Ik las het al op FB. Zal er komisch uitgezien hebben. Maar verder alles goed?
Ik had jaren geleden een verzorgfries. Ik was met een vriendin met haar bezig en zou opstappen, zij hield paardlief vast. Maar voordat ik mijn beed over haar heen geslagen had, schoot ze ervandoor. Ik viel op mijn stuitje en mijn vriendin had een klap tegen haar hoofd gehad. Dus wij lagen allebei languit op de grond. Paardje rende door de bak. Wij krabbelden omhoog en keken elkaar aan. En dat zag er zo stom uit dat we beiden in de lach schoten. Helemaal dubbel liggend hebben we paardje maar gevangen en een 2e en meer succesvolle poging gedaan
Haha die laatste foto. Die voorpluk helpt ook lekker mee.
Ik zou verder zijn gelopen, maar had zere voeten Normaal wandel ik ook niet zulke stukken. Maar was lekker aan het genieten van bollie. Tijd ging best vlug, haha
Oei niet allemaal vallen hoor! Nationale val maand ofzo?
Haha die foto geweldig.
paard heeft vandaag wellness dag gehad.
Lori
Geplaatst: 15-12-15 00:15
8km valt op zich nog meer maar niet met slechte schoeisel. Dat ook al enkele keren gedaan en amai je voeten doen pijn dan . Zal wel deugd gedaan hebben toen die laarzen uitkonden .
Nou ja zandknuffelen Dott is dat nou wel zo een goed idee ? . Gelukkig kon je er om lachen.
Tot nu toe ben ik nog nooit van Feike gestuiterd *klopt af* Maar ben het ook niet van plan
Ik heb vanmorgen van 8 tm half 10 rijles gehad en vanmiddag van 1 tm 6 werken. Vanavond gaat, als het goed is, mijn instructrice op Feike
Feike staat vandaag ook precies 3 jaar op deze stal
J_E
Geplaatst: 15-12-15 19:55
Hoi!!
Sorry, lang geleden. Wat een valpartijen! Beterschap en voorzichtig met de hersenschuddig hoor. Nu andershalf jaar later heb ik er nog wel eens last van..
Ik las iets over een zwangerschap. Heb ik iets gemist?
Gefeliciteerd met jouw nieuwe aanwinst juul!!
En nieuw paardje bij huis nessa, heerlijk!!
Hèhè, die bones lokt zo de dames niet echt. Hij moet misschien eens bij feike in de leer!
Hier alles goed. Noeka loopt bagger, hoop dat de nwe smid snel in de buurt is. Maar wel voor t eerst weer gi gereden. Meteen maar buitenritje van gemaakt. Ging goed, alleen opstijgen niet. Miss last van zijn rug van dat karakkefietje van de zomer. Probeer eerst nog wat grondwerk, anders da maar erbij vragen.
Nou zonet een spektakel gehad Mijn instructice ging op Feike. Iedereen die op stal was heeft er van begin tot eind naar staan kijken. Ik herkende mijn eigen paard niet meer.. wauw wat kan hij toch lopen. Hij liet zelfs een prachtige uitgestrekte draf zien Ik heb o.a. van stalgenoten gehoord dat ze dit nooit verwacht hadden hihi. Wauw... wat een kanon van een knol ook. Helaas was het al donker (8 uur vanavond) dus helaas had filmen geen zin. Maar... wauw...