Mazzel-meid schreef:Super, Jean dat je in januari weer naar terry gaat.
Succes met boeken
Ja is gelukt, hij zou 4 en 5 januari hierheen kunnen maar komt pas om 1/2 twee aan op schiphol en moet volgende ochtend er al weer om 9 uur zijn dan. terwijl ik om 8 uur smorgens daar ben en de volgende avond om 6 uur terug vlieg, heb je gewoon 2 hele dagen.
Mooie foto's, ren paardje, echt groot al.
WenK, het is ook niet zo dat ik het niet snap, alleen ik heb niet om deze situatie gevraagd, is gebeurd, Gerald woont hier in appartement en komt alleen hier om te eten en was te brengen dat is ongeveer 15 minuten maximaal per dag, dus hij weet helemaal niet hoe of wat, vraagt ook nooit hoe het gaat met bedrijf en zo en met mij, geeft niet maar hij heeft idd zijn eigen leven, is 23 en het enige wat hij doet is gamen achter zijn computer. zo veel last heeft hij er dus niet van bedoel ik van mijn contact met Terry.
Leon, leuk hoor dat snow zo wijs word, krijgen ze idd soms opeens.
FK. klinkt goed, komt vanzelf, alles is nieuw.
Shayla, mooi he hoe ze kunnen doen als ze iets spannends zien
TM, ben benieuwd wat je gekregen hebt en mooie foto van chuck
Soxje, lekker gereden dus, hoop niet dat je keelpijn erger wordt. Wat een gedoe ook bij jou op stal.
Mazzel meid, gewoon een domme reactie, niet op letten.
Roos, dronken dropje ben je toch, hahaha, kom maar op met verhalen
Jacky2, leuke foto, ziet er gezellig uit
Snow, mooi gezicht
Silas, foto komt straks,
Baileys, ja ik pas op, merk wel dat het knaagt, nee vriendin heeft er ook niets mee te maken.
die advertenties, hahaha
Maya, geweldig, zie het voor me, moest je niet stiekum lachen?
Peetorlan en pellie, bedankt, zo vind ik het ook wel maar goed
IL, leuke foto
Gisteren rustig aan gedaan, samen met de meiden muffins gebakken en daarna wat gegeten.
Jelle kwam om 8 uur koffie drinken en had wat kado's voor de meiden, ook van de meiden voor mij en dat had ik hier ook voor hem.
Ik zei dat ik ook wat voor mezelf had gekocht, en hij van ja nieuwe BH toch zeker [hahaha, moest tie toch even kwijt] en ik van nee joh die heb ik niet meer nodig, hahaha, ik had echt dikke pret, hij weet niet zo goed hoe te reageren. Ik had natuurlijk vals als ik ben een laag uitgesneden shirtje aan gedaan
, zal ook daar vandaag een foto van maken, staat echt heel mooi.Vandaag ook weer lekker rustig aan en vanavond met alle kinderen gourmetten.
Fijne dag allemaal

. Frits helpt graag mee, ik doe denk ik wel het meeste werk qua paarden, maar hij is absoluut niet te beroerd om mee te helpen. Als ik moet werken, voert hij de paarden ook en ruimt de mest. Ik moet zeggen dat hij ook wel betrokkener is geraakt na de geboorte van Kyara, dat is echt zijn paardje.
Jammer dat je niet op de keuring bent!
Maar ze zijn welkom, dus komen ze vanmiddag grillen..... Meestal houd ik 2e kerstdag vrij en gaan we met de kids naar een film of naar de dierentuin.... Dus vandaar dat ik super verbaasd was.... Ik zal wel een opmerking hebben gemaakt, maar volgens mij geen uitnodiging..... Nou ja, doet er verder niet toe!
. Hij stond buiten in de paddock naast die paddock met dat paardje wat jij zo leuk vind Silas, die stevige.