En wat zijn de plannen van de Tinkerpraters met Oud&Nieuw?
Ik ga waarschijnlijk een hele leuke oud&nieuw tegemoet
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Wel gezellig hoor!!!
Was zo gelukkig met mijn gezonde knul en mijn lijf wat toch nog wilde functioneren na de bevalling dat ik gewoon effe gek moest doen en dan koop je dus gewoon een paard wat je nog nooit gezien heb
Lucy is bij NST gekeurd en viel daar onder cobs. Ze was reserve kampioen in Vrouwenpolder vorig jaar. Maar haar gangen zijn niet super, dus daarop werd ze geen kampioen. Vond ik ook niet erg, want dan had ik naar Drenthe gemoeten voor de jaarlijkse kampioenschappen en daar had ik toch geen tijd voor gehad.....
Lijkt nergens op zo'n behandeling! Je lijkt me een hele leuke meid en ik zou dolgraag wat meer tinkermensen zoals jij hier in de buurt willen hebben. Lijkt me juist zo vreselijk gezellig om eens met anderen te kunnen rijden....
Maar als mams optreed 

voor Lonneke, ik zou ook stomverbaasd zijn hoor, wel je zadel zo lang lenen en tegelijk die persoon niet kunnen uitstaan... :S Probeer het van je af te zetten!

Gezellig met de familie.
Wat is Ramona leuk!!! Sjakie ook lekker gek en Collin zo lekker slungelig nog hihi SuperRoos schreef:wat baileys, nog lekkerde dan diclofenac? hihi doe maar 10
(voor de voorlopig).
Naja, ik probeer er maar om te lachen, janken kan altijd nog..... 

Soxje schreef:Mooie foto Indezz! En de rug is hierop wat korter dus meer cob-type ja. Ik vind het een mooie merrie. Misschien kom je nog een keer naar Drenthe? Verder kom ik niet meer want zonder auto ben je hier echt onthand. Wat was er met haar gangen, wat kort denk ik maar zet ze haar achterhand er wel goed onder? Sox gaat beter stuwen als ze warmgedraaid is (zoals veel paarden).
Ze heeft inderdaad korte gangen. En op de keuring was ze nog al bokkerig. Ik was er zelf niet bij, want ik had helaas een begrafenis waar ik niet onder uit kon. Mijn man en ik hebben haar wel gebracht en waren bij de 1e keuring. Was verder al blij dat mijn schoonvader haar en mijn verzorgsters weer wilde ophalen.
Oud en nieuw zal ik wel alleen doorbrengen, maar Youp van het Hek komt met een oudjaarsconference dus ga ik lekker voor de buis hangen. Vorig jaar ben ik volgens mij naar Sox toegegaan i.v.m. het vuurwerk (ze steken hier van die melkbussen carbid af), nou, dan sta je daar alleen bij zo'n stalletje, haha, maar bij Stiefbeen was er verder geen toezicht, nu is het anders.
Had ik verteld dat bijrijdster blijft t/m januari, zodat ik iemand anders kan zoeken eventueel. Misschien neem ik niemand meer en dan Sox 24/7 in het land. Kan ze samen met haar grote vriendin de haflinger buiten blijven. De faciliteiten blijven hetzelfde en dan gaat gewoon haar rhino deken om.

Dat is klote!
hmmz balen zeg...Citaat:Haha, Leonoor, is ietwat uit de richting, Enschede. En ik ken niemand in Duitsland... Maar jij blijft toch thuis met oudjaar met stalgenoten en beeb????
En mijn vader trouwt de 30e vlak over de grens in Duitsland. Ik bedoelde dus vanuit Enschede naar Zeeland
snowdon schreef:goh.. zeeland/duitsland... klein verschil hahaha
enne, ik zit weer tig enquetes in te voeren, dus ben een beetje duf
Jammer dat je zoon zo moeilijk doet......gelukkig kan Terry je steunen.