Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

beterschap meiden!
De beste vriend van Mich was hier gister op visite en die hadden zich in hun hoofd gehaald om mij dronken te voeren. Ik drink dus nooit, maar kan er wel goed tegen. Dus na 3 wodka jus was ik supermelig en lach ik iedereen dus uit (ik ben echt niet leuk als ik sikker ben) Als er 1 met een zin begon, lach ik al praktisch op de grond van het lachen. Na de 4e ben ik maar nadat ik de beste vriend eruit gegooid heb, lekker mijn bed ingegaan. Maar ja of ik nou drank op heb of niet, slapen doe ik toch niet (leuk hoor chronische vermoeidheid)

kan zie niet naar een brei/ haakclubje of zo ?! Dat heeft bv mijn oma heel erg geholpen
en uier wil nog niet echt, maar dat komt vast nog wel

!
Hij had ook vergeten de poort dicht te doen dus de pony's zaten in hun zomerwei waar ze nu niet in mogen. Toen kwam hij plots met het excuus dat hij weg moest
. Ik heb alles mogen opruimen en de pony's zijn nog steeds niet van de schrik bekomen. Hij mag gerust komen, maar ik moet er toch op z'n minst bij zijn? Pfff, die jongen is even oud als ik, waar zit je verstand op zo'n momenten?
Van had ie niet meer terug hoeven komen!!
hij heeft echt mooie kleur!!
)

) en er komt een veulen.. zitten we weer op 4.. Ik denk dat ie wel blijft.. maar ik zou het echt niet druven zeggen..
*
Sifra is de tuiger van z'n zoon.. Die zwarte die ik laatst 'lachend' op de foto had..