Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Heb hem later tussen het hooi in de schuur ernaast teruggevonden en na ff slim moeilijk doen, gevangen! (had hem nog net aan achterpootjes vast, arm ding...) Ik heb echt geen idee hoe die het voor elkaar krijgt, heb wel iets veranderd... we zullen zien of dat het was. 

?? 

rommulus schreef:
Ik mag daar dus het komende semester komen studeren!
Ik heb morgen nog een tentamen wat ik MOET halen, anders mag ik van Groningen niet, maar ik denk wel dat ik die ga halen.. dat hoooop ik in ieder geval 
Dus maar nummers uitgewisseld en afgesproken dat we snel wat gaan drinken.
Nou duik ik snel m'n boeken weer in
hallo zeg gaan jullie ineens voor een eindsprint naar de 500
Idd gelukkig is mijn vriend ook een dierenvriend --> alleen een boerderij erbij was wel leuk geweest
ach ja je kan niet alles hebben
... en op de HAS destijds geen geschikte kandidaat gevonden
zat niks voor mij tussen of al bezet
Atexdaasspray werkt ongeveer even goed
maar is wel bijna 3x zo duur en eerst vlekte het nog da's niks op wit maar nu hebben ze gelukkig 1 die niet meer vlekt.
) want anders krijg je van die grote dikke warme jeukende plekken
ennuh verder zorgen dat je regelmatig blijft stappen zodat ze niet te snel en veel zweten dan is het best lang vol te houden in het bos 
alleen op een gegeven moment (hoe langer het warm weer is) worden het echt dikke zwarte zwermen die je volgen
dan zoek ik de landwegen/ paden die wat meer in open stukken liggen uit --> dat doe ik trouwens ook als ik geen zin heb om helemaal in te sprayen en pakken
en shania was dus wel braaf en nog ff op Amy gezeten en daarna Martinique nog.
Pradaatje leuk gezicht ... wel jammer dat het nu dazenseizoen is hè 
oeh ook alweer tattoo laten zetten idd benieuwd naar foto
een veulie --> nu weet ik waarom het zo lang duurde eerst met liniaal de bles tekenen en vervolgens alle appievlekken verstoppen onder de voskleur

mooie lange stelten ook
die wordt wel groter dan mams
en idd eerst "gewoon" bruin (1 wit vlekje op bil) en nu een echte toverbal
--> Je zag wel meteen al appiekleur op vlek bij bil 
Houdini konijn.. idd zou zonde zijn als nou net dat leuke kleurtje weg zou zijn ...
Berdien toegelaten!!!
wel waren we snel moe was benauwd weer

we houden het goed uit