[TI] [HK] Tinkerpraat deel 6 Keep on talking!!!

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Whis_Serada

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-05 16:26

nou jean ik ben dan wel een vrouw maar je ziet er goed uit dame.
terry treft het met zo'n mooie dame

Chubby

Re: [HK] Tinkerpraat deel 6 Keep on talking!!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-05 16:30

Jeannette.... Mooie tietuh!!!

WenK Het is bijna 2006, nieuwe ronde nieuwe kansen! Da's mijn motto...

Leon, reageer zo op je sms.. Was net in de auto, vandaar..

Was mijn bijdrage voor het moment, heb wel bijgelezen maar moet ff kerstig doen met dinnetje... Oke, en nu eerlijk: duik ff haar bed in, alleen..

flicka

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-05 16:37

Mooie foto's Chev! Zo lief met die snuit op dat hek. Fijn dat zwelling minder is.

Zó Jean, dat ziet er goed uit. Stoer ook met die laarzen
Ben benieuwd naar de foto's van The Boss.

Indezz, heb eens in je profiel gekeken (eindelijk....). Wat een leuke paarden heb je, Lucy vind ik echt heel mooi, ben wel benieuwd als wat voor type ze gekeurd is. Voor een cob heeft ze een vrij lange rug (lijkt op de foto zo). Ook een gok geweest om haar ongezien te kopen. Nou ja, heb ik ook gedaan maar ik had nog wel 2 foto's gezien haha en contact met de verkoper gehad.

Ben nog steeds niet lekker, kon mijn bed bijna niet uitkomen net als gisteren maar moest wel want de honden moeten er ook uit. Alhoewel dat ook enorme slaapkoppen zijn.

Het was hier vandaag witte kerst met af en toe nog steeds een sneeuwbuitje. Maar er ligt geen dik pak.
Bij ons op stal geen blubberzooi gelukkig. Weides zijn niet blubberig en Sox gaat aan het eind van de middag op stal.

IL, kreeg bij het posten jouw berichtje door. Wat een rare griet zeg. Wat ik nou niet snap is dat als ze je niet mag, ze dan wel je zadel 3 weken leent. Wat een tuthola met haar rare verhaal over die rit. Zijn er dan vervelende dingen gebeurd op eerdere ritten? Denk dat ze gewoon pissig is over dat zadel.

KootMiraDrum

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-05 17:04

WenK schreef:
Gister was de Gourmet ook erg goed... Hmmmm....
Ach Roos, deze kerst is gewoon ff rot. Het klinkt raar, maar ik voel me best "eenzaam". Kerst is zo'n familiegebeuren en mijn familie is nou niet echt gezellig. Eerdere jaren had ik mijn ex nog (en zijn familie) dat maakte het al veel gezelliger. Ik weet ook wel dat ik het niet heel slecht heb. Hey, ik heb eten, een dak boven m'n hoofd en m'n beestjes, maar toch....

Een dak boven je hoofd en eten, maar dan eet je dus met kerst kattenvoer? (Gourmet)
Tjee......

Tinkermuts

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-05 17:08

kloteinternet

Tinkermuts

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-05 17:12

nah ja, snap niks meer van dat internet, vanmorgen heel bericht getiept, hele dag niet gelukt om te plaatsen, typ ik kloteinternet lukt het wel, ik heb sister dus een TOM TOM met bluetooth gehad, had ik het hele jaar al over, maar vond hem te duur, ben er echt heeeeel blij mee, we hebben hem vanmiddag op de kar met eland Chuck ervoor, en dan werkt dat ding ook, haha, tis nog de luxste uitvoering ook.

Tinkermuts

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-05 17:16

sorry dat ik meerdere berichten plaats, maar vertrouw het niet en wil mijn hele verhaal niet weer kwijt zijn

Jean, je ziet er super uit, lekker wijf en mooie titn

Mooie foto's van Kitano

Wenk en IL sterkte

verder lekker gegeten gister en eergister, ga dat vanavond weer doen, wel heel veel stilgestaan bij Isa.

fijne aaf allemaal.

ps plaats binnenkort ff foto's van mijn toegetakelde Chuck op kerstrit, wel een behoorlijke sneeuwbui gehad maar lekker onder een tunneltje geschuild.

snowdon

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-05 17:29

Ben erg benieuwd naar de foto's van kerstChuck en The Boss!

Maarre Saskia, het zijn rendieren bij de kerstman, geen elanden

Jeannette, het verschil is duidelijk! A chick with boobs!

Kit... liefff Zal vast moeilijk zijn, Nicole

Lonneke, kom op, ze is het niet waard om voor haar al je vertrouwen weg te gooien!

Tinkermuts

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-05 17:30

haha, das waar ook, heb het de hele dag al over een eland

WenK

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-05 17:33

haha F-K... Ach als het maar eetbaar is toch?

Haha Sas, what's in a name?
Wel leuk hoor, tom tom is handig!!!

Ik krijg van een dinnetje (die het sielugh voor mij vond dat de kerst niet lekker liep en dat we niet aan cadeautjes doen) een heul lekker luchtje... Zij hebben dat liggen op het werk en ze neemt er lekker 1tje voor mij mee... Hmmm, vind ik toch wel heeeel erg lief van d'r....

snowdon

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-05 17:40

Ik doe het ook ff in 2 x dus, want ik vertrouw Bokt ook ff niet

Vanmiddag hagelde het net toen ik snowdon uit de wei had gehaald en het bleef zulk slecht weer, dus een blokje om kwam er niet meer van. Had toen geen zin meer om hem op te zadelen en heb het touwhalster gepakt en ben zo even zonder zadel wezen hobbelen. In de 2e bak was niemand, dus ook maar een hindernisje neergezet, had even wat hulp ook erbij. Snowdon kreeg er gelijk zin in!!!

Maar ik werd ook iets te enthousiast en bij de 2e sprong had ik het touwtje al losgeklikt en wilde hem na de sprong even om zn hals gooien om af te remmen... Maar dat mislukte en ik werd half gecastreerd en het touwtje zat tussen zn oren, vervolgens rent Snow zo de bak uit, langs de kantine... ik er dus gauw afgesprongen, want daar is een lage trap Iedereen natuurlijk in een scheur van het lachen

Maarja ik geef niet zomaar op, dus toen (met touwtje toch maar aan t touwhalster) nog doorgesprongen, eerst hoger kruisje, toen steil.. en hoger.. en toen belde Lonneke... en toen deed ik iets heeel erg onverantwoordelijks dus ze verklaarde me ook al voor gek!

En daarna weer hoger en hoger, steeds 2 gaatjes erbij. Uiteindelijk dus een steilsprong op het 15e van de 27 gaatjes, das ong 90cm. Geeft echt een gaaf gevoel, echt kicken

Jean

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-05 18:01

oke ga echt zo the boss doen, maar heb samen met terry op msn lon uit de put gehaald, was erg belangrijk, moest eerst.

Bedankt voor jullie super reacties

leon

maar er was een geweldige conversatie en ik was er helemaal stil van tranen sprongen in mijn ogen en lonneke belde later nog, ik ga het hier neerzetten, dutch is Terry, was tegen Lonneke aan het praten

dutch zegt:
me and jean are having a wonderful time we talk about 5-6 times a ady and we also e-mail a lot of the time i am bery lucky to find a woman like her she is just wonderful and fun to be with

you can't break my spirit, it's my dreams you take zegt:
wow

Jeannette-Gipsy-Spirit, Ierland is great, zegt:
wow

dutch zegt:
we can only live 1 day at a time and we are both very happy with that ...... thats why i say enjoy life as much as you can

ok i understand

and jean is lucky

dutch zegt:
i think i am the lucky 1 ..... we both just happen to be in the right place at the right time

Jeannette-Gipsy-Spirit, Ierland is great, zegt:
i am

yeah thats faith

snowdon

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-05 18:15

Jean schreef:
oke ga echt zo the boss doen, maar heb samen met terry op msn lon uit de put gehaald, was erg belangrijk, moest eerst.

Was dat touw wel lang genoeg, put kan aardig diep zijn he
Nee, tof dat jullie haar zo even opgepept hebben

Maar ons geduld raakt op hihi, foto'ssssssss

Whis_Serada

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-05 19:02

ahhhhhhhhhhh lief joh van jullie twee jean en terry

IndianaJones

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-05 19:09

Daar was ik weer...

Gisteren kerst gevierd, eerst bij Arjan zijn ouders, tegen half 4 richting ons huis. Daar kwamen m'n ouders en Henriette en Bernie. Met z'n allen lekker gegeten en 's-avonds cadeautjes. Was gezellig.

Vanmorgen staldienst. Toen we weg wilden gaan kreeg Ramona het op de heupen. Ik snel camera in de aanslag en videootje gemaakt.
Moest ook wel lachen om Collin (de zwarte jonge Tinkerruin) die wat domme rare bokkesprongen maakte, hhahahaah. En dan Indy..."ik ben er niet, ik wil er niet zijn...doe maar net of ik hier niet sta!" hahahaha

(wel beetje een lang filmpje, hoop niet dat het al te lang duurt voordat je 'm kunt zien). In de bak "rennen" naast Ramoontje overigens onze 2 shets Bram en Guus, Sjakie en Collin. Ow ja...en Indy natuurlijk ... die heeeeele snelle

Afbeelding

Ow...en let niet op ons ge "prrrt en kom maar ja kom maar" op de achtergrond! hahahaah Gelukkig hield ik deze keer m'n giechel dicht!
Oooow ... t'is niet te filmen...volgens mij hoor ik mezelf weer hijgen en ingehouden lachen om maar op de film te komen! hahahahaha Kan wel door het leven onderhand als hijgend hert! hahahaah

Jean...wat vervelend dat je zoon (en z'n vriendin) zo doen! Maar gelukkig dat de meiden wel positief zijn en je flink helpen met de paarden! Super van ze!
Zooo, die foto's....dat ziet er goed uit Jean
Lekker dat je in januari weer naar Terry kunt!
Aaagh...lief die berichtjes op msn tegen IL!

TM...mooie foto van Chacotay!! Ik val op die witte koppies

Mazzelm...Darlah is echt enorm veranderd! Ze ziet er prachtig uit!

IL...da's toch echt te zot voor woorden zeg, tjonge jonge wat een WIEF! ('k heb d'r geen andere woorden voor). Snap heel goed dat je je er verdrietig/rot over voelde. Maar geen tranen meer om laten hoor, boven gaan staan. Mensen die zo tegen je doen, die moet je eigenlijk ook helemaal niet "om je heen willen". Wat een ondankbaar wicht (hahaha ik blijf fraaie namen voor d'r neerzetten) en wat een ongelofelijk bot en rot gedrag.
Niet teveel en te lang bij stilstaan hoor, gewoon boven gaan staan!

Leuke foto's van het mennen Snowdon! Ziet er lekker kerstig uit

Ow gelukkig...lees dat er meer mensen zijn met natte bakken en weilanden. Wij hier ook. Bah bah bah. En ergste is, nu gaat het vriezen. Al die plassen straks gevaarlijke ijsbanen in de bak. 's Morgens ze een beetje kapottrappen, dan gaat het hopenlijk weer.

Super FK dat je ook met deze "vreet"dagen niet aangekomen bent!!!

Chev...mooie foto's van Kit!!
Ooow jee, da's wat he, wegrijden als ze je zo nakijken ...niet leuk.

Wenk...

Soxje...beterschap!

Sooo TM...super een TOM TOM!!! hahahahah geweldig dat je 'm ook op de kar hebt gebruikt! hahaha

Zooo, ben aan het einde van pagina 224....nog geen foto 's van The Boss zie ik . Kijk straks nog wel even weer.

Ga nu even onze bourgondische rollade checken die in de oven ligt. Arjan en ik eten strakkies lekker met z'n tweetjes en vanavond lekker op de bank, dekentje over, happie en drankie erbij, tv'tje aan en relaxen! Zuchttt...
Krijgen "bijzonder" kerstdiner trouwens...beetje ratjetoe. Enige wat echt voor vandaag gehaald was was de rollade. hahaha. Daarvoor nog kippensoepje van m'n moeder wat gisteren over was (soepjes van mams zijn altijd zo lekker...mjammie) en omdat ik zo'n zin had in carpaccio ligt dat ook klaar. hahahah wat een combi niet. Ken mie lekker nix scheeln! hahahaha

Veel plezier vanavond allemaal nog!

flicka

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-05 19:14

Lonneke, laat je niet zo op je kop zitten door zo'n rotmeid. Verdulleme, hadden we allemaal maar een eigen plek aan huis. (...òf leuke stalgenoten ).

Hij klinkt wel heel lief die Terry van je, Jean. Zag er ook leuk uit op die foto. Zat ie nou in een vliegtuig??

Ga nu een quiche met broccoli en kaas eten, zó uit het pak in de oven, hoop dat ie een beetje smaakt....

Die rollade met ratjetoe van IJ klinkt lekkerder. Ik ga ook op de bank liggen zo, hondjes over me heen, tv aan en misschien haal ik wel een dekbedje van boven op. Lekker warm.

Pellie

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-05 19:20

moeten we toch een tinkerdorp fabriceren hè?

verder ff weinig fut om te reageren, ben moe. te weinig slaap gehad afgelopen 2 nachten en vroeg op is niet mijn meest ideale combinatie merk ik

knuf voor iedereen die het nodig heeft

en jean, je zag er al erg goed uit maar je bent nu een lekker wijf hoor, mét mooi boobjes en sjiek in het pak!!

KootMiraDrum

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-05 19:27

Nee, IJ, inderdaad nog STEEDS geen foto's van The Boss........ Wel 2 heel mooie foto's van een blije en tevreden Jean.

Ramoontje deed goed haar best, Indy hield het op het laatst ook niet meer Enne, met filmpjes maken moet je niet kantelen....... werkt niet

Caira

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-12-05 19:29

fjordkootje schreef:
Nee, IJ, inderdaad nog STEEDS geen foto's van The Boss........ Wel 2 heel mooie foto's van een blije en tevreden Jean.

Ramoontje deed goed haar best, Indy hield het op het laatst ook niet meer Enne, met filmpjes maken moet je niet kantelen....... werkt niet

Ik weet niet of je wel zo vrolijk wordt van pics van Boss als je hem nu ziet, ik schrok er in elk geval behoorlijk van dat ik hem zag!

SuperRoos

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-05 19:49

grrr was ik nu maar naar chev gegaan, niemand gaat meer met me mee naar de stad
sta echt zwaar te overwegen om maar gewoon alleen te gaan fietsen, lekker boeiend hoor
vuile naaiers zijn het allemaal haha

KootMiraDrum

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-05 19:52

IL, het zal in ieder geval een "before" foto worden met over een tijdje een hele mooie "after" foto.

BrankaZ

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-05 20:12

@ Jean: heb je zaterdag ontmoet en vond je er al super uitzien. Op deze foto's sta je helemaal top! Gave laarzen trouwens.

@ IL: Lon, we maken straks die fles glühwein open. Even wat weg drinken. Moet zeggen dat ik mij ook banketstaaf voel onder de situatie. Ik had je tenslotte van die rit op de hoogte gebracht. Snap er echt helemaal niets van, want zo is ze normaal helemaal niet. Het is juist een heel redelijk iemand.

Ik heb gisteren ook een Tomtom (One) van mijn ouders voor kerst gekregen. Wilde hem een poosje terug zelf kopen maar de centjes waren op. Aangezien mijn ouders gaan verhuizen en mij toch nog graag zien arriveren aan de andere kant van het land heb ik hem dus van hen gekregen. Prachtig cadeau!

SuperRoos

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-05 20:13

ach, duik zo me bed maar in, beetje vroeg maarja, heb t lekker gehad
neem mn flesje amaretto wel mee, of de citroenbrandewijn van mn opa haha

Baileys

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-05 20:39

Wil je anders een pilletje van mij, SuperRoos? Heb geweldige pilletjes van de dokter gekregen, lig je gelijk klokkie rond in coma....
Ziet er goed uit, Jean! Leuke kleur heb je in je haar trouwens.

SuperRoos

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-05 20:47

wat baileys, nog lekkerde dan diclofenac? hihi doe maar 10
wil je mn adres, kan je ze opsturen hahaha