Over twee weken komt mn oudste broer nog en as zaterdag Arjans ouders... verder hebben twee oud-collega'tjes zichzelf nog voo n keer uitgenodigd en komen Jacqueline (Chubby) en dr vriend nog s langs na de carnaval. Dus desondanks dat ik t niet vier... alsnog visite Kan ik t volgend jaar maar beter wel vieren, ben ik er in 1 x vanaf haha.
Dan word ik 25 en heb altijd gezegd dat ik t dan echt goed vier, bijv net als toen ik 20 werd grote boktmeeting hahaha
Ja, de matinee voorstelling.. Het is best een eindje rijden en wij moeten Maandag allebei weer vroeg opstaan dus dan hebben we maar 's middags gekozen.
Angelique, k moest 30 euro ofzo betalen voor deze 3 samen. Ze heeft ze in verschillende kleuren, kan je even in Dabo haar profiel kijken, in haar onderschrift staat een link naar haar site.. Longeerdekjes heten ze officieel.
ben gister beroerd geweest vandaag nog niet 100% dus ik ga even een beetje bij lezen
welkom simoneghille
leon nog geveliciteerd
verder zie ik veel foto's voorbij komen (met een hele foute maar het is tengoedde veranderd hoor )
siet ik zal je asap de foto's sturen (schaam ik moet blackstar ook nog foto's sturen )
prada mazzel dat je je scooter zo hebben gefixt de reden waarom is wel minder
verder werd er ook nog gevraagd hoe het met sil ging sil gaat goed we gaan zaterdag weer een eerste stap rondje doen (met een klein stukje draven) wand meneer is niet meer het paardje wat ie was hij zit echt te drammen dat ie zijn ei kwijt wil dus is het best zielig
verder de honden gaan ook super vanmorgen met beroerde kop die kant op gereden maar ze waren super tevrden roxy dr gewricht was zeer stabiel dus dat ging heel erg de goedde kant op dus moetten we met 5 wekwen pas weer komen voor een na controle dus alles gaat hier langzaam aan weer de goedde kant op zelfs met het baan gebeuren ik ben ronde 1 door ssssssssssssttttt!!!
Vraag ik aan een meisje van stal : Doe je ook mee met het kado voor Wim? Dies vandaag jarig Zegt ze : Kadoo Had je ook wel even kunnen zeggen. Niemand die de moeite neemt om dat even te mailen. En ik heb nog gekrabbelt met jou op hyves. Toen heb je het ook niet gezegt . Hoe moet ik nou weten dat zei het niet wist. Ze is al 2 halve week niet op stal geweest. Ik heb haar ook niet meer gesproken. Dus heb kwam eerlijk gezegt niet in me op om het te zeggen. Dus ik zei je kan zelf ook even vragen hoe het zit enzo. Maar nee, ik moest het zeggen. Want zelf actie ondernemen ho maar