Haha, dan hoop ik voor je dat ze niet bezwijkt Luna is ook een vreselijke muts Flynn die weet ook niet wat hij ermee moet, maar vind al die aandacht wel OK (zijn hart is te goed om lelijk te doen), toen ik Thig nog had, die wist wel wat ie ermee moest, en daar maakte Lun dankbaar gebruik van. Als ik haar wil laten dekken is er iig een ding waar ik me geen zorgen over hoef te maken
Ach samen aan het huwelijksdiner , met een beetje fantasie zie je in zijn vlekken een beeld van een smoking en in die van haar een sneeuwwitte bruidsjurk, hihihi.
nou dat is een handig ontwerp ja! Alleen vinden sommigen het echt fijn om een bepaalde druk nog uit te oefenen door de gekruisde neusriem zeg maar. Ach ja ik ga het misschien wel eens proberen als het wat beter weer wordt, want nu met bit kan ze aardig draken hahaha, lees: steigeren, bokken of ergens van "schrikken". Meestal is het na 10 min. wel over. Ach vind het niet erg. Ze komt niet erg hoog met iemand erop haha.
'Goede'morgen. Pff al vanaf vijf uur wakker. Heel dlecht geslapen. Er is thuis gister zoveel negatiefs gebeurd dat ik eigenlijk helemaal kapot ben, maar slapen lukt niet. Vanmiddag les, niet op jade helaas. Ik ga met die les stoppen ivm tijd gebrek en die tijd die ik dan heb wil ik liever aan jade besteden. Nu eerst de moed vinden om het te zeggen :p. Ik ga nog even een uurtje proberen te slapen en vanmiddag even bijlezen
Hier nog 1 die om 5u wakker was. ach, vanavond maar weer inhalen,. Zenuwen he. Vervelend dat je een nare dag hebt gehad gister inney.
Die tinker liefdes
Bitloze hoofdstel had ik ook gezien, of t handig is, is een 2e? kan iig geen kwaad om het eens uit te proberen.
Jayney
Geplaatst: 14-02-12 11:03
Andrea, succes vandaag En meeten lijkt me leuk een keer Weet niet precies waar je paardje nu heen verhuist maar wie weet kunnen we een keer een buitenritje maken dan rij ik met Cesair of Fenore je ergens tegemoed
Weltrusten Jess. En dat kruissysteem kan je ook maken met een gewoon hoofdstel, daar heb ik eventueel ook nog wel een voorbeeld van. Sterkte met je puberende paardje
Jody, is het niet gezellig thuis? Hoe spreek je Jade trouwens uit, op z'n engels of gewoon nederlands? Mijn zusje heet ook Jade Succes met het opzeggen van je lessen. Bedenk dat er iets anders leuks voor in de plaats komt.
Succes vandaag Andrea! Dat hoofdstel is denk ik wel handig, alleen wordt de druk op de neusriem nu wel hoog waar je die ring vastmaakt, geen idee of ie dat kan hebben.
Ik ga maar eens richting stal, zorgen dat de paardjes er weer fijn bij staan vanavond, ff tutten met ze. Daarna nog werken, dus de dag is nog lang genoeg. Maar mij hoor je niet klagen hoor, ik ga liever werken dan thuis zitten piekeren
Sandra1984
Geplaatst: 14-02-12 14:28
Rebecca, ik ga nu zo'n 4-5 keer per week naar king toe, bijna elke dag dus al.. mijn man is bang dat als ik daar elke dag naar toe moet, ik helemaal niets meer in huis doe(doe ik nou ook niet echt maar goed) Hij wil zelf niet gaan hahaha.. tis al wat dat ie meegaat met mij omdat ik dat vraagt
leuke foto's voorbij zien komen!
zometeen maar eens werken...naja over 2 uur moet ik beginnen
Misschien juist dat als je dagelijks gaat je een ritme krijgt. Tenminste, bij mij ging het juist beter met ook andere dingen doen toen ik nog elke dag naar de paarden ging
Nee op het moment totaal niet. Hebben al veel problemen gehad. (gescheiden ouders, moest een keuze maken tussen mijn ouders ed. ) Heel veel moeite mee gehad, en nu is het net 3 weken rustig en begint het weer.. Zo frustrerend. Jade spreek je op z'n nederlands uit! Pff zo'n startkaart is flink duur. De pas zelf is al 75.50. dan nog 46.50 voor lidmaatschap KHNS én nog rond de 30/40 euro voor de vereniging. Nog even 2 weekjes werken hiervoor.. Oja, en de les ging vandaag niet door, dus nu moet ik opnieuw moed verzamelen voor volgende week. Vind de lessen wel leuk, en het is daar ook heel gezellig. Maar ik steek die tijd liever in Jade en krijg ook al 2 keer per maand privéles op Jade. Zijn allemaal dubbele kosten en dat kan ik even niet gebruiken!
Wat een leuke knuffelfoto's hierboven! Valentijnsdag he, kom maar op met de zwijmelfoto's
Lotte, dat zal ook zeker het geval zijn hoor, en ben in een uurtje weer thuis.. ok mits ik natuurlijk ook de weide moet mesten, dan niet. maar de stal is in 5 minuten gedaan..