Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Shelly21 schreef:TurboTinker schreef:Ik heb voor de wedstrijd altijd een zilvershampoo paarse milka koe tinker ;')
Was xaf zo stout shelly? Phoe!
Ja Xaffier was heel erg stout.
Af en toe heeft hij de kop er nog wel verkeerd op staan hoor, maar dit komt gelukkig nog zelden voor. Zo'n periode hebben we voor het laatst gehad in maart dit jaar. Zette geen stap meer kwam alleen maar omhoog. Gelukkig goede begeleiding gehad van de staleigenaarresse, telkens als hij in de lucht was moest ik hem met de zweep achter mijn been tikken. Dit heeft goed gewerkt, als hij het soms nog weer wil proberen hoeft die alleen maar mijn stem te horen en spurt hij al naar voren.
draaakje schreef:Haha, een roze tinkerIn de bakkerij hebben we levensmiddelenkleurstof gemaakt op basis van bieten, die kleurt echt super goed, misschien dat je dat kan gebruiken
cp112 schreef:Shelly21 schreef:Cp112 wat grappig. Jij Kent hem en zijn nukken dus wel. Hij word nu al een heus wedstrijd paard. Heel veel energie in gestopt.
Klopt, het is geen makkelijk dier volgens mij haha. Je moet met hem kunnen dan Is het een geweldig paard denk ik