[TI] [HK] Voor alle liefhebbers van onze gesokte vrienden

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

marjootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-12 20:14

Becs schreef:
Love is in the air.....
Afbeelding

Hele goeie keus die belg........................maar ja nou ben ik ook een beetje bevooroordeeld..............ik vind belgen helemaal geweldig........... :o

TurboTinker

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-12 20:16

*\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/*

Jayney

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-12 20:19

Andrea hoe is het gegaan vandaag??? :D

Caily

Re: [HK] Voor alle liefhebbers van onze gesokte vrienden

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-12 20:19

Wanneer gaat ie? :P

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-12 20:24

wat een lieve foto! <3

Sandra1984

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-12 20:34

Zo te zien is het goed gegaan!! Verhuis je donderdag??

TurboTinker

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-12 20:52

Goed.
Geen luxe, bij de koeien,
Puur, stal met weidegang. niks meer, niks minder.
4x daags hooi,en anders wel genoeg :j

En jep, dan verhuis ik. nog 2 nachten!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-12 20:53

klinkt leuk :)

Becs

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-12 21:05

@Sandra: Oh dan heeft hij alvast kunnen wennen :P. Je moet hem gewoon voor de keus zetten, wil je een gezellige vrouw of een schoon huis, hehehe. Ik ben altijd ontzettend chagrijnig als ik niet bij Cait ben geweest, dus mijn huisgenoten moedigen mij vooral aan om elke dag te gaan.

@Jody: :(:) Als je je ei kwijt wilt over je thuis situatie kan je hier in ieder geval lekker spuien. Mijn ouders zijn allang geleden op een heel vervelende manier uit elkaar gegaan en zulke dingen duren inderdaad lang en zijn slopend, maar hou vol uiteindelijk komt het allemaal goed!!!

Zometeen eens op zoek naar de goede datum van de sokkenwasrit, als ik niet met Cait ga dan kom ik in ieder geval zonder kijken.

@Marjolijn:Joop (de belg) is ook een echte goeierd!!!

Jeejj… Andrea wat goed!!! *\o/* *\o/*

Poosje81

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-12 21:07

De juiste datum is 22 april geworden ;)

Oooh andrea, das mooi zeg!!!

Becs

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-12 21:21

Ik vergeet trouwens helemaal te vertellen dat Caitlynn vandaag is geinspecteerd voor de verzekering. De inspecteur was zeer over haar te spreken. Aangezien ik haar nog niet kon longeren, mocht ik met haar aan de hand draven op de harde ondergrond en dat deed ze zo netjes!! Hij vond haar erg mooi lopen en hij had het over "goede kwaliteit". Ook vond hij haar snor mooi, volgens hem waren paarden met snorren, betrouwbare en vooral lieve paarden, ik geef hem groot gelijk :D .

Ik loop sinds de inspectie op een roze wolk, wat een heerlijk beest heb ik toch, mijn valentijsdag is geslaagd!!!
<3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3

Jolandaa_

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-12 21:35

Goede avond..

heb even geen zin om bij te lezen, ben echt kapot :o

elliecuijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-12 21:55

@rebecca:wat een leuke foto zeg.een verliefd koppeltje.echt valentijn!
@andrea:Nog even geduld en jaron staat op het nieuwe plekje.misschien wel geen luxe,maar in mijn ogen is dat niet zo belangrijk.Belangrijker is goed eten en een goede veilige stal.

gister dacht ruana dat mijn haren hooi was.Ik bukte even om wat los hooi van de vloer te rapen en haar te geven,begint ze aan mijn paardenstaart te sabbelen.Nee ruana das geen hooi maar een paardestaart van mij!wil je die met rust laten???
Vandaag is het voor mij een dag waarin ik niet denk aan de liefde(helaas heb nog geen vriend),maar aan mijn allereerste pony shera.zij is vandaag 4 jaar geleden overleden.Ik weet het nog donders goed.We zaten all you need is love te kijken toen het onheilstelefoontje van mijn broer kwam.brr wil er eigenlijk niet meer aan denken maar helaas doe je dat toch.ze was bijna 3 geworden.
vandaag veel gewerkt.smorgen het echte werk(thuiszorg)en smiddags de post bezorgen.een positieve noot:ik ben klaarblijkelijk behoorlijk afgevallen in een jaar.vorig jaar maatje 48 en nu pas ik zowaar een 46 :D .vanavond weer even bij roetje geweest om te tutten.ze stond lekker te dutten terwijl ik bezig was.en mijn anti klit begint weer te dooien dus die kon ik weer gebruiken!
morgen beginnen de paardrijlessen hier weer.de bak is weer goed te berijden.

Jolandaa_

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-12 21:56

Becs schreef:
Ik vergeet trouwens helemaal te vertellen dat Caitlynn vandaag is geinspecteerd voor de verzekering. De inspecteur was zeer over haar te spreken. Aangezien ik haar nog niet kon longeren, mocht ik met haar aan de hand draven op de harde ondergrond en dat deed ze zo netjes!! Hij vond haar erg mooi lopen en hij had het over "goede kwaliteit". Ook vond hij haar snor mooi, volgens hem waren paarden met snorren, betrouwbare en vooral lieve paarden, ik geef hem groot gelijk :D .

Ik loop sinds de inspectie op een roze wolk, wat een heerlijk beest heb ik toch, mijn valentijsdag is geslaagd!!!
<3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3

Gefeliciteerd! :D

elliecuijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-12 22:21

O sorry rebecca,ik heb er even over heen gelezen dat caitlynn gekeurd is voor de verzekering.bij ruana heb ik toen ook enkel over het harde een stukje moeten draven.dat ging eigenlijk best netjes.Ze moest wel even aangemoedigd worden maar deed wat ze moest doen.(er was toen nog niks met haar gedaan dus dat draven kende ze niet).
toen de keuring voorbij was,vroeg de stalhouder of ik wist wie die man wel niet was.nee ,ja een van de verzekering van hippo maar voor de rest??bleek dat het de hoogste baas was.tja al was het de laagste in rang,als ze maar hun werk doen toch??

Tamadine

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-12 22:23

Hey allemaal, sorry dat ik er niet zo vaak meer ben en reageer. Gisteren is helaas het kwartje bij mij gevallen en helaas zit ik dus totaal niet goed in mn vel. Heeft nog mede te maken met wat er vorig jaar allemaal gebeurd is. Gisteren naar de dokter geweest en ziek gemeld, want ik was tot niets in staat. Iom de dokter ipv 20 mg naar 30 mg anti depresiva (slikte ik dus al) en ook op ander tijdstip nemen en daarnaast bloedprikken. volgende week moet ik weet terug. Maar het kost mij op het moment dus ook veel energie om bij te lezen en dan uitgebreid te reageren (alhoewel ik wel alles bijlees steeds). Ik hoop dat het volgende week een stuk beter is en ik weer wat energieker ben :-)
(zo moest ik ff kwijt :-) heb het gisteren ook voor het eerst op mn werk verteld en moet zeggen dat dat ook een hele last van mn schouders is)

Jolandaa_

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-12 22:32

Mijn valentijntje vandaag <3

Afbeelding

DeCobvan

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-12 22:38

Jayney schreef:
Ben zelf ook erg benieuwd hoe ze dan is! De andere kabouter die ik geplaatst had is Izaira Rua een half zuster van Erynn, Izaira is ongeveer een maandje jonger ze hebben dezelfde vader :D

Plaats je weer eens wat mooie foto's van Denzel? Vind hem namelijk zo gaaf! :j

@Jayney: awww zij is ook leuk hoor!! twee mooie meiden! :D
jaa echt he, het is veel te lang geleden dat ik goede foto's heb geplaatst.. (dus bij deze speciaal voor jou wat foto's van ong. twee weken terug)

en sowieso.. het proberen om hier mee te lezen is al een ramp (jullie gaan zo hard) dus daarom nog ff paar blz. terug over de Furminator.. Ideaal ding.. gebruik hem zo af en toe ook voor mn poezels (ragdolls) het heeft een snijdende werking op de haren, het heeft een uitdunnend effect als het ware.. :j

@Becs: Gefeliciteerd!!! altijd fijn positieve reacties! :D

verder haast sneeuw vrij hier in Zeeland *\o/* toch stiekem wel blij hoor, kunnen we teminste veilig te straat weer op! haha :+

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Jolandaa_

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-12 22:40

oeh, die heeft een mooie voorpluk :9

DeCobvan

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-12 22:42

Tnx jou merrie mag er ook zeker zijn... wanneer is ze uitgerekend van Yellow Fellow?? ben benieuwd wat daar uitkomt!

Jolandaa_

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-12 22:47

begin juli. Weet niet de exacte datum..

Ik ben ook errug benieuwd welke kleur eruit komt gerold.. Zolang ie dana's karakter maar heeft is het goed :')

DeCobvan

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-12 22:49

jaa idd, vind persoonlijk karakter toch net iets belangrijker dan het uiterlijk hoor ;) haha maar ben benieuwd hoor.. we wachten het gewoon af...

Diaz

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-12 22:52

Hou je taai tamadine :(:)

TurboTinker

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-12 22:54

Dikke knuf mara!

Beca, wat een mooi valantijntje. :+: en gefeliciteerd!!

TurboTinker

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-12 22:56

En voor jullie allen

Afbeelding

Van mij :+: