@Faye: Wat knap van Denz! Gaat al steeds beter dus! En jeetje gecondoleerd met het overlijden van je oom. Wat verschrikkelijk zeg.
@patrick1994: Hoop dat je je al weer wat beter voelt en ik kan me voorstellen dat je baalt dat je niks kan/mag doen. Doe voorzichtig!
@Jess: Ook heerlijk een buitenrit gemaakt! Grace heeft zich nog even kunnen uitleven.
@Jackytje: Voor het eerst alleen op buitenrit geweest! Stoer hoor! Super toch dat het zo goed is gegaan. Dat geeft jou en Tinky heel veel zelfvertrouwen!
Gisteren hebben we een fijn middagje gehad samen met Johan en Lotte. Eerst ging Johan in de bak met Luna. Even wat stappen en draven.
En de laatste tijd is Luna een beetje stout met draven rechtsom, want dan wil ze constant (als je een volte maakt) weer naar de hoek toe rennen van de weide

Deze keer heb ik Johan er een zweepje bij gegeven zodat hij haar een tik kon geven tegen haar buitenschouder als ze dit weer ging doen.
Natuurlijk vond madame eerst dat ze dan maar nog harder moet gaan naar de hoek (lees=galop) maar na twee keer en een waarschuwing van Johan

Hierna zijn we met ons allen het bos ingegaan. Lotte met Caily, ik en Luna en Johan als onze begeleider

Inderdaad hoor je dan soms de gekste dingen van voorbijgangers; zoals ah dat zijn echte cowgirls

Kortom een geslaagde middag

We zijn weer trots op Luna

[ITP] Every day I ♥ you more