dat is in iedergeval mooi, bij een infectie of ontsteking zul je toch wel richting de verhoging aan lopen. Hoe gaat het nu met eten? Heeft hij al wel ontlasting gehad?
Hoop dat hij zich snel weet aan te sterken
NathalietjeB
Geplaatst: 14-11-12 22:54
paar fotootjes van gizzie en ik gemaakt door mijn lieve dinnetje zo nu en dan word hij mishandeld als hobbel/lol pony...
Update: Hij staat nu naast me kuil te eten.. Oogt gezonder, misschien loos alarm?? Ik schrok alleen, want nu lag Denz. :-( Maar meneer was gewoon uber lui.. En staat nu tegen me aan te soezelen haha.. Guppie
ik zal morgen even langs de leverancies gaan. kan het geen kwaad bij een paard wat erg gevoelig is (lees snel koliekerig, krijgt nu brok waar echt niks inzit zeg maar) de kosten... dat maakt me eigenlijk geen ene moer uit grof gezegd hahaha als hij maar beter/fitter wordt
Aangaande lijnzaad , dit moet eerst gekookt worden ,is mij altijd geleerd .....
Ik heb zandweg gekocht bij de paardendrogist... tja het kostte ook wel wat ,maar dat maakte mij verder ook niet uit.... Welzijn van je paardje staat immers voorop !
Gisterochtend mijn nieuwe bijrijder gehad hier .... Het ging super, ze wil Kaydee zelfs af en toe mee naar les ! Vind ik prima , hihih , dan komen de knopjes er ook op die ik kan gaan gebruiken ! Als laatste heeft ze zonder zadel uitgestapt en dat ging ook goed ! kleine FleurAns heeft ook nog even op Kayde gereden , zo shattig , een meiske van 3 op een tank van een tinker....
verder kruip ik weer even in de meeleesmodus , hebben het erg druk op de boerderij ! nieuwe stal moet eigenlijk nu met een paar weken af zijn , dus wordt alles op alles gezet , lange dagen dus !