#CHubby: hoe is het met de VUTer? gaat het goed samen?
Cheveyo schreef:Ben gister bij Kit geweest, kon er niet in maar ben achterom gekropen. Heb niet dat hele stuk gereden om alleen maar naar mijn koetje te kunnen kijken op afstand vanaf de weg. MOEST hem even kroelen en ruiken. Het uitschachten ging weer en het was minder opgezet, zag er dus beter uit. Heb mooie zonfoto's gemaakt want het was erg mooi weer
. Hij stond buiten in de paddock naast die paddock met dat paardje wat jij zo leuk vind Silas, die stevige.
Heb ze nog even kerstgroetje op het hoofdje gekrabbeld en toen zijn we na 3 kwartier weer huiswaarts gegaan.
Wat fijn dat het weer beter gaat met KIT was toch wel een beetje geschrokken toen ik vrijdag met je mee was.... Hij was best een beetje zielig! Oh ja dat stevige dier, gaaf beestje vind ik dat ja, staat hij daar nog steeds? Gave foto's van KIT!
Wat een toffe vriendin, draagmoeder is niet zomaar iets! En die test zou ik zeker aannemen....
#Snowdon: Gaaf van die bellen.... Dat wil ik straks ook wanneer ik Silas voor de kar heb staan, erg gaaf vind ik dat!
#Jean: Ziet er super uit joh!!! Niet te overdreven, gewoon perfect! gaaf hoor en Kristel wil later zeker fotograaf worden....

Jeetje wat een behang heeft The Boss, toch heb je er nog wel een hoop werk aan om hem op te knappen...Hij heeft wel een lief koppie!
Wat vervelend dat het geescaleerd is, waarom wil je zoon jouw leven regeren. Daar heeft hij toch niks over te zeggen? Wel heel pijnlijk voor jou. Hou je sterk en laat je lekker verwennen en oppeppen door Terry!
#Irish Lady: ik ken je gevoel, zo'n zelfde situatie heb ik ook op dit moment, heel pijnlijk en zwaar valt dat! sterkte en denk aan jezelf!
#Baileys: officieel gek verklaard? Ach we wisten toch al een hele tijd dat je prettig gestoord bent....
. Hij stond buiten in de paddock naast die paddock met dat paardje wat jij zo leuk vind Silas, die stevige.
sterkte voor de situatie omtrent Gerald, blijf eerlijk en trouw aan jezelf, en probeer te doen waar jij je het best bij voelt... Ik kan me hem een beetje voorstellen, maar ook de reacties contra hem, en jij zit tussen je zoon en je nieuwe liefde in.. Sterkte!
Ik vraag me alleen af hoe oud hij is? 2/3 ofzo? Kan ik ook overheen gelezen hebben hoor, sorry! Ik denk wel dat dit echt een enorme laatbloeier gaat zijn, en pas met 7-8 jaar echt een fatsoenlijke hengst zal zijn (als mijn schatting van 2-3 jaar juist is
) Hij is wat dunnetjes en overbouwd, en dan die hangbuik... Pfff... Nee, op het moment is ie niet echt mooi om eerlijk te zijn.
Morgen weer gewoon naar stage
weer, gewoon gelukkig gevoel en dan kan ik echt niet stilzitten en nadenken hihi. Heb een fijne kerst achter de rug, voor het eerst met beide ouders samen en dat ging heel erg goed.
--> weet hoe ze kunnen veranderen/ aantrekken 
Jean mooie gevel
moet altijd aan mijn petekindje (van mijn zus) denken omdat geboorte zo dicht bijelkaar lag
), maar even vrolijk koppie
Gelukkig kan ik morgen lekker uitslapen. Heb gewoon kerstvakantie! Zeg ik niet om jullie de ogen uit te steken, maar omdat ik het niet gewend ben
),
Die gaan we vanavond dus gelijk even passen
Niet dat er veel te doen is hiero... maar goed, ik kom de dag ook wel weer door