Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Sita_ schreef:OPROEPJE!!!
Ik wil trouwens aan de opening beginnen..
Wilde trouwens vragen of iedereen een leuke foto van hunzelf met zijn paard naar mij wil sturen en een klein voorstelstukje met oa hobby's, werk oid erin.. Is misschien wel leuk om dat allemaal te lezen. Kan ik dat in de opening verwerken!
Sita_ schreef:OPROEPJE!!!
Wilde trouwens vragen of iedereen een leuke foto van hunzelf met zijn paard naar mij wil sturen en een klein voorstelstukje met oa hobby's, werk oid erin.. Is misschien wel leuk om dat allemaal te lezen. Kan ik dat in de opening verwerken!
Leuke foto silas
heb nu wel een telefoon met walkman
(gebruik ik nooit
)
Leon leuk feestje beneden
Rom --> hoop dat je het binnenkort kan onthullen
kan niet kiezen welke foto zal ik er meer sturen mag jij kiezen
Maakt niet uit..

die buik en ze moet nog tot eind juni als ik mijn beugels aan wil steken gaat dat niet meer
ik moet ze echt met de hand aandoen gevalletje te zwanger.....
Weltrusten! Sita_ schreef:Sita_ schreef:OPROEPJE!!!
Nog ff op de nieuwe pagina..

leuke billenfoto idd al erg breed 
, maar er is eigenlijk nooit iemand bij als ik lekker bij de paarden hang (vind dat dan zo heerlijk in mijn uppie ...) toch maar eens regelen
(of had ik dat al verteld
) Boot en huisje op deze manier dus geen probleem
o.a. door gunstige stand euro- GBpond
maar dit ging net zo makkelijk
en nu dus precies zo geregeld zoals we "verzonnen" hadden

ja vergeet ik GRR helemaal
blonde puppy's
maar feessie al voorbij ...
Gaan nu waarschijnlijk de 17e pas springen