[TI] [HK] Tinkerpraat deel 6 Keep on talking!!!

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

silas

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-05 22:29

Goedenavond Allen!

#CHubby: hoe is het met de VUTer? gaat het goed samen?

Cheveyo schreef:
Ben gister bij Kit geweest, kon er niet in maar ben achterom gekropen . Heb niet dat hele stuk gereden om alleen maar naar mijn koetje te kunnen kijken op afstand vanaf de weg. MOEST hem even kroelen en ruiken. Het uitschachten ging weer en het was minder opgezet, zag er dus beter uit. Heb mooie zonfoto's gemaakt want het was erg mooi weer . Hij stond buiten in de paddock naast die paddock met dat paardje wat jij zo leuk vind Silas, die stevige.
Heb ze nog even kerstgroetje op het hoofdje gekrabbeld en toen zijn we na 3 kwartier weer huiswaarts gegaan.

Wat fijn dat het weer beter gaat met KIT was toch wel een beetje geschrokken toen ik vrijdag met je mee was.... Hij was best een beetje zielig! Oh ja dat stevige dier, gaaf beestje vind ik dat ja, staat hij daar nog steeds? Gave foto's van KIT!

Wat een toffe vriendin, draagmoeder is niet zomaar iets! En die test zou ik zeker aannemen....

#Snowdon: Gaaf van die bellen.... Dat wil ik straks ook wanneer ik Silas voor de kar heb staan, erg gaaf vind ik dat!

#Jean: Ziet er super uit joh!!! Niet te overdreven, gewoon perfect! gaaf hoor en Kristel wil later zeker fotograaf worden....
Jeetje wat een behang heeft The Boss, toch heb je er nog wel een hoop werk aan om hem op te knappen...Hij heeft wel een lief koppie!
Wat vervelend dat het geescaleerd is, waarom wil je zoon jouw leven regeren. Daar heeft hij toch niks over te zeggen? Wel heel pijnlijk voor jou. Hou je sterk en laat je lekker verwennen en oppeppen door Terry!

#Irish Lady: ik ken je gevoel, zo'n zelfde situatie heb ik ook op dit moment, heel pijnlijk en zwaar valt dat! sterkte en denk aan jezelf!

#Baileys: officieel gek verklaard? Ach we wisten toch al een hele tijd dat je prettig gestoord bent....

Vasthi

Re: [HK] Tinkerpraat deel 6 Keep on talking!!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-05 22:31

Ik krijg een melding dat het programma Safari de internetplugin niet kan vinden....

Vasthi

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-05 22:34

O ja, Chev. Kitje staat er goed bij. Wel zielig dat je hem zo moest achterlaten!

Wat een lieve vriendin heb je trouwens. Superkadootjes.

Whis_Serada

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-05 22:36

jean hou vol waar je zelf in geloof he.
want dat is het geen wat belangrijk is
ik heb hier ook een zoon van 19.
en ik heb ook stiefkinderen van 26 en een tweeling van25 die het liefst willen dat we doen wat hun willen .
maar zo werk het niet meid

volg je hart en het komt goed

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-05 22:39

Even voor slapen gaan.

Jean sterkte voor de situatie omtrent Gerald, blijf eerlijk en trouw aan jezelf, en probeer te doen waar jij je het best bij voelt... Ik kan me hem een beetje voorstellen, maar ook de reacties contra hem, en jij zit tussen je zoon en je nieuwe liefde in.. Sterkte!

Vwb the Boss... Sja, het kleurtje vind ik erg mooi, maar verder kan ik er weinig fatsoenlijks over zeggen... sorry Ik vraag me alleen af hoe oud hij is? 2/3 ofzo? Kan ik ook overheen gelezen hebben hoor, sorry! Ik denk wel dat dit echt een enorme laatbloeier gaat zijn, en pas met 7-8 jaar echt een fatsoenlijke hengst zal zijn (als mijn schatting van 2-3 jaar juist is ) Hij is wat dunnetjes en overbouwd, en dan die hangbuik... Pfff... Nee, op het moment is ie niet echt mooi om eerlijk te zijn.

Ik ga nu nog effe wat oefeningen doen en dan lekker naar bed Morgen weer gewoon naar stage

KootMiraDrum

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-05 22:39

Vasthi schreef:
Ik krijg een melding dat het programma Safari de internetplugin niet kan vinden....

Ik gebruik Firefox...

Versie Safari 2.0.2 werkt ook prima met de filmpjes.

OSX 10.4.3

Welke Java heb je? (Applications/Utilities/Java/)

dobbel

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-05 22:48

Jean ziet er goed uit hoor, toppie,
wel balen dat je zoon het niet helemaal eens is met jou en terry, maar ik zou me er maar niet te veel van proberen aan te trekken,
Verder ben ik ook wel geschrokken van de boss, hopen dat hij nog goed bijkomt voor januari,

Chevio mooi dat Kit er goed bij staad.

verder wel bijgelezen maar niet meer de fut om te reageren

zo ik ben blij dat die rot feestdagen weer voorbij zijn,
wel leuke handige spullen gekregen voor de stallen,
eerste dag bij mijn ouders geweest en vandaag zijn ludie zijn ouders bij ons geweest, en hebben we gecourmet, ze gingen om 5 uur weer naar huis en toen hebben we mijn nichtje opgehaald die blijft tot donderdag ochtend dus dat is wel gezellig.

Ik voel me tot nu toe eigelijk hartstikke goed, of dit nu een goed of slecht teken is dat weet ik niet, maar krijg overal weer zin in, ik denk dat ik eind van de week weer even een rustig ritje ga maken, en flink duimen, de vorige keer ging het rond dag 11 na terugplaatsing al mis,

Spetter

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-05 22:58

Goedenavond!!! Zo ik heb mijn dienst er weer op zitten!! Lekker gegourmet met de bewoners.
Annemarie, gaaf filmpje hoor!
Leon, SPettern en Sally en Jaco staan in de paddock er naast. Dit omdat Spetter met "vreemde" paarden niet overweg kan (moontje, collin) Spet moet 1 vast groepje hebben anders wordt ie pitbull.
Jean, mooie decoleté hoor!!! Balen dat het niet goed ging met je zoon en jou. Hebben jullie er wel over kunnen praten?
IL, geen echte vriendin dus!
Leon, wat voor leuks ga je doen dan?
The Boss heeft een mooi kleurtje, ben benieuwd hoe hij er uit ziet als hij gespierder is. Hij ziet er nu niet echt mooi uit vind ik.

Het is hier flink aan het sneeuwen!!! Ik wilde morgen achter mooie rijlaarzen aan, maar denk dat de plannen veranderen.......
sneeuw....... spetter....... slee......LOL!!!!! hahaha
Nou ik ga lekker slapen, weltrusten allemaal en tot morgen!

Vasthi

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-05 23:04

FK, geen idee, ik zoek het uit.

Caira

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-12-05 23:07

The boss is volgens mij al een jaar of 8 a 9 hoor!

Cheveyo

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-05 23:12

Heb lekker bijgelezen maar ben veel te druk in mijn hoofd om te reageren. Voel me helemaal hyper weer, gewoon gelukkig gevoel en dan kan ik echt niet stilzitten en nadenken hihi. Heb een fijne kerst achter de rug, voor het eerst met beide ouders samen en dat ging heel erg goed.
Mooie cadeautjes gekregen (limoengroene mokken/glazen/theedoek/vaatdoek/dienblaadje), helemaal stoer!
Het eten was geslaagd en lekker, morgen komen ze de rest van het eten opmaken

OH ja Dobbel, het zal vast een goed teken zijn dat je je nu zo voelt, YEEAHHH!! Hoop zo voor jullie dat het mag lukken!

grid

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-05 23:50

Ik lees nog wel een beetje mee, maar lukt me niet om zo vaak te reageren op alles enzo

Zag foto's van The Boss --> is een mooi kleurtje:j , maar hij moet wel nog behoorlijk aantrekken... hopelijk lukt dat een beetje snel
Dan is het denk ik wel een boom van een tinker --> weet hoe ze kunnen veranderen/ aantrekken

IL --> pff wat brutaal zeg ... goed aan jezelf denken hoor
Ro staat nu lekker bij Jean

Jean mooie gevel ...

Dobbel misschien nu aangeslagen ... spannend ...

Leonoor leuke pics, en nu dus ook een digi dus dat wordt pas echt plaatjes schieten moet altijd aan mijn petekindje (van mijn zus) denken omdat geboorte zo dicht bijelkaar lag
Ze heeft wel al meer haar dan Manon (ach dat komt nog ), maar even vrolijk koppie

hoop niet dat ik verder nog iets belangrijks/essentieels gemist heb

nog leuke kerstkaartjes gezien trouwens

Chubby

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-05 04:10

Zoooo.... Ben weer back home (naja, terug thuis bij sascha). We zijn lekker gaan stappen vanavond. We gingen met 3 meiden, maar al snel hadden we een hele groep met vrienden/ kennissen via via om ons heen. Was erg gezellig! Sas mag zich inmiddels 27 noemen en dat hebben we na 12en lekker gevierd

Heb al met al (ondanks mijn overpeinzingen van kerstavond) een heerlijke kerst gehad. Gister lekker uitgebreid gegeten met het hele gezin en beide oma's. Om half acht oma ingeladen om haar in Tilburg terug naar huis te brengen. Ze is inmiddels al 92.. Helaas is ze onlangs verhuisd, was ik nog nooit geweest, en zelf wist ze de weg niet meer. Mijn broertje had me de weg uitgelegd, maar daar klopte niets van Ze zou naast de kerk wonen, ja, blijken er 3 kerken in die wijk te staan.. Steeds zei oma: ja meske, hier herken ik het, nu zijn we er bijna. En dan 10 meter verder meldde ze: meske nu rij je de verkeerde kant op hoor, hier herken ik het niet meer

Lekker stress dus, want zou om half negen bij VUTter zijn om op tijd voor de film te zijn. Uiteindelijk was ik blij met mijn supersnelle auto, want ik rolde oma om 9 uur pas haar kamer in.. Hoop niet dat ik geflitst ben, want dan ben ik m'n rijbewijs kwijt!

Gelukkig waren we wel op tijd bij de film. Welke jammer genoeg wat tegenviel (Flightplan). Maar was wel gezellig Ik zou na afloop nog wel even mee naar binnen om wat te drinken. Had gelukkig tandenborstel bij me, want fles rose ging hard *hik*

Verdere details zal ik jullie besparen. Maar het was laat voor we gingen slapen En vroeg weer eruit, want VUTter mag lekker de hele week papa spelen over zijn meiske. Die mocht hij om 10 uur ophalen *gaap*

Vanmorgen ook maar terug thuis weer aangeschoven aan het kerstontbijt. Daarna lekker een uur met de hond langs het strand gelopen. En later nog een uur met Chubby gewandeld door de woonwijk waar ik eerst woonde. Het was heerlijk weer en Chub vond het ook wel weer gezellig.

Vanaaf lekker lasagna gegeten. Morgen (ehm... straks) gaan we gourmetten ter ere van Sas' verjaardag. Dus daar kjk ik ook wel naar uit...

Anyway...

Chev, fijn dat het beter ging met Kit's pielemoos. Snap dat je naar hem toe gesneaked bent, had ik ook gedaan! Lekker gevoel he, kan het me heel goed voorstellen! Het had ook heel anders kunnen zijn he..

Baileys Hoop dat het snel beter met je gaat. En ach, zijn we allemaal niet een beetje gek in ons hoofd?

Dobbel, doe maar voorzichtig! Heb wel eens gehoord dat de eerste maanden niet helemaal safe zouden zijn qua paardrijden.. Wel lekker dat je nichtje er weer is.. Gezellig!

Sox, heb je geen vrienden of kennissen wat dichter in de buurt waar je je doggies mee naar toe kan nemen met Oud & Nieuw? Alleen is ook maar alleen

Jean, jammer dat The Boss nog even niet de gewenste looks heeft. Ach, heb je wat te doen de komende 3 weken Is The Boss onder het zadel? Vervelend met Gerald! Geef hem wat tijd, mannen doen er altijd wat langer over qua verwerken en accepteren en overdenken van dit soort dingen.. Hij trekt vast wel bij, want net als alle kids ziet ook hij vast zijn moeder gelukkig met een lieve man..

Leon en Elke Oud & Nieuw met Roos, leuk zeg!!

Ow my God... Ogen vallen zowat dicht hier achter de comp Gelukkig kan ik morgen lekker uitslapen. Heb gewoon kerstvakantie! Zeg ik niet om jullie de ogen uit te steken, maar omdat ik het niet gewend ben Sinds school geen dag extra vrij gehad behalve kerst en nieuwjaarsdag. Dus dit is wel errug lekker!

Ik ga mijn nestje in. Lekker warm tegen Sas aan alhoewel, die snurkt net zo hard als VUTter helaas

Voor degenen die dit lezen op hun werk/ stage: good luck today. Denk aan jullie als ik me nog eens omdraai

xingridx

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-05 09:22

jaa kerst is weer voorbij
heb een heerlijk relaxte kerst gehad, zo mag ie altijd wel zijn
1e kerstdag moest mn vader smiddags werken, dus smorgens even langs ene opa en oma, en smiddags hele middag op de bank film liggen kijken, samen met mn moeder!
En 2e kerstdag eerst langs andere opa en oma, smiddags weer niet veel gedaan (film gekeken ) en savonds hier thuis gegourmet

ben ook weer gruwelijk verwend met kerst, heb een webcam gekregen, een nieuwe handtas, een boek, sokken voor bij de paarden en een nieuwe pyjama

Plannen voor Oud en Nieuw zijn tot op heden geloof ik dat ik met Maaike en Shelley Brielle onveilig ga maken

maar ik ga nu even snel douchen en dan de hond doen..reageer straks wat uitgebreider!

Spetter

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-05 09:28

Cheveyo wat een mooie foto's weer van Kit. Hij staat wel zielig te kijken, aaaah!
Chub, wat een verhalen weer, erg leuk!
Roosje.... ben je al weer een beetje nuchter?

Ik wil vandaag achter leren laarzen aan. Maar het sneeuwt, de wegen zijn glad. Misschien dus toch sleetje rijden. Of nog even wachten tot er een heel dik pak ligt want de komende dagen voorspellen ze in het noorden sneeuw!

silas

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-05 09:45

Goedemorgen gaaaaap....
wil niet echt lukken om wakker te worden...
Gezellige kerstdagen gehad...

Hier ligt sneeuw....

Lucy_1

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-05 09:52

Goedemorgen allemaal,

Heb lekker gisteravond de restjes drank opgedronken en heb heerlijk geslapen..... Jammer alleen dat de kids niet wat langer in bed wilden liggen, maar ja....

Maya : je wilt mij niet kennen hoor als ik boos ben en mijn kids zeker niet, dan ben ik echt "vuil"

Snowdon en Elke gezellig naar Roos met oud&nieuw..... Blijven jullie dan ook wel slapen daar, want als ik Roos zo hoor houd ze wel van een feessie

SuperRoos : bikini foto's??? Laat maar zien

Jean : vervelend met Gerald! Met the Boss komt het wel goed. Flinke ontwormingskuur en je weet over 2 weken niet wat je ziet...... Zo staan ze er over het algemeen wel snel bij in Engeland.... Als bij ons paarden overkomen hebben ze ook eerst een goede wormenkuur nodig en dan knappen ze eigenlijk toch wel weer heel snel op....

Leonoor : harstikke leuk van je dat ik of Sox mee mag rijden, maar Enschede ligt toch ietsje uit de buurt van Goeree-Overflakkee

Chev : fijn dat het met Kit goed gaat. Ik vind hem zo'n ontzettend mooi! En bedankt voor het compliment van Lucy En wat bijzonder zeg zo'n vriendin! 1 om zuinig op te zijn

Spetter : sneeuw bij jullie? Gezellig Hier heeft het wel gevroren maar van sneeuw is niks te zien....

Ga lekker eerst mijn paardjes voeren. Zo komen mijn broer en schoonzus 2 van hun kids bij mij dumpen Vanmiddag maar eens de stal uitmesten en verder zie ik het wel. Het wordt lekker liflafjes dag, dus dat is makkelijk.....

Oh, heb ik weer..... Peter van mij scheld altijd een beetje op de paarden. Gaat 'ie gisteren een heel eind wandelen, komt thuis en zegt doodleuk : ik denk dat ik ook maar ga paardrijden....... En hij meent het nog ook!!!! Raar volk die hetero-mannen Of ik hem ooit zal leren begrijpen?

jacky2

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-05 10:02

Morge Allemaal,

Pijn in mijn kop al een paar dagen en niet van de drank !

Verder wel leuke dagen gehad,chicken little was erg grappig.

Indezz: leuk die reactie van je man,wie weet toch in de toekomst een tinkerstal ?

Weer mooie foto's gezien van kitt en snowdon.

Morgen als ik weer ga werken (vandaag thuis vanwege de hoofdpijn ),
eerst vrij vragen voor de hengstenkeuring,tegenwoordig werk ik weinig op de zaterdag maar je zal het altijd zien dat je dan wel moet werken.

Ik heb nog een dilemma over macho zijn huisvesting maar dat plaats ik vandaag wel,eerst nog een paar bakjes koffie en kijken of de paracetamol werkt.

PS: Waar sneeuwt het ?,hier heeft het alleen flink gevroren en de zon schijnt nu,dus voorlopig geen sneeuwfoto's !

Jean

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-05 11:14

Goedemorgen allemaal,

De Boss, Ik heb hem als eerste een dubbele wormspuit gegeven, hij krijgt nu gewoon onbeperkt hooi, en hij krijgt maisbrok van hartog met slobber,olie, bix en muesli erdoor, geweekt een emmer van 10 liter per dag over de dag verdeeld, dus ik denk dat ik hem nu genoeg geef. Ik weet dat ze zo kunnen arriveren uit Engeland, maar hij is wel heel slecht verzorgd.

Dan Gerald, hij is gisteravond naar zijn eigen huis gegaan en we hebben er niet meer over gepraat, hij zei wel dat hij er later wel aan zou kunnen wennen maar het is nu gewoon nog te vroeg voor hem.

Maar dat betekend voor mij dus dat als hij er is ik er niet over kan praten omdat hij zich er niet lekker bij voelt.

Ik heb er veel over gedacht, gechat en gepraat samen met Terry tot vannacht half 4, ben nog steeds heel verdrietig en er is niet veel voor nodig om weer te gaan huilen maar dat zat er al even aan te komen.

flettie

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-05 11:16

Morguh allemaal,

Ik ben ook weer de Kerstdagen door gekomen. Kerstavond lekker bij mijn ouders gegeten en kadootjes gehad. 1e Kerstdag met zijn 2en lekker thuis geweest. Op de bank gehangen en kerstfilms gekeken 's Middags nog met Fayette en Hercules gespeeld in de bak. Wilde eigenlijk met Fayette rijden maar ik zag dat Hercules zijn energie kwijt moest dus toen maar even met beiden gefreestyles. Dat vonden ze beiden wel weer lollig 's Avonds had Roy gekookt en hebben de paarden + katten + cavia's hun kerstmaal gehad. Kortom: 's avonds lag iedereen hier in huis met bolle buikjes uit te buiken
Gisteren bij mijn schoonouders geweest. Uit eten geweest en ook weer kadootjes gedaan.
Ben dit jaar weer erg verwend Van mijn schoonouders hebben Roy en ik zelfs samen een heel leuk kado gekregen: een mentuig voor Fayette Die gaan we vanavond dus gelijk even passen Jammer genoeg ontbreekt het bit (komt nog) maar ik improviseer wel wat met haar gewone bit

En nu zit ik weer gewoon op mijn werk Niet dat er veel te doen is hiero... maar goed, ik kom de dag ook wel weer door

Chubby

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-05 11:24

Goedemorgen

Probeer een beetje wakker te worden met een kom thee...

Ik word oud... Kan niet meer tegen te veel alcohol en te weinig slaap

flettie

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-05 11:47

Chubby schreef:
Goedemorgen

Volgend jaar gewoon HBB doen met VUTter rond Kerst

Poosje81

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-05 11:51

Chubby schreef:
Goedemorgen

Ik weet hoe het voelt Vrouwen schijnen na het 23e te gaan aftakelen

Over het wel of niet paardrijden als je net 'bevrucht' bent en het vruchtje moet gaan innestelen, daar zijn meerdere verhalen over. Ik heb het wel gewoon gedaan, maar ja, wat doe ik niet

Bij Dobbel lijkt het me misschien een ander verhaal?? Dat weet ik niet? Maar ik duim wel voor jullie!!

Chubby

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-05 12:02

Citaat:
Volgend jaar gewoon HBB doen met VUTter rond Kerst

Ehm... Dementerend geloof ik... Wat is HBB?!

Ohoh Leonoor... Na ons 23e, en bij mannen?

flettie

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-05 12:10

HuisjeBoompjeBeestje