Ennuh Zo ongeveer ziet het veulen van Say er ook uit in mijn dromen Al zou ik ook niet ontevreden zijn met een voskleurige alla Royall of zo
Biancaa
Geplaatst: 12-04-09 13:51
ja die is echt leuk he!!
Gave taart resi, heb je die zelf gemaakt? Gefeliciteerd met je verjaardag!
Leon achter de paarden aan om te vangen en Thobias rent maar mee, jaaaaa we gaan niet naar binnennnn, ik leid jullie de weggggg
Een paar zieken hier beterschap meiden!
Nou hier uitgeslapen, nou ja ik ging pas om 5.30 uur slapen De beste vriend van Mich was hier gister op visite en die hadden zich in hun hoofd gehaald om mij dronken te voeren. Ik drink dus nooit, maar kan er wel goed tegen. Dus na 3 wodka jus was ik supermelig en lach ik iedereen dus uit (ik ben echt niet leuk als ik sikker ben) Als er 1 met een zin begon, lach ik al praktisch op de grond van het lachen. Na de 4e ben ik maar nadat ik de beste vriend eruit gegooid heb, lekker mijn bed ingegaan. Maar ja of ik nou drank op heb of niet, slapen doe ik toch niet (leuk hoor chronische vermoeidheid)
Nu ben ik een uurtje op en we gaan zo naar de opa en oma van Mich, zijn moeder gaat daar ook heen. Ze was aan het huilen net omdat ze zo alleen zit, arm mensje
Gister ook nog naar Noaatje geweest, die had weer een lieve dag. Mijn bijrijder had een naambordje gemaakt: Beetje schuine foto, maar met mijn 1,53m kwam ik niet hoger met mijn arm
Uier is weer pietjepruim dus schiet niet op
Alerte Noa
Mn nieuwe achtergrond van mijn mobiel
Sokjes die weer aangroeien
Voorsokken
Achtersokken
Alles is interessant
En Noa is het nog niet zat hoor!
grid
Geplaatst door de TopicStarter: 12-04-09 13:55
Whaha zie je gisteravond al
maar dan nog niet slapen
Vandaag bij Opa en Oma op bezoek en moeders ook wel zielig dat ze zich zo alleen voelt kan zie niet naar een brei/ haakclubje of zo ?! Dat heeft bv mijn oma heel erg geholpen
Leuk naambordje en sokkies die weer aangegroeid zijn
Noa ziet er lekker fit uit en uier wil nog niet echt, maar dat komt vast nog wel
Zo naar Say
Biancaa
Geplaatst: 12-04-09 14:10
en die mannen maar denken dat ik ver heen was, nou ik weet nog alles wat er gezegd is, tot de schunnige en niet leuke mop toe
Tja ze doet best wel veel dingen hoor, ze werkt nog maar vooral dit soort dagen en de weekenden heeft ze het moeilijk. Nu eet haar jongste zoon (mijn zwager dus) elke dag bij haar, dus ze zit nooit een hele dag alleen. Maar nu zat ze al de hele morgen te niksen en dan wordt het haar teveel. Niemand om voor te zorgen of zelfs om rekening mee te houden. Dat werd haar even teveel.
Ja Noa ziet er echt super uit, ze heeft het er echt naar haar zin. En dat terwijl ze dus al 320 dagen drachtig is. Ze heeft nu totaal geen zucht ofzo, alles loopt nog soepel, ze wil alleen niet meer zo graag in galop in de les. Nou dan niet toch, draf vindt ze nog wel leuk. Galop doet ze bij een buitenrit nog wel, ze is denk ik gewoon bang om te vallen met baby in haar buik.
Resi_lover
Geplaatst: 12-04-09 15:54
Biancaa schreef:
Gave taart resi, heb je die zelf gemaakt? Gefeliciteerd met je verjaardag!
Plannen zijn iets gewijzigd, ben met mijn ouders wezen wandelen in de bossen bij Ommen. Het was WARM! Pfoeh! Liep ik daar met een zware camera en tas We gingen eigenlijk voor de rozijnbomen die nou moeten bloeien, maar die krengen zaten mooi nog in de knop Wel nog wat leuke foto's geschoten, was een lekker middagje weg
Ach wat een leuk veulenkind Leuke foto's berdien&bianca
Resi_lover
Geplaatst: 12-04-09 17:50
leuke foto's Berdien
grrr
Geplaatst: 12-04-09 18:09
Mooie foto's Berdien, vooral die kikker!
En Kelsy.... oei, da's idd een droomveulen!
Janet, beterschap meid!
Hier lekker even gereden met touwhalster, rustig aan gedaan, en natuurlijk weer heel lang in de wei geknuffeld met Kai. Hij's super aanhankelijk, en Kascha heel makkelijk naar ons toe, dus dat is fijn!
Mees gaat nu een lekker soepje voor ons maken...
Noa ziet er lekker fit en alert uit Bianca! Wat ging je nu precies doen met het veulen, laat je Noa daar staan? Of wist je dat zelf ook nog niet?
Resi_lover
Geplaatst: 12-04-09 18:24
super marleen, dat ie zo aanhankelijk is en lekker soep eten, whaha, ik zt nu aan de stokbrood met pindasaus
Oke mensen nu ben ik even heel boos ! Ik was ff douchen, kom ik terug bij de pony's, er staan sprongetjes in de wei en het nodige poetsmateriaal ligt overhoop.Een jongen die af en toe eens bij de pony's komt zit als een gek te slaan met een zweep achter de pony's. Toen ik buitenkwam legde hij plots alles neer en ging mooi zitten in de wei. eerst ontkende hij zelfs dat hij de sprongen had gezet! Hij had ook vergeten de poort dicht te doen dus de pony's zaten in hun zomerwei waar ze nu niet in mogen. Toen kwam hij plots met het excuus dat hij weg moest . Ik heb alles mogen opruimen en de pony's zijn nog steeds niet van de schrik bekomen. Hij mag gerust komen, maar ik moet er toch op z'n minst bij zijn? Pfff, die jongen is even oud als ik, waar zit je verstand op zo'n momenten?
Meen je.. ben je mooi klaar mee zeg Van had ie niet meer terug hoeven komen!!
Mooie Banbay hij heeft echt mooie kleur!!
Zonet weer ff bij Nora geweest (en Levera natuurijk ) Heb haar nieuwe halster omgedaan, die ik gister eindelijk heb gekregen, en staat echt super! Melkbar zit zo goed als vol.. Eigennaar denkt die het vanacht al gaat komen.. Ik zelf gok op woensdag.. Aangezien ze nog geen harsjes of druppeltjes heeft..
Noor is nu trouwens 331 dagen..
Verder nog weer ff zonder zadel met Levera gereden
Resi_lover
Geplaatst: 12-04-09 18:51
jeetje, Nora schiet ook al op zeg, houd de eigenaar dit veulen?!
Ik gok vrijdag of zaterdag
grid
Geplaatst door de TopicStarter: 12-04-09 18:53
Pff Esther da's ook wat
Heerlijke Banbayfoto's
Alweer een mooi nieuwe halster en ik gok dan op volgend weekend uhh zondag dan
ik weet het niet.. het was de bedoeling dat er 2 zouden blijven.. Nora en Sifra.. maar Levera is er nog steeds (gelukkig ) en er komt een veulen.. zitten we weer op 4.. Ik denk dat ie wel blijft.. maar ik zou het echt niet druven zeggen..
Ja alweer een nieuw halster.. deze had ik 3 week geleden zelf al besteld.. maar duurde en duurde.. Deze mag ze ook omhouden.. die andere is poets/wandel halster *hoezo ik heb een halster tik *
Resi_lover
Geplaatst: 12-04-09 19:00
hihi, oké, wie is Sifra eigenlijk en Jelmer heb je/de eigenaar toch ook haha, ik volg 't niet meer
Sifra is de tuiger van z'n zoon.. Die zwarte die ik laatst 'lachend' op de foto had.. Jelmer staat op stal bij een vriendin. is van andere eigennaar dus. In zeijen staan dus Nora, Levera en Sifra.. 2jr terug was er nog een haf Adoran.. maar die is dus al verkocht..
Resi_lover
Geplaatst: 12-04-09 19:10
ooh oké, ik snap 't weer
snowdon
Geplaatst: 12-04-09 19:11
Wat een leukerd, die Kelsy!
Hier nog geen veulen Wel weer vordering in uier/spenen! Helaas geen foto van.
Ik zag oa Taffy nog voorbijkomen en die Tyco is ook wel erg leuk valt me steeds weer op!
WOEAH!!!!! *stuitert* Mijn mams vertelde me net dat als ik een goede vriend van mij wil opzoeken in Amerika, dat zij dan wel de reis wil betalen!!!! Dus als het een klein beetje mee zit, zit ik deze zomer twee weken in Amerika!! En dan zie ik dus éindelijk mijn beste Ierland vrienden Nathan en Anne weer!