Anique, jij heb gewoon dezelfde naam maar dan wat anders, jij bent op 4 december jarig, ik op 3. je bent een jaar ouder, je bent ook tinkerfan. Dit word n beetje eng !
ja , het is een stukje rijden, maar je weet wat ze zeggen he Wat je van ver haalt is lekker!
Resi_lover
Geplaatst: 10-11-09 18:40
Jammer Aniek, dat jullie zo verweg wonen...
Ik vind je hengstennaam leuk , maar je merrienaam vreselijk
A_Pallieter
Geplaatst: 10-11-09 18:40
Aniekepiek schreef:
Anique, jij heb gewoon dezelfde naam maar dan wat anders, jij bent op 4 december jarig, ik op 3. je bent een jaar ouder, je bent ook tinkerfan. Dit word n beetje eng !
oooooh dat word echt eng! Dat wist ik nog niet eens!
M'n moeder komt net met t bericht dat ze even een hond gekocht heeft... Eentje uit spanje, komt pas in januari deze kant op. Ze heeft echt de lelijkste van heel de site gekozen..
http://www.pawsholland.nl/website/onze-honden/ En dan Bowie, je kan de foto's niet meer zien, maar beest staat echt giga hoog op z'n poten, en heeft een vreselijk kort lijfje. Heb nog nooit zo'n misvormde hond gezien hahah
Ik wilde Ronnie, had m'n moeder vanmiddag nog gebeld, laten we dr gewoon allemaal even over hebben, wordt toch een familie hond. Maar nee madame moest en ZOU die hebben, ik heb al gezegt, met zo'n misvormde hond ga ik echt niet wandelen.....
En namen... Pfff.. Moeilijk Aniek, maar vind die merrienamen niet zo Zal es een beetje checken..
En Eva een lelijke hond Ach, misschien issie wel heul lief
Ff een vraagje voor de koeienhouders onder ons: Hier is een koe doodgegaan, maar nu issie weg voor onderzoek. Maar we moeten haar natuurlijk wel afmelden. Alleen normaal gaat dat via Rendac, maar nu dus niet, en via internet kun je een koe ook niet doodmelden. Dus.. Hoe moet dat dan wel?
mallow, ik heb ook een spanjaard, inmiddels al bijna 6 jaar. had me geen betere hond kunnen wensen. Misschien ook niet moeders mooiste maar voor mij de knapste hond
Geloof ik meteen hor , maar het gaat me er meer om dat moeders niet eerst even overlegd met t gezin, maar gewoon zelf maar wat uitkiest. En ik vind t geen leukerd om te zien nee