Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Maargoed. Ze zoekt het maar uit! Ze kan zelf ook informeren
Ze staat al 4/5 jaar daar op stal. Ze kent die mensen goed dus moeilijk zijn hoeft het niet. Ik ga even iets te eten maken. Heb echt honger! 

vond altijd dat een radio op een mobiel genoeg was... maar nu ben ik toch wel erug blij met dit ding
) 
ik heb net voer op 

(heb geen dislectie ofzo hoor, maar gewoon luisteren leert voor mij beter, en het kan s'nachts
)) en natuurlijk muziek en ik heb net potcasts ofzoiets gedownload dat ik frans kan leren
) 

ben weer aan t werk! 
Ik ben blij! Noah, onze blonde bouvier is loops, en nu twee jaar. We wilden haar graag laten dekken, maar er is nogal moeilijk een blonde bouvier reu te vinden. Nu komt er in ons pension wel eens een, en die hebben we opgebeld, en nu komt die stoere vent maandag al bij ons logeren. Dus wie weet, over een paar maandjes, hebben we leuke blonde pups!!! Heb er echt zin in, al moet ik eerst nog maar eens zien of het lukt. Maar vindt de paps ook gewoon heel gaaf, superkarakter ook, dus hoop het echt!