt van de cam moet staan.. Nja, ik kan maar moeilijk de PC van de stalhoudster daarvoor gebruiken, dus ja.. Dan gaat t over..
k wil opzich zo wel ff voor je kijken maar blijf nog ff bij de kleine hangen
Muds
Geplaatst: 12-04-09 22:21
Even een impressie van een paasbult voor degenen die het fenomeen niet kennen. (Ik had er bijvoorbeeld tot 6 jaar terug nog nooit van gehoord )
(Ik had m'n telelens er op zitten, dus een overzichtsfoto is niet gelukt.)
Jong geleerd is oud gedaan
En sta je daar foto's te maken, gilt er ineens een vrouw naast je: 'Arie!! Arie!! Je broek staat in brand! Waarop Arie reageert: 'Mens, raak niet zo in paniek!', waarop hij naar beneden kijkt en schrikt! Zat er een brandende krant aan z'n veter. Dus vet hard uittrappen Arme Arie. En daar heb ik dan weer geen foto van Ik ben ook echt een fotograaf van likmevessie. Net als dat Anky in Martiniplaza van haar paardje afstuitert. Vergeet ik foto's te maken
Een paar jaar terug hadden ze ook zogenaamde 'witte wieven' (vrouwen in witte jurken), die dan schommelden aan de takken van de bomen. Dat was ook wel heel gaaf om te zien , met die waaiende witte gewaden... Dit jaar deden ze dat niet Waarschijnlijk omdat ze die takken hadden afgezaagd om de paasbult op te bouwen
Ik was voor ruzie met de buren gegaan en verteld dat ie niet weer hoeft te komen!
Grit
Geplaatst: 13-04-09 00:48
Berdien schreef:
Plannen zijn iets gewijzigd, ben met mijn ouders wezen wandelen in de bossen bij Ommen. Het was WARM! Pfoeh! Liep ik daar met een zware camera en tas
Was jij dat??? Ik zag iemand lopen, zuchten, steunen, scheef van de zware tas. Ik dacht nog; die heeft het vast warm! Nee hoor, heb je niet gezien maar ik heb vanmiddag ook in Ommen gewandeld (meer bij de Vilsteren eigenlijk). Dus het had gekund he!
Ik heb even bijgelezen en mooie foto's gezien van paardjes op hun paasbest!! En nu zo naar bed Het is weer mooi geweest.
grid
Geplaatst door de TopicStarter: 13-04-09 01:31
Hier overwacht visite en die is net pas weer weg dussuh nog ff waar ik gebleven was en dan ook hier te bed
Ja idd janet dat heb ik dus ook altijd lijken ze dunner dan ga ik weer snijden (nu ik weet dat t toch vrij snel weer aangroeid ) En Dundee verliest zijn haar goed
Ah schattige Banbay en haha zie mees al zo op hem zitten en dan heel droog naja hij stopt vast wel aan t end
idd Berdien dat klinkt ook fair maar pff wel prijzig zeg
Maya's melkkoe zit goed schot in nu
Thanks Leon ... Goed "gekweekt"
Haha grappig 2 tegelijk zelfde bevalling spammen Kan marestare hier niet volgen connection failure
En Muds Enorme Fik en kinderen al pyromaantjes hier kennen we dat alleen met kerstbomenverbranding en dan zijn het ook altijd de kids die overal de bomen ophalen voor de grote fik