[TI] [HK] Tinkerpraat deel 6 Keep on talking!!!

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Jean

Re: [HK] Tinkerpraat deel 6 Keep on talking!!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-05 07:23

Goedemorgen allemaal,

Mazzel-meid schreef:
Super, Jean dat je in januari weer naar terry gaat.
Succes met boeken

Ja is gelukt, hij zou 4 en 5 januari hierheen kunnen maar komt pas om 1/2 twee aan op schiphol en moet volgende ochtend er al weer om 9 uur zijn dan. terwijl ik om 8 uur smorgens daar ben en de volgende avond om 6 uur terug vlieg, heb je gewoon 2 hele dagen.

Mooie foto's, ren paardje, echt groot al.

WenK, het is ook niet zo dat ik het niet snap, alleen ik heb niet om deze situatie gevraagd, is gebeurd, Gerald woont hier in appartement en komt alleen hier om te eten en was te brengen dat is ongeveer 15 minuten maximaal per dag, dus hij weet helemaal niet hoe of wat, vraagt ook nooit hoe het gaat met bedrijf en zo en met mij, geeft niet maar hij heeft idd zijn eigen leven, is 23 en het enige wat hij doet is gamen achter zijn computer. zo veel last heeft hij er dus niet van bedoel ik van mijn contact met Terry.

Leon, leuk hoor dat snow zo wijs word, krijgen ze idd soms opeens.

FK. klinkt goed, komt vanzelf, alles is nieuw.

Shayla, mooi he hoe ze kunnen doen als ze iets spannends zien

TM, ben benieuwd wat je gekregen hebt en mooie foto van chuck

Soxje, lekker gereden dus, hoop niet dat je keelpijn erger wordt. Wat een gedoe ook bij jou op stal.

Mazzel meid, gewoon een domme reactie, niet op letten.

Roos, dronken dropje ben je toch, hahaha, kom maar op met verhalen

Jacky2, leuke foto, ziet er gezellig uit

Snow, mooi gezicht

Silas, foto komt straks,

Baileys, ja ik pas op, merk wel dat het knaagt, nee vriendin heeft er ook niets mee te maken.

die advertenties, hahaha

Maya, geweldig, zie het voor me, moest je niet stiekum lachen?

Peetorlan en pellie, bedankt, zo vind ik het ook wel maar goed

IL, leuke foto

Gisteren rustig aan gedaan, samen met de meiden muffins gebakken en daarna wat gegeten.

Jelle kwam om 8 uur koffie drinken en had wat kado's voor de meiden, ook van de meiden voor mij en dat had ik hier ook voor hem.

Ik zei dat ik ook wat voor mezelf had gekocht, en hij van ja nieuwe BH toch zeker [hahaha, moest tie toch even kwijt] en ik van nee joh die heb ik niet meer nodig, hahaha, ik had echt dikke pret, hij weet niet zo goed hoe te reageren. Ik had natuurlijk vals als ik ben een laag uitgesneden shirtje aan gedaan , zal ook daar vandaag een foto van maken, staat echt heel mooi.

Vandaag ook weer lekker rustig aan en vanavond met alle kinderen gourmetten.

Fijne dag allemaal

Keeva

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-05 08:25

Zo, even proberen "bij te reageren". Tenminste, op de dingen die nu even zijn blijven hangen.

MM, heb ook al gereageerd in je topic over Darlah. Ik denk dat we met z'n allen zo heftig reageren op die domme opmerking, omdat de meesten van ons hun paarden er momenteel ook zo bij hebben staan . Bij ons ziet het er momenteel ook uit als een zwijnenstal, terwijl we toch netjes elke dag mest ruimen en alles opruimen. Maar onze paardjes buiten hebben het 100 keer beter dan die arme beestjes die 24/7 binnen moeten staan nu. En Darlah ziet er prachtig uit, alleen al de uitdrukking in haar ogen !

Over partners die helpen met de paarden : ik heb ook zo'n lotje uit de loterij . Frits helpt graag mee, ik doe denk ik wel het meeste werk qua paarden, maar hij is absoluut niet te beroerd om mee te helpen. Als ik moet werken, voert hij de paarden ook en ruimt de mest. Ik moet zeggen dat hij ook wel betrokkener is geraakt na de geboorte van Kyara, dat is echt zijn paardje.

Jean, leuke foto van Terry. Hij ziet er inderdaad ook heel lief en attent uit, precies zoals je hem omschrijft in je verhalen. Is volgens mij een topkerel !
Over je zoon : is moeilijk, mijn eerste reactie was : "dan zout je toch lekker op", maar het blijft toch je kind natuurlijk, en voor hem zal het misschien ook niet makkelijk zijn. Maar hij zou toch blij moeten zijn dat z'n moeder eindelijk weer 'ns gelukkig is !! En z'n vriendin moet zich er inderdaad helemaal buiten houden, vind ik. Ik hoop nooit in zo'n situatie te komen, gelukkig zijn je twee dochter topmeiden die er geweldig mee omgaan. Terwijl je van twee puberende dames eerder problemen zou verwachten !! Echt van die meiden !!!

Prachtige foto's van Ro langs zien komen, wat is het toch een knappe kerel hé ! Ben benieuwd hoe die verder uit gaat groeien !! Fijn dat hij nu bij Jean kan staan.

Roos, de 13e is de dag dus ! Jeetje, snel al hé !! Maar daarna ben je er dan vanaf, en kun je gaan revalideren en daarna weer lekker toeleven naar de zomer en genieten van Fig ! Tegen de tijd dat het dan weer mooi weer wordt, ben je alweer aardig mobiel !!

IL, zadel uitlenen, belachelijk dat je "vriendin" zo reageert. Voor mij zou het uitlenen dan snel afgelopen zijn. Het zijn toch dure spullen waar je zelf zuinig op bent, die je uitleent !!

Ha ha, die advertenties is toch om je rot te lachen ! M'n zwager had zich voor de gein ook aangemeld op zo'n site, z'n nickname was Prrrrrr en als enige omschrijving in zijn advertentie had hij gezet : ik zoek een leuke meid, geen Ma Flodder type. Dezelfde avond had hij al 10 serieuze reacties !!!!

Maya, vrouwen achter het stuur

Leon, leuke foto's van Snow !! Je bent weer flink aan het mennen, of lijkt dat maar zo ?
Maarreeeeee ... plaats jij nou als hulpmoddie zomaar VIER foto's op Tinkerpraat

Leonoor, wat heb je toch een prachtige dochter !

En toen wist ik het niet meer !

Hier gaat alles z'n gangetje, heerlijk rustige Kerst zonder veel verplichte nummertjes. Gisteren was manlief lekker aan het klussen (nieuw hondenhok gemaakt) en stond ik tot m'n knieen in de blubber tussen onze zwaar mishandelde paarden. Eerste Kerstdag ....
Vandaag gaan we lekker met de kids zwemmen. Dan morgen weer gewoon lekker werken, ik heb volgende week lekker vrij want dan zijn onze mannetjes jarig (eentje wordt 3 en eentje wordt 6).

silas

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-05 09:31

Goedemorgen,

#Leonoor: leuke foto van kat en kind....echt pesten was het niet want die laatste van de twee is in dromenland.....

#Irish: Leuke foto van de mobiele eenheid...

Spetter

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-05 09:49

Goedemorgen!
Leon, leuk zo'n versierde kar met paard! Ziet er goed uit!
Jean, lekker naar Terry in januari!! Fijn hoor!
Leonoor, wat een gaaf cadeau zeg!!!
Pellie, werk ze!
Ik moet vanmiddag ook werken. Met een collega die me het meest irriteert. Maar ach meestal met dit soort dagen valt het wel mee. We gaan gourmetten met de bewoners
Nu naar stal om even te helpen.

Chubby

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-05 10:28

Goedemorgen,

ik meld mij even alleen. Geen puf om te reageren. Fles rose is best goed gevallen, maar het was wel een erg kort nachtje

Zo ff ontbijten (2e keer) maar dan met ouders. Daarna wandelingetje maken met Chub en daarna hond. Straks lekker naar R'dam om te eten met dinnetje en dan stappen.

Denk dat ik tussendoor wat slaap probeer bij te pakken...

Fijne 2e kerstdag allemaal!

Kytha

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-05 10:56

Goeiemorgen!!

Leuke foto’s Leonoor!

Maya; ik zal eens kijken of het lukt hem op te meten, heb zelf echt het idee dat die flink groeit op het moment.
Haha, met die auto, zou ook typisch wat voor mij zijn. Inderdaad wel volop gespreksstof

Leuke foto, IL!!
Ik ben zo jaloers op Irish haar manen! Heeft Rohan daar nooit aan geknabbeld?
Kaylen kon er helaas wel wat van…

Jean; dat is inderdaad fijner, als je 2 hele dagen hebt, in plaats van eigelijk maar een half dagje.

Veel plezier met zwemmen, Keeva.
Bedankt voor je reactie in m’n topic. Bij Shak in de wei ziet het er minstens zo erg uit als bij Darlah.. maar goed dat ik daar geen foto’s van geplaatst heb

Chub; veel plezier met eten en stappen, en succes met de slaap inhalen.
Ik heb juist te lang op bed gelegen, ben gewoon moe van zo lang in bed liggen

KootMiraDrum

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-05 11:05

Mogge!
Baal want wil naar de paarden toe maar we moeten zo naar een kinderverjaardag. Niet lang hoor, hooguit 2 uurtjes, maar je dag staat toch "in het teken van".
Ben niet aangekomen van mijn gevreet en gezuip, ben er wel tevree mee
Cheveyo, aai voor Kit, je gaat vandaag toch?

WenK

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-05 11:35

Goedemorgen!!!

Jean, ik begrijp jou ook hoor. Ik weet alleen hoe moeilijk het kan zijn ook voor een kind. Natuurlijk gunt hij jou je geluk ook, maar dat neemt niet weg dat het hem wellicht pijn doet om jou met een ander te zien. Ik kan natuurlijk niet voor hem spreken, alleen uit eigen ervaring vertellen. Toen ik 15 was kreeg mijn vader voor het eerst een vriendin, hij was toen nog getrouwd met mijn moeder. Met haar kon ik het best goed vinden, ik had er weingig of geen problemen mee, zowel mijn broertje als ik accepteerden het en leefden er in mee. Nu heeft hij sinds mijn 21e een nieuwe vriendin (na een jaar alleen zijn) en hoewel wij het ook met haar heel goed kunnen vinden merk ik bij ons allebei meer reserve, we hebben het er moeilijker mee dan een paar jaar terug.

MM heb gereageerd in je topic....

Leuke foto's Leon en I-L!

I-L dat is idd niet netjes van die vriendin van je. Het is aan haar om iets te regelen, niet aan jou...

Kerst vieren gister was wel gezellig, maar toch erg moeilijk. We kregen van alle kanten te horen dat ze het erg dapper van ons vonden dat we zo mee gingen en de hele familie in 1 keer ontmoeten. Mijn vader had zaterdag al aangegeven dat ie van mij verwachtte dat ik mijn broertje er ook een beetje doorheen hielp (ik vind het makkelijker om bij vreemden te zijn dan hij), en dat vond ik toch wel erg moeilijk. Gelukkig had hij ook al snel aansluiting bij een jongen die dezelfde hobby's interesses en werk/opleiding heeft als hijzelf, dus dat ging best.

Ze hadden daar nog een leuke Merens staan, dus daar gingen we ook nog even mee aan de slag (voor ik het wist stond ik weer les te geven daar ). In de auto terug naar huis heb ik nog een stevig potje gejankt, spanning en verdriet wat er nog even uit kwam. ...

Lucy_1

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-05 12:01

Goedemorge allemaal, heb toch nog flink moeten bijlezen en dat met de kerstdagen

Jean : je eigen weg gaan en dit duidelijk maken aan je zoon en tegen zijn vriendin zeggen : r*t op! Bemoei je er niet mee!! Geweldig dat je iemand gevonden heb! Geniet ervan! Tuurlijk zal het wel eens slikken zijn voor de kids, maar zij gaan ook hun eigen weg. Ik denk niet dat het nodig is dat je voor de rest van je leven alleen moet blijven, omdat de kids problemen hebben met je partner! Maar er over praten geeft wel duidelijkheid denk ik...

Jacky2 : leuke foto's van je "kids"!

Mazzelmeid : niks van aantrekken zulke opmerkingen... Zijn kortzichtige mensen... snappen het leven niet!

SuperRoos : vrijdag de 13e dus!! Als wij met z'n allen duimen valt die "ongelukkig" datum misschien wel mee. Wie weet wordt het wel een geluksdag! Jammer dat je niet op de keuring bent!
Heb nog foto's gemaakt van Miss Millie en die stuur ik je binnenkort! Baloe volgt nog! Heel misschien heb ik een koper voor 1 van de paarden, maar dan vind ik het nog wel leuk om zo'n analyse te hebben. Die geef ik dan wel mee!

Chub lekker nachtje gehad dus bij VUTter! Gezellig stappen vandaag! Veel plezier....

Tinkermuts : wat was je cadeautje nou? We zijn echt niet nieuwsgierig hoor

Maya : leuke foto's gezien! Top! Lekker auto gereden dus

Gisterenmorgen naar the church geweest met de kids. Daarna gelijk naar schoonouders, hebben daar gegeten. Heerlijk! Schoonmama had een aardappelgratin gemaakt en manlief liet die heerlijk uit de koelkast d*nderen En zij is zo precies, dus was er niet echt blij mee. Heeft wel effe een nieuwe gemaakt! Was errug lekker allemaal!!

Vanmorgen om half 9 eerst lekker de paardjes verzorgd. Hengsten waren een moddergevecht aan het houden Zien er niet uit momenteel!! Lekker stel hoor Het was een zootje in de stal, dus ik had het nodige te doen. Nu is alles weer lekker schoon, vanavond nog een keer voeren en drinken geven en dan kunnen ze er weer een nachtje tegen. Met de logeetjes gaat het gelukkig heel erg goed. Staan met z'n viertjes lekker te vreten!

Vanmiddag komen mijn ouders. Volgens mijn moeder had ik haar uitgenodigd. Weet zelf nergens meer van Maar ze zijn welkom, dus komen ze vanmiddag grillen..... Meestal houd ik 2e kerstdag vrij en gaan we met de kids naar een film of naar de dierentuin.... Dus vandaar dat ik super verbaasd was.... Ik zal wel een opmerking hebben gemaakt, maar volgens mij geen uitnodiging..... Nou ja, doet er verder niet toe!
Vanmiddag misschien nog even een klein ritje maken met Lucy. Misschien dat mijn oudste zus ook wel even meegaat voordat bij mijn broer gaat eten.... Ben benieuwd! Haar kids worden straks opgehaald door haar ex, dus dan heeft ze nog een paar uurtjes vrij...

Morgen komen mijn neefje en nichtje spelen. Mijn oudste broer woont in Duitsland en zijn een paar dagen over. De kids willen dan altijd bij ons op de boerderij spelen en ik vind het heel gezellig als ze komen.

Cheveyo

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-05 12:03

De kerstdagen maken wat los zo te lezen

Auto in de modder, familiebezoeken/kennismaking, kater, verkeerd vallende wijn, lage shirtjes, het grote enge bos niet alleen in willen, eten eten eten en mooie kadootjes.

Ben gister bij Kit geweest, kon er niet in maar ben achterom gekropen . Heb niet dat hele stuk gereden om alleen maar naar mijn koetje te kunnen kijken op afstand vanaf de weg. MOEST hem even kroelen en ruiken. Het uitschachten ging weer en het was minder opgezet, zag er dus beter uit. Heb mooie zonfoto's gemaakt want het was erg mooi weer . Hij stond buiten in de paddock naast die paddock met dat paardje wat jij zo leuk vind Silas, die stevige.
Heb ze nog even kerstgroetje op het hoofdje gekrabbeld en toen zijn we na 3 kwartier weer huiswaarts gegaan.

Daarna even geslapen en door naar de kerstviering bij mijn zwangere vriendin, met 20 man en het was gezellig, we waren pas om 3 uur naar huis.

Ik ga weer verder met mijn diner, zelfgemaakt bonensoep is inmiddels klaar en nu ga ik met de stew op zijn mexicaans beginnen.

Whis_Serada

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-05 13:03

goede morgen iedereen lekker vol kwa buikje???? hihihi.

nou ik heb niet veel te melden alleen dat we zo ff bij koeienkop gaan kijken(whis).
wahhaahha ik koosnaam die orlan haar gegeven heeft.
als we de stal in komen en we zeggen: he koeienkop whahah dan kijkt ze echt op.
nou ik meld me vanavond wel weer even doei doei

snowdon

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-05 13:19

Keevagirl schreef:
Leon, leuke foto's van Snow !! Je bent weer flink aan het mennen, of lijkt dat maar zo ?
Maarreeeeee ... plaats jij nou als hulpmoddie zomaar VIER foto's op Tinkerpraat

Moest er vanochtend opeens aan denken, dat ik gisteren in allerhaast automatisch de img-codes erbij had gezet, terwijl ik 4 links neer wilde zetten

Men ong. 3 x per maand in het najaar en winterseizoen, nu in december iets meer geprobeerd te mennen omdat ik vorige week die wedstrijd had en met kerst is het leuk met die belletjes zo!

@silas: de belletjes zaten er wel, je ziet ze alleen niet zo goed.. maar horen deed je ze erg duidelijk! Op de markt en de winkelstraat waren toch nog behoorlijk wat mensen bij de café'tjes enzo, erg leuk al die lachende gezichten en gezinnen die er even bij stilstaan

Vanochtend gewerkt, maar vond dat wel even genoeg, wil nog wel even kunnen genieten van zo'n rustige dag met Snow!

Kwam ik net op de terugweg naar huis nog een blonde dame tegen die met haar paard op het fietspad liep.... Schreeuwde maar even dat ze aan de kant moest met d'r lelijke knol

(neehoor Chubby, eerder een prachtige lieverd)

Jean

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-05 15:07

oke, ga zo foto's van de boss plaatsen maar eerst die van mij, hahaha

Afbeelding

Afbeelding

zoals jullie zien, ben ik er erg blij mee en moest van kristel been zo zetten zodat mijn laarzen te zien waren, hahaha

SuperRoos

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-05 15:21

pff heb wel wat gelezen maar kan het ff nie opbrengen om te reageren, mooie foto's overal gezien
jean, je ziet er top uit, echt een knappe vrouw zo en je ziet er goed uit, straalt weer een boel energie van je af!
had je mn pb nog gehad, want laatst was je in arnhem dus je had ff langs moeten komen bij mij en fig haha, maar staat nog in mn outbox

verder vier ik kerst vandaag alleen, iedereen is weg... heb ik weer

Cheveyo

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-05 15:33

Roosje dat meen je toch niet serieus?? iedereen weg?? Kom maar hierheen als je wilt dan hoef je niet alleen te zijn, heb toch eten zat en vind het wel gezellig.

Jean wow, goodlookin' woman!

Stoer met die belletjes Leon!

Vond nog een lief cadeautje in mijn schoen verstopt door vriendin (hoogzwanger van 3e). Ze heeft me een vitamineE olie kado gedaan om mijn operatielitteken weg te krijgen. Ook nog iets anders weet niet of jullie dat kennen maar dat is van Naturaad en daar kan je laten testen (is een soort kuur) of je uberhaupt zwanger kunt worden etc. die behandeling krijg ik ook van haar!!!! Dat mens is gek maar oh zo lief! Ze wilde zelfs wel draagmoeder worden, pffff daar moet ik nog wel over nadenken hoor, is best ingrijpend zoiets denk ik. Nog maar even laten bezinken.

Even mijn pannetje roeren.
Laatst bijgewerkt door Cheveyo op 26-12-05 15:36, in het totaal 1 keer bewerkt

SuperRoos

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-05 15:33

haha waar moet ik heen dan? soest he, is daar een treintje haha

Cheveyo

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-05 15:37

wel 3 stations Roos!

SuperRoos

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-05 15:41

haha ney hoor, lief dat je het zegt
ik ga straks lekker aan de pizza en aan de borrel
eens zien of ik hier in huis wat geld kan lenen haha heb alles opopop grrrrrrrrrrr dus ff goed zoeke maar haha
en dan duik ik gewoon in me up de stad in ofzo

zijn dr trouwens mensjes die de 14e naar de keuring rijden of terugrijden via nijmegen haha
boktmeeting in sint maarten ziekenhuis hahaha

WenK

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-05 15:52

Pfff, ik weet niet wat het met mij is deze kerst, maar alles lijkt tegen te zitten. Ik zit er emotioneel even zooooo doorheen!

Eergister al gezeur met mijn vader, gister de spanningen van het ontmoeten van iedereen etc en het smsjes die niet lekker overkwamen en nu wilde ik lekker even rijden met Lisje krijg ik na 15 minuten een enorme sneeuwbui over me heen. Lisje schrok van vanalles en nogniets en het ging gewoon niet lekker. Daarna dravertje even gereden, maar die gaat ook niet lekker, ze was onwijs benauwd, zo erg dat ik haar in stap hoorde ademen, in draf piepte ze en gooide ze haar hoofd de lucht in om maar adem te krijgen, maar zo hoog dat ze zelf ook omhoog kwam... (klein beetje maar, maar toch). Bah bah bah.

Heb nu maar een paar films gehuurd voor vanavond (mr & mrs Smith, The Upside of Anger en The Perfect Man) met uiteraard wat lekkers... Helaas bleek mijn huurtegoed op te zijn en moest ik nog pinnen ook...

Straks maar zien hoe het verder gaat. We zouden wat met z'n 3en gaan eten, maar mijn broertje blijft bij zijn vriendin en mijn mams is ziek...

Bah wat een kerst.....

Cheveyo

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-05 15:53

Afbeelding

Afbeelding

En zo stond hij toen we weg gingen..... Dit kan je toch niet achterlaten...meer dan een uur rijden bij je vandaan.... met zijn vlecht aan de verkeerde kant en zijn coupe door de war en die blauwe kijkers. Snuitje op het hek rustend...
Afbeelding

Had gekund Roos , doe je wel voorzichtig in je uppie in de stad..
Wenk voor jou heb ik ook wel een stoeltje anders

WenK

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-05 15:57

Wat een leuke foto's van Kit Chev!!!! Lijkt me echt moeilijk om dan weg te rijden ja. Dat heb ik hier bij het land al vaak....

Haha nee, ik geloof dat ik zo maar een lekkere warme douche neem en de filmpjes aanzet... Morgen weer een dag en een nieuw begin he... (en dan is die verrekte kerst klaar). Ga jij nou maar lekker kerst met je mannetje vieren....

Wat een lief cadeau trouwens van je vriendin!!!

Oh en Jean, wat zie je er goed uit!!! Echt super!!

SuperRoos

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-05 16:00

wenk balen dat het ff heel minder gaat bij je... niet echt lekker van lis kunnen genieten met rijden en dat dravertje klinkt niet best nee... lekker ff relaxed bij wat leuke filmpjes!!!

chev, prachtig mooie foto's weer, idd moeilijk om dat zo achter te laten hihi
vind t echt een super lief aanbod van je hoor maar heb ook nog geen geld gevonden dus zou ook geen treinkaartje kunnen halen, haha illegaal

Cheveyo

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-05 16:02

Heb een huis vol, nou ja met 7 man zijn we.
Ik ga ook even douchen zo en dan klaar maken voor de visite.

Dank je, ben echt vlief op mijn knollie

Caira

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-12-05 16:21

ok ik heb het nu officieel allemaal gedaan!

Ik ben vanochtend toch gaan rijden met het boomloze zadel dus mijn eigen zadel hing nog in de kast. En dat ik terug van rijden kwam was het bewuste stalgenootje er ook. HEt eerste dat je vroeg was: mag ik nu nog wel je zadel lenen? Waarop ik zei dat ik het eerst even wilde bespreken maar dat ik daar op kerst geen zin in had.
Vervolgens komt ze langslopen met mijn zadel op! Toen knapte het even bij mij en heb ik vriendelijk doch dringend gezegd dat ik niet wilde dat ze mijn zadel zou lenen. En dat het me zwaar tegen viel dat ik geen excuses en niets gehad heb.
Na 10 minuten toch maar gezegd dat we even moesten praten want dat ik dit zo niet wilde. En toen kwam de aap uit de mouw, het was niet mijn zadel waar ze boos over was, het was mij. Ze wilde niet dat ik met dezelfde rit meeging want ik zou alleen maar stennis schoppen, het kwam er in het kort op neer dat er niets van me deugde!
Ik ben meegeweest haar paard uitzoeken, ze heeft een deken van me gehad, ik heb haar met raad en daad geholpen. Ben meegeweest naar haar wedstrijd vorige week om te groomen en voor te lezen en ik heb haar paard meerdere keren gereden. En elke dag mocht ze mijn zadel lenen (nu al 3 weken). Ik ben op stal even in huilen uitgebarsten waarop ze alleen nog even vroeg of ik haar sleutel terug wou geven.
Ik ben even op en stuk, en weer eventjes 3 stappen terug gezet, mijn vertrouwen is weer eventjes weg.

WenK

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-05 16:22

Oh gezellig!!!

Ik ben er net achter wat ik eet...

Nu ff wat knakworstjes op een broodje en vanaaf ga ik Pizza bestellen.... Ach ja, ook lekker... Gister was de Gourmet ook erg goed... Hmmmm....

Ach Roos, deze kerst is gewoon ff rot. Het klinkt raar, maar ik voel me best "eenzaam". Kerst is zo'n familiegebeuren en mijn familie is nou niet echt gezellig. Eerdere jaren had ik mijn ex nog (en zijn familie) dat maakte het al veel gezelliger. Ik weet ook wel dat ik het niet heel slecht heb. Hey, ik heb eten, een dak boven m'n hoofd en m'n beestjes, maar toch....

I-L wat balen... Das niet leuk zeg.....