Leuke foto's gezien lief hondje! Lieve veulens! Geen tips hier TV...
Zo weer werken
_janet_
Geplaatst door de TopicStarter: 21-07-09 11:30
Zometeen voorlopig koopcontract van het huis tekenen en de laatste dingen bij de bank tekenen
Pradaatje
Geplaatst: 21-07-09 11:33
Jeej
draaakje
Geplaatst: 21-07-09 11:34
wat leuk janet, dat ze steeds minder bang worden. en geweldig van je huisje! ik ga me over een tijdje inschrijven voor een huisje hier in de buurt, super spannend. zodra er meer bekend is zal ik wel eens foto's laten zien
spannend grr, een nieuwe fries in de kudde.
trailer-problemen, lastig. ben gezegend met allemaal paarden die er zo op lopen. alleen syl wil nog wel eens koppig doen, maar dat is alleen als ik zelf onzeker ben. als ik er niet aan denk loopt ze zo achter me aan. heb geen tips voor je, maar veel suc6 en geduld!
Pradaatje
Geplaatst: 21-07-09 11:37
Ohja, jullie hebben nog foto's van onze tuin tegoed, die is klaar
Leuk Draaakje
grrr
Geplaatst: 21-07-09 11:43
Janet, nee, die is weer van iemand anders...
Draakje dus ook op zichzelf, leuk hoor!
Net m'n rondje weer even gedaan, paarden gras, met de hond gewandeld, (loopt overigens weer goed, maar heeft dan ook pijnstillers) alle hondenhokken van het pension schoongemaakt. Voelt wel lekker...
Trailerladen, Jes wilde eerst mwoah, maar nadat we een paar keer met de trailer naar het bos zijn geweest stond ze er zo in. Na een paar bezoekjes aan de DA werd het wat minder, maar over het algemeen scheurt ze er zo in. Letterlijk, je moet wel vaart maken, anders buffelt ze je omver Flynn wilde eerst _niet_, maar toen ik ze ging verhuizen eerst Jes erin gezet, hem laten kijken, kijken en nog eens kijken. Klep besnuffeld, naar mama gehinnikt en toen stond hij er zo in!
Zag op HE een trailerclinic waarbij het pasje naar voren, pasje naar achter. Twee passen naar voren, twee naar achteren. Paard móest op de leider gefocust blijven. Pas op de klep, en weer naar achteren. Trailer in, en weer naar achteren. Peerd deed het na een half uurtje echt fantastisch
Gisteren heeft een Bokker (Zwartwitje) een rondje op Jes gedaan. Ging vet goed! Jes wil nog wel eens uitproberen met een nieuwe ruiter, maar nou beperkte ze zich tot een vooral niet te hard willen stappen in het begin. ZW gaat haar nou als het zo goed blijft gaan vaker rijden, zodat ik wat meer tijd voor Flynn krijg.
Beterschap, voorhoofdsholteonsteking is alles behalve prettig
Er is iemand op bokt, en misschien wel meerdere, maar 1 weet ik zeker, die mij buitengewoon intressant vind, al mijn berichten leest, daar een eigen verhaal van maakt, en dat rondbazuint.
Nope, al je berichten op Bokt zijn openbaar en kunnen niet afgeschermd worden.
Er is nog niet zoveel te beginnen met Flynn hoor hij is al verkeersmak enzo, ik wandel regelmatig met hem. Longeren enzo doe ik nou nog niet, hij groeit nog te hard en is daar nog te jong voor. Wil gewoon meer met hem wandelen, ook langere stukken. Lekker spelen in de Appelbergen enzo
Berdien, is toch helemaal super dat Flynn al verkeersmak is is zeker mooi meegenomen... nou ga maar is op google kijken of er nog tips zijn om een zwaargewicht met een karakter van ijzerwijs de trailer op te krijgen ze moet en zal naar de keuring in Wijchen gaan haha
Maar Mallow kan je die persoon dan niet gewoon een PB sturen waarom die dat heel de tijd doet ???
Ik zou het gewoon negeren. Is het probleem van die persoon, die is kansloos bezig. Ja, het is vervelend dat er verhalen rondgaan, maar een beetje toehoorder vraagt wel naar de bron, en "Bokt" staat wat dat betreft niet als heel betrouwbaar bekend
Flynn was met een paar maanden al verkeersmak Het is nogal een saai paard eigenlijk