Daarom lessen, jullie kunnen dat best. En als je sgw wilt gaan starten, moet je zeker 1 winst hebben in de dressuur, voor je mag gaan springen. En dan nog 1 punt springen voor je mag gaan sgwen, dus het is het zeker waard
ja dat is waar ik zou het echt dol graag willen heb meerder pony's uitgebracht maar nooit mijn eigen is wel een droom, maar eerst dan maar lekker door trainen hij is pas 8 dus dat kan makkelijk
hard oefen joh dan kan je alles met Pride! Vind het een leuk beestje.
Ik denk dat het wel bespreekbaar is. In de zomer scheelt het mij 75 euro. Halfpension is namelijk 150 euro, een pak stro 75, stel dat ik daar 2 mnd mee doe, ben ik 37.50 per maand aan stro kwijt. Volpension is 225 euro. Het is maar 8 km hier vandaan, dus ik ben (als ik de trein tegen heb) 15 minuten onderweg. en 30 minuten met de fiets.. manlief weet het zo net nog niet.. die wil wel weten wat het kost extra als ik niet kan mesten.. en die vind het wel makkelijk dat volpension.
Je kan het meis, en als het jou droom is, dan moet je die niet uit handen geven Tis jou paard.
Ik heb die droom niet (ja wel sgw, maar ga het jaron voorlopig nog niet aandoen) Maar mijn bijrijdster heeft veel plannen, en die zie ik van de zomer rustig starten
Sandra1984
Geplaatst: 13-02-12 22:29
andrea wat bedoel je precies? king is nu 16 en begint nu pas met dressuur en endurance... lijkt me geen probleem..
O maar dat is ook heel erg leuk Als iemand anders ambities heeft dan doet je paard lekker allemaal verschillende dingen en daar word ie alleen maar vrolijker van
Hahaha, ja, ik geloof dat er onder de tinkers gemiddeld meer zware dan lichte paarden zijn.
Nee , eerst kilo's kweken, km's maken (al ga ik donderdag goed op weg al) Een bak versieren en trainen. en dan misschien eind van het jaar??
Maar ik wil wel komen kijken/supporteren/uitstappen hoor
Nessa
Geplaatst: 13-02-12 22:41
@Diaz: oeh kan me voorstellen dat je niet zo blij bent!! Maar de sokken zien er vandaag inderdaad een heel stuk beter uit!
@Mallow: Dat klinkt niet als een fijne dag nee. Echt enorm naar voor je dat je vriend gewoon dingen voor je verzwijgt
@Oona: jeetje toch drachtig, gaat dat haar lukken? Hoop dat alles voorspoedig gaat en dat ze een pracht veulie krijgt!
@Lidy: welkom!
@Kailonne: wauw, staat Jack echt super!!! Zadel lijk echt nog nét te kunnen en vind je goed passen op Jack hoor! Maar je verkoopt Jack dus! Had het idee dat je een bijrijder zocht Strafpunten voor mij! haha
@Sandra1984: fijn dat je lekker hebt gereden! Heb laatst ook zonder zadel gereden op Bonny. Moet dat echt meer gaan doen, echt goed voor mijn zit!
@HijadelaLuna: ja heb echt geluk dat ze zo dicht bij de natuur staan!
@Juliekeuh: vervelend dat de mok weer terug is!!
@Snackie: oeh lastig wat betreft dekens... De paarden hier staan zonder, en voor mijn ouder verzorgpaard had ik een 0 grams (wel gevoerd met fleece) deken. Ze stond altijd zonder, maar ja paardje van 24, ze had dat wel nodig...
@Diaz: Was je verzorger gewoon niet meer op komen dagen?!! Vind dat echt ondenkbaar he! Ik zou zoiets echt nooit doen...
@Becs: ik ben een opdondertje van 1,59 .
Eergister nog bij Bonny geweest. We hebben lekker buitenritje gedaan. Nieuwe bijrijdster ging ook mee op een andere merrie. ik reed voor op (dat wil Bonny altijd, hihi) En ik hoor ze wel praten achter mij, maar niet echt aan het opletten. Hoor ik opeens: Ja, als je wat meer van het western rijden wil weten kun je met Linda praten!! En ik zat toevallig met de teugels in 1 handje, a la heel cool