zal me gaan schamen
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

mijn paard heeft 2 giga littekens omdat meneer door prikkeldraad heen is gedenderd. Hij heeft grooooot ontzag voor stroom 

We hebben nu al een jaar een 'noodlintje' hangen, er moet nog een goed hekwerk omheen. Maar hé, het werkt...
Eindelijk weer eens een goed nummer/act van hem.
Ziet er netjes en gecontroleerd uit.
Dan ga ik denk ik maar een Shetlanderpensionstal beginnen
Ik was haar gaan loswerken in de roundpenn maar we hadden duidelijk last van wat miscommunicatie. Anders heeft ze aan een half woord genoeg, maar nu reageerde ze nauwelijks op mijn hulpen. Iedere keer bij halthouden (= einde oefening: halthouden, ik naar haar toe, belonen en stoppen) draaide ze zich om en nam de benen, dus húp, weer een paar rondjes aan het werk. Eindresultaat: paard zeiknat en gestresst en baas in tranen.
Ik wordt er namelijk erg onzeker van als ze voor me 'vlucht'. Daar reageert zij weer op en zij is ook al zo onzeker... Ach ja, misschien wil ik wel té graag.
Ja, vraag me niet hoe ze het voor elkaar krijgt: gewoon over het schrikdraad omhoog komen en bovenin Muds' nek gaan hangen. Ook echt een tijdstip om even opnieuw de rangorde te gaan bepalen
zometeen nog even wat voeten een antimijtbehandeling geven. 

) die met zware boerenwagen en al gieren aan de haal ging, in blinde paniek het land door ging en door het draad ging. Wagen bleef achter, Miska is vervolgens door nog drie draden (wit lint) geklapt en achter in het achterste land tot stilstand gekomen.
maar verder niet. 

en kruipt Shetmans eronderdoor...
Maar het houten hekwerk is dus de basis, en dit heeft de weide-eigenaar prachtig gemaakt!