[TI] [HK] Tinkerpraat deel 6 Keep on talking!!!

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

snowdon

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-05 20:57

Gezellig avondje, Roos en Baileys?

En wat zijn de plannen van de Tinkerpraters met Oud&Nieuw?

Ik ga waarschijnlijk een hele leuke oud&nieuw tegemoet

Poosje81

Re: [HK] Tinkerpraat deel 6 Keep on talking!!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-05 21:00

Gaaf filmpje! Ik ga die link even doorsturen naar die kennis van me

Enne nee Bail, wel er best wel 1 bij, maar helaas

jean, WOW, zie je er goed uit!!!! Mooie boobs geworden hoor!!

Oud en Nieuw? Het is unaniem besloten vanuit stal dat ze samen gaan zitten , eten en drinken, spelletje en tv. En aangezien kiddo het beste slaapt in eigen bed, zit ik dus met gasten Wel gezellig hoor!!!

Lucy_1

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-05 21:02

Chev wat een geweldige foto's van Kit. Wat een prachtig paard heb je toch!

Sox : leuk dat je mijn profile heb gelezen.... Lucy was inderdaad een gok en in een echte gek bui gedaan Was zo gelukkig met mijn gezonde knul en mijn lijf wat toch nog wilde functioneren na de bevalling dat ik gewoon effe gek moest doen en dan koop je dus gewoon een paard wat je nog nooit gezien heb Lucy is bij NST gekeurd en viel daar onder cobs. Ze was reserve kampioen in Vrouwenpolder vorig jaar. Maar haar gangen zijn niet super, dus daarop werd ze geen kampioen. Vond ik ook niet erg, want dan had ik naar Drenthe gemoeten voor de jaarlijkse kampioenschappen en daar had ik toch geen tijd voor gehad.....
Hier een foto dat ze in het tuig staat van afgelopen zomer.... Is haar rug hier beter te zien?

http://i25.photobucket.com/albums/c81/Indezz/Lucy.jpg

IL : laat je niet gek maken hoor door zo'n griet. Dikke Lijkt nergens op zo'n behandeling! Je lijkt me een hele leuke meid en ik zou dolgraag wat meer tinkermensen zoals jij hier in de buurt willen hebben. Lijkt me juist zo vreselijk gezellig om eens met anderen te kunnen rijden....

Jean : wauw. Ik heb je foto's in je profile al een tijdje geleden gezien, maar nu straal je gewoon. Mooi decolete ook !

FJ : knap hoor, niet aankomen met deze vreetdagen *o/*

SuperRoos : kan lekker zijn hoor met een flesje je bedje in

Wenk :

Heb vanmiddag heerlijk gereden. Zomaar rustig stappen, heb mijn oudste zus meegenomen en die heeft ook genoten. Eind van de middag kwamen mijn ouders en het was gezellig. Kids waren gelukkig lief op een enkele knokpartij na Maar als mams optreed

Oud en Nieuw, nou zijn jullie wel heeeeel vroeg hoor. Daar moet ik nog effe over nadenken.....

Anoniem

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-05 21:02

Vertel dan es?

Nog even een voor Lonneke, ik zou ook stomverbaasd zijn hoor, wel je zadel zo lang lenen en tegelijk die persoon niet kunnen uitstaan... :S Probeer het van je af te zetten!

Jean Je ziet er goed uit, leuk gesprek ook

En de rest ben ik vergeten... Over die auto kan ik trouwens nog maar redelijk lachen, schaam me er toch wel een beetje voor, maar anderzijds was het wel heel erg stom van me

Vandaag was wel een leuke dag Gezellig met de familie.

*ramt voor de derde keer op enter en gaat dan verder bijlezen*

Lucy_1

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-05 21:08

Leuk filmpje IJ!! Wat een gave peerdjes....

snowdon

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-05 21:09

Ik (en waarschijnlijk Elke ook) ga naar Roos met Oud&Nieuw!

IJ, heb nu ff rustig je filmpje bekeken, ik mis Spetter en Sally Wat is Ramona leuk!!! Sjakie ook lekker gek en Collin zo lekker slungelig nog hihi

Baileys

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-05 21:17

SuperRoos schreef:
wat baileys, nog lekkerde dan diclofenac? hihi doe maar 10

Dat kan niet want ik heb er maar 10 (voor de voorlopig).
't Is............... *even opzoeken*................Mirtazapine. Heb ze nog niet gebruikt hoor, ik denk dat wat rust in de tent hier en meer tijd voor mezelf en m'n knolliewollies beter helpt dan die pillen.
'k Zei vrijdag al tegen Lien (desillies) : Ben ik eindelijk officiëel gek verklaard Naja, ik probeer er maar om te lachen, janken kan altijd nog.....

SuperRoos

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-05 21:19

indezz, met een flesje het bed in haha, met knipoog, moet ik nu rare dingen gaan denken over mezelf

ben nog gezellig met mn oud en nieuw kameraad aan de praat en bikini foto's van mezelf aan het inscannen, moet ook gebeuren he haha

baileys, geen leuke pilletjes...

flicka

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-05 21:22

Mooie foto Indezz! En de rug is hierop wat korter dus meer cob-type ja. Ik vind het een mooie merrie. Misschien kom je nog een keer naar Drenthe? Verder kom ik niet meer want zonder auto ben je hier echt onthand. Wat was er met haar gangen, wat kort denk ik maar zet ze haar achterhand er wel goed onder? Sox gaat beter stuwen als ze warmgedraaid is (zoals veel paarden).

Heb ook in Jeans profiel gekeken, dat is veranderd. Nu nog nieuwe foto erin met mooi shirtje etc
Zag dat Falcon èn Raven hier van de Zuidlaardermarkt afkomen, verdulleme, waarom heb ik beide niet gezien toen???? Had ik een van de twee voor je neus weggekaapt Jeanette! Maar ik ben meestal niet voor 10.30 op de markt en dan is het mooie spul meestal al verkocht.

Oud en nieuw zal ik wel alleen doorbrengen, maar Youp van het Hek komt met een oudjaarsconference dus ga ik lekker voor de buis hangen. Vorig jaar ben ik volgens mij naar Sox toegegaan i.v.m. het vuurwerk (ze steken hier van die melkbussen carbid af), nou, dan sta je daar alleen bij zo'n stalletje, haha, maar bij Stiefbeen was er verder geen toezicht, nu is het anders.

Had ik verteld dat bijrijdster blijft t/m januari, zodat ik iemand anders kan zoeken eventueel. Misschien neem ik niemand meer en dan Sox 24/7 in het land. Kan ze samen met haar grote vriendin de haflinger buiten blijven. De faciliteiten blijven hetzelfde en dan gaat gewoon haar rhino deken om.

Lucy_1

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-05 21:30

Soxje schreef:
Mooie foto Indezz! En de rug is hierop wat korter dus meer cob-type ja. Ik vind het een mooie merrie. Misschien kom je nog een keer naar Drenthe? Verder kom ik niet meer want zonder auto ben je hier echt onthand. Wat was er met haar gangen, wat kort denk ik maar zet ze haar achterhand er wel goed onder? Sox gaat beter stuwen als ze warmgedraaid is (zoals veel paarden).

Ze heeft inderdaad korte gangen. En op de keuring was ze nog al bokkerig. Ik was er zelf niet bij, want ik had helaas een begrafenis waar ik niet onder uit kon. Mijn man en ik hebben haar wel gebracht en waren bij de 1e keuring. Was verder al blij dat mijn schoonvader haar en mijn verzorgsters weer wilde ophalen.

Oud en nieuw zal ik wel alleen doorbrengen, maar Youp van het Hek komt met een oudjaarsconference dus ga ik lekker voor de buis hangen. Vorig jaar ben ik volgens mij naar Sox toegegaan i.v.m. het vuurwerk (ze steken hier van die melkbussen carbid af), nou, dan sta je daar alleen bij zo'n stalletje, haha, maar bij Stiefbeen was er verder geen toezicht, nu is het anders.

Had ik verteld dat bijrijdster blijft t/m januari, zodat ik iemand anders kan zoeken eventueel. Misschien neem ik niemand meer en dan Sox 24/7 in het land. Kan ze samen met haar grote vriendin de haflinger buiten blijven. De faciliteiten blijven hetzelfde en dan gaat gewoon haar rhino deken om.

Jammer dat je zover weg woont. Als ik ooit in Drenthe kom, kom ik langs.... En anders had ik je opgehaald met oud & nieuw.... Had je bij ons kunnen borrelen...

Waarschijnlijk blijven wij dit jaar ook weer thuis. Vrienden komen langs met kids en als het helder weer is zien we al het vuurwerk van de omliggende dorpen en van Hellevoetsluis.... Is altijd een heel bijzonder gezicht....

Jean

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-05 21:39

oke the boss
Afbeelding

Afbeelding

Jean

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-05 21:41

oke, dingen geploft met gerald, tijdens gourmet,

Heb ongeveer 1 1/2 uur gehuild en toen Terry belde alles nog eens op een rijtje gezet, vriendin kwam mij troosten nota bene,

snowdon

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-05 21:44

Jean

Wat n tank zeg, die The Boss! Ziet er idd niet echt lekker uit zo....

Poosje81

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-05 21:48

Jeetje Jean Dat is klote!

Enne, The Boss heb je nog wat was en trainingswerk aan voor de 14e ben ik bang

Sox/Indezz, ik rij oudjaarsdag van Enschede naar Duitsland, dus vanaf daar kan ik iemand meenemen. Als dat gewild is, hoor ik het wel

SuperRoos

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-05 21:49

jean hmmz balen zeg...

the boss is gaaf hoor, nu weer lekker spieren krijgen enzo, prachtige kop!

KootMiraDrum

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-05 21:53

ach, die The Boss. Het eerste wat me opvalt is die enorme buik. Ribben zullen al vlot niet meer te zien zijn, verwacht ik. Wat veel behang! En wat een lievvvv kopje.

Kl*te dat dingen zijn geploft met Gerald... Maar er is nu wel duideijkheid over ieders gevoelens?

Jean

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-05 21:55

ja gaat wel weer hoor nu, he heb een Ierse oppepper, krijgt me altijd weer aan het lachen en heeft nu wacht dus kan lekker kletsen

Baileys

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-05 21:58

Zonde dat het geëscaleerd is, Jean. Een knul van 23 die hele dagen zit te gamen heeft imo geen recht van spreken en al helemaal niet als het zijn moeder betreft!!
Laatst bijgewerkt door Baileys op 26-12-05 22:08, in het totaal 1 keer bewerkt

flicka

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-05 22:02

Haha, Leonoor, is ietwat uit de richting, Enschede. En ik ken niemand in Duitsland... Maar jij blijft toch thuis met oudjaar met stalgenoten en beeb????

Wat een prachtige hengst Jean. Je ziet de kwaliteiten wel door die spichtige kont en wormbuik ? heen. Oh oh, wat een sokken en zo'n lief hoofd. Hebbuh, zet hem maar op de trailer richting tante Mary in Zuidlaren, zal hem wel soigneren maar of ie op tijd klaar is voor de keuring....je kan hem niet meteen volstoppen en in vorm krijgen.

Logisch dat bommetje barstte. Je zat er ook vol mee. Laat je niet alles welgevallen door snotneus van een zoon. Wat denkt ie wel. Ik ga nu maar weer eens kort door de bocht en denk dan, laat ie maar eens zelf een huisje ergens huren met zijn vriendin, werken voor de kost, dan ziet ie en hoort ie ook niet alles. Zelf lekker wasjes draaien, eten koken en zelfstandig huishouding voeren en volwassen worden en vooral niet mekkeren en raar doen over moeders nieuwe vriend die ze al niet vaak ziet. Lummel. Hopelijk had je de gourmet al wat naar binnen gewerkt....

Poosje81

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-05 22:05

Citaat:
Haha, Leonoor, is ietwat uit de richting, Enschede. En ik ken niemand in Duitsland... Maar jij blijft toch thuis met oudjaar met stalgenoten en beeb????

Dichterbij dan Zeeland En mijn vader trouwt de 30e vlak over de grens in Duitsland. Ik bedoelde dus vanuit Enschede naar Zeeland
Dus ik moet de 31e nog terug. Het arme kind

snowdon

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-05 22:12

goh.. zeeland/duitsland... klein verschil hahaha

flicka

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-05 22:17

Lief aangeboden meissie maar met mijn 2 hondjes te ver weg al dat gereis. Is voor jou en beeb ook wat, pfff. Nou ja, Josefien is geloof ik wel rustig en hopelijk slaapt ze lekker tijdens de autoritten. Ik wil een nieuwjaarsrit maken met Sox om al rijdend mijn goede voornemens nog eens door te nemen. Dat vind ik altijd wel iets hebben zo op de eerste dag van het jaar samen met mijn paard en hond Jessie de natuur in. De vervelende dingen achter je laten en hoopvol uitzien naar wat het jaar brengen kan. Niet dat het allemaal uitkomt (de laatste jaren niet) maar hoop doet leven en een fijne rit doet me iedere keer weer goed. Hopelijk is het droog op 1 januari.

Poosje81

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-05 22:17

snowdon schreef:
goh.. zeeland/duitsland... klein verschil hahaha

enne, ik zit weer tig enquetes in te voeren, dus ben een beetje duf

Vasthi

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-05 22:21

Zo zeg, ik schrik wel van The Boss! Jammer dat hij in deze conditie is, ik hoop dat hij snel opknapt van jullie goed zorgen Jean!
Jijzelf ziet er stukken beter uit, heel gelukkig en met een mooi gevuld truitje Jammer dat je zoon zo moeilijk doet......gelukkig kan Terry je steunen.

Baileys, zeker geen leuke pilletjes! Sterkte.

WenK ook al geen leuke Kerst, jammer.

IJ, op de Mac kan ik helaas het filmpje niet zien.....

Wat staat Lucy keurig in het tuig Indezz! Mooi cobje hoor!

IL, wat een raar verhaal. Die stalgenoot spoort niet?

Veel TomTom's onder de kerstboom dus, wat een superuitvinding is dat toch!

Ben net terug van familiebezoek. Het was erg gezellig en Julian heeft zich prima vermaakt met z'n 11 neefjes en nichtjes. In totaal zaten we met 24 man aan tafel vanavond.

KootMiraDrum

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-05 22:27

Vasthi, ik heb ook een Mac, maar het is gewoon te zien, dat filmpje van IJ...