Gelukkig nieuwjaar en heel veel gezond, liefde nieuw leven gewenst voor 2010
Wij gaan er helemaal voor en we gaan knallen, met nieuwe huisje zal snel foto's maken nu het af is en met de perdjes
Maar wat gaan jullie hard zeg
grid
Geplaatst: 02-01-10 12:50
DNA profiel geen nut bij ruinen... tss JUIST HEEL VEEL misschien is het wel een zoon van hele bekende merrie (en/ of hengst) en/ of kom je ineens een hele familielijn tegen zoals bij Frenia al bijna het geval is Da's toch Gaaf!! Hoe meer er vergeleken kan worden hoe meer er bekend kan worden en daarvoor is OOK info van ruinen=kids nodig
Denise Volgende keer haren trekken
Jeetje Peet
Bij Lies veel sneeuw nu wel mooi maar niet altijd even handig
Britta kan niet met trailer op pad... sneeuw zat kan ik goed geloven
Hier (nog) geen sneeuw ligt iniminilaagje van gister en rest was natte sneeuw wat viel...
Janet wat gaaf en Ieuwwww...
Hi Cecile
Ben benieuwd of er hier nou nog sneeuw komt of dat het zo blijft als nu en we gezellig ff iets met Say kunnen doen... en anders maar meteen door naar IJsbaan
Pff Ben vergeten grijze bak buiten te zetten en vanochtend waren ze dus al geweest nu zit ie nog 2 wk vol
LBLGypsyCobs
Geplaatst: 02-01-10 13:06
Ik geloof niet dat ik nog een keer die kant op ga grid, maar misschien dat Lies wat kan plukken. We hebben al aardig wat haar meegesleept daar vandaan. Van Gaap weet ik aardig wat, heb oma in Engeland gezien en van haar vader heb ik foto's. Opa staat in de USA en zijn vader (Roadsweeper) is van The Coal Horse.
Grappige is dat ik al een beetje naar Nathan aan het graven ben en daar komt ook The Coal Horse in terug alleen veel verder naar achter.
Van Ilse weet ik weinig die zou ik wel eens willen laten vergelijken.
Ieuw Janet, hoop dat je je bank schoon krijgt voor het gaat stinken.
Ik ga zo toch richting Delft, naar het andere kind van Ilse kijken.
Zoooo pffff ff 15 pagina's bijgelezen ongeveer.... Jullie gaan veel te hard, bijna tijd voor het nieuwe topic.
Iedereen weer een beetje bijgekomen?
Dat DNA enzo vind ik best interessant. Balou haar ouders zijn bekend, maar de ouders van haar moeder niet.
Janet leuk vooruitzicht! En Henkie straf
Mooie foto's gezien nog, en filmpjes.
Leon is de kat van je moeder al weer terecht?
Uhm...ik ben een zeef vandaag sorry...
Iedereen die het nodig heeft of een
Het sneeuwt hier SUPER DE SUPERDE LUXE hard.. niet normaal. Straten zijn weer wit, lijkt net of er binnen een uur een centimeter bij komt. Zo ff wat foto's maken dus!! Fijne dag allemaal!!
grid
Geplaatst: 02-01-10 13:12
Ah stiekum weet je al best wat en dan dus ... Lies haren trekken
Grappig dat Nathan van ver dan ook nog familie is
Veel plezier in Delft! bij Clover kijken dan of?!
Als ik toch eens wist wie die engelsman was die Sayla herkende dan kwam ik misschien ook verder ze heeft tenminste 1 veulen daar gekregen "A Good filly" volgens hem dus... (en die misschien ondertussen ook wel op het vaste land loopt )
Misschien is je ruin zelfs wel vader van al die leuke merries
Ik ben gewoon benieuwt, wat hem (nog) helemaal geen plannen met haar te fokken.
ik moet zowiezo naar uden vandaag, kat heeft wormen. best wel erg lijkt me, want ze zaten in zijn kots (lekker verhaal) vlooien hebben we al overwonnen en nu de wormen nog. asiel kan er niets aan doen, ze weten immers de achtergrond niet en hebben hem wel 1 keer ontwormt (hij is daar maar heel even geweest) vind het zo'n vies idee. (paarden wormen kan je tenminste zelf niet krijgen)
draaakje
Geplaatst: 02-01-10 13:41
leuk tv
grrr
Geplaatst: 02-01-10 14:00
Da's heel leuk nieuws Janet! In de toekomst je eigen kanjers weer aan huis, gaaf hoor!
Oeps Ingrid, en zattie al vol? Wij laten Kas en Banbay waarschijnlijk ook DNAprofiel van maken...
Leuk, jullie nemen daar een pup van toch Cecile?
Grrrmbl, romantisch stokbroodjes gemaakt met wat lekkers erop, soepje erbij, is Mees ineens veel later thuis, chauffeurs...
grid
Geplaatst: 02-01-10 14:16
Marleen
en John is dan wel geen chauffeur waar dat is wel de reden dat ik vaak pas met eten begin als ik zeker weet dat ie dan thuis is niks zo vervelend als verpieterd eten
Cecile Puppy's
Gwyn wormen gekotst
Bij Nathalie ook al veel sneeuw en als de mogelijkheid bestaat dan van ouders ook DNAprofiel (als dat er niet al is) dan kun je ook evt broertjes/ zusjes ontdekken
Ik zit eigenlijk al klaar en pas om 2u komen Ellen en Leon
hihihi, ik ga nu van huis Ingrid, maar moet ook nog ff langs de drogist en de hond bij oma droppen! dus ietsiepietsie na 2 zal ik er zijn!! tot zo!
Grit
Geplaatst: 02-01-10 14:22
Leg de schaatsen maar klaar!!! Ze zijn onderweg !
kuzznathalie
Geplaatst: 02-01-10 14:24
Volle zusje van Balou ken ik wel, maar is verkocht, en Balou haar moeder is ook verkocht. Waar ze zijn, ik heb geen idee. Maar DNA van de vader is er wel dacht ik, alleen moeder is onbekend.
Ieelllllll wormen in kots
Grid zit al klaar voor Ellen en Leon Gezellig! Veel plezier vanmiddag!
Oeh Cecille! Puppies! Foto's!!!
Marleen, zonde van de romantische stokbroodjes
Zal ff door de sneeuwstorm gaan om boodschappen te doen
het sneeuwt hier, dus dat zal het in uden ook wel doen, veel plezier en kom vast nog wel even langs. (zo eerst anar de bouwmarkt in uden, dan boodschappen doen, tussendoor nog even een wasje strijken en dan s middags even langs de schaatsbaan)
Grit
Geplaatst: 02-01-10 14:32
Britta, wat balen . Het lijkt wel of na vandaag de sneeuw een eind over is. Hopen dat ze ruimen/strooien bij de trailerplaatsen, dan kun je weer op pad.
Janet, wat een ontzettend leuk vooruitzicht Henkie straf
Gefeliciteerd met de geboorte van de pups Cecille
Grid zit met een volle grijze bak. Gelukkig gaat het vriezen, dan valt de stank mee!
Veel plezier Denise!
Bij Nathalie een pak sneeuw.
Marleen alleen met haar soep en lekkers
Gwyn een flinke wormbesmetting
Bij ons zijn we ook weer uitgereden, bak is knoerthard. En voor de binnenmanege had ik een sleutel moeten bestellen, maar ik was te laat. Weet niet wanneer ik deze nu krijg en tot die tijd kan ik dus ook niet de manege in
Maartje moet ik jou nog sms-en als ik ga. Of heb je nu al je plannen rond?
grid
Geplaatst: 02-01-10 15:05
O grit da's balen (nog) geen sleutel maar kun je niet van iemand sleutel lenen of met iemand met sleutel tegelijk daarheen gaan?
Hier bij Pension gelukkig cijfercode dus kan altijd binnen het hek zolang de stal open is
en gelukkig kunnen we bakken ook achter op erf zetten dan heb je er ook niet zoveel last van... en nu moeten we aan gaan stampen
Hier trouwens nog steeds geen sneeuw en vriest ook niet hard wat zowat geen ijs op vijver
en wacht geduldig op bezoek John is hem al gevlogen (moest nog wat maken bij zusje en mijn mam )
weet nog niet precies hoe ik het doe, want ga nu naar uden om boodschappen te doen, misschien dat ik blijf maar misschien ga ik ook wel even terug naar huis om pim en de boodschappen af te zetten. geloof dat ze tegen 4en gingen schaatsen toch?