timokyana schreef:vasthi: wat gaaf zeg van je tante!
Daar sluit ik me nog even bij aan! Bijzonder!
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Vasthi schreef:Tante van mijn vriendin staat vandaag in de Telegraaf. Wij hebben vroeger altijd op haar kinderen gepast dus ik ken haar heel goed.
Ze heeft een boek geschreven over Spakenburgse dames in klederdracht. Met mooie foto's en geluidsmateriaal erbij.
De tentoonstelling wordt morgen geopend in de Melkweggallerie in Amsterdam. Wij zijn ook uitgenodigd. Ben helemaal trots!
Berdien schreef:Doe ik er een sausje Zwols over heen, afgewisseld met wat Grunnings, hartstikke gezellig![]()
En niemand die meer weet waar we het over hebben
*is fitnessen*

De lelijke open pleken zitten precies daar waar hij het niet fijn vind dat je bij komt... maar met een heeeeeleboel snoepjes is het toch gelukt.
Gaan vanavond even overleggen ook met zijn oduers e.d. omdat het hetzelfde erf is natuurlijk. En dan misschien bij het appie pupje kijken 

Jeeej eindelijk, en dan kunnen we de woonkamer en keuken inrichten en hebben we eindelijk ons eigen plekje
Grit schreef:Welluk?
Wa zeddu nou?
Witte Gijt?
Houdoe eej!
Sosy; Waarom willen ze geen shetlander??
ja die zijn lekker.

shar_ianne schreef:Goedemorgen![]()
Vandaag vrij van school, want er is een medewerker overleden.![]()
Ik sta op youtube!! Met dank aan Natalie en haar vriendin![]()
http://de.youtube.com/watch?v=nEzJ7x0G_9k&feature=channel_page
(daarom nog maar een keer
) Compilatie filmpje zal ik vanaaf ff uploaden.. (uploaden duurd ong 1.5u per filmpje
)
En de vaste landen zijn ook omheind met prikkeldraad. Is al tientallen jaren zo, en nog nooit geen gedonder mee gehad. Paarden zijn niet gek en weten wat er staat, Miska gaat er anders door/over heen en toen we nog de shetland hengst hadden.. die blijft niet achter een sullig wit lintje staan
Ik sta voor 100
niet mijn manier. Niet dat die van ons nog veel gras te eten hebben nou
maar alleen op een zandbodem, omheind met gaas. Brrr.