[TI] [HK] Tinkerpraat deel 6 Keep on talking!!!

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

flicka

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-05 17:52

Het is maar één opmerking MM, dus laat van je afglijden, de rest van de posts is zeer positief.
IL, jij bent ook gek dat je nu op een zadel van een ander gaat rijden. Had haar zelf een oplossing laten bedenken. Ik zou haar morgen zeggen dat ze snel voor een eigen zadel moet zorgen want dat jij de jouwe nodig hebt.

Mensen zijn zo snel geïrriteerd. Die stalgenote die niet alleen met haar pony het bos in durft (wel aan de hand) vroeg of ik wederom met haar mee ging. Ik zei dat ik dat een half uurtje wilde doen en dan verder ging rijden want ze wil alleen maar een kort stukje bos pakken en dat 4x hetzelfde lopen. Ik wil het ook wel doen als we gewoon door het hele bos gaan, het is daar hartstikke rustig maar dat wou ze ook niet. Dan niet. Bijrijdster mee met Sox wilde ze ook niet. Nu kreeg ik niet eens een kerstkaart. Conversatie is nihil of van die rare opmerkingen waar ik dus niet meer op in ga. Als ik met stalbazin sta te kletsen blijft ze er maar omheen hangen, desnoods met d'r pony in de deuropening, echt talmen.
Er is ook al iemand geweest met trailer om met haar het bos in te gaan maar blijkbaar durft ze nog steeds niet alleen. En stalbazin wil niet steeds vreemde mensen op haar erf, zeker niet met trailers die de boel kapot rijden (bij de stal is het onverhard).

Paarden staan nu binnen, hebben biksjes en wortels gehad en staan nu tevreden voordroog te eten. Toen ik aan kwam fietsen kwam stalbaas met zoon en vader met de auto uit Assen om ze binnen te zetten... Dus heb stalbaas geholpen, opa, zal 'k maar zeggen heeft van alles weer gefilmd, haha. Ze waren blij even het familiegebeuren te kunnen ontlopen en een frisse neus te halen

RTM

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-05 19:05

Hallo

Ik wil even iedereen een hele fijne kerst wensen, en alvast een erg gelukkig, gezond en liefdevol 2006 Dit alles namens mij, Timon en de paardjes!

Even nog een paar reacties!

Elke, Darlah ziet er super uit, net als Rohan van Lonneke!
Ik zou ook nooit zo lang m'n zadel uitlenen, een keertje vind ik niet erg, maar ze moeten het niet als vanzelfsprekend gaan beschouwen!!

Roos, sterkte met je operatie, brr vrijdag de 13e, nee daar zou ik ook niet blij van worden Jammer dat je dan niet naar de hengstenkeuring kan!

Sox, stalgenoten zijn eigenlijk een crime Nou, af en toe dan Ik weet er alles van!

Ik ga trouwens van stal verhuizen! Ik kom steeds moeilijker rond elke maand, dus ben ik op zoek gegaan naar een andere stalling. En gevonden! Midden in het bos, dus we kunnen weer lekker elke dag naar buiten De komende 4 jaar kom ik door studie toch niet aan wedstrijden toe, dus heerlijk! Volgend jaar gaan we verhuizen!

Dat was het even, ik duik m'n bedje in, heb de hele dag gewerkt, ben moe en ga lekker een filmpje kijken. Hmmm onee, moet nog kadootjes inpakken! Morgen kerst vieren bij mn ouders, samen met mn zus en oma. Vriendjelief zit bij zijn ouders in Beilen helaas

Doeidoei!

KootMiraDrum

Re: [HK] Tinkerpraat deel 6 Keep on talking!!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-05 19:06

Tinkermuts schreef:
Met Dakota gaat het steeds beter, wel heeft ze rare witte schilfers in haar staart en manen, hebben jullie enig idee wat dat kan zijn, het zijn er veel, vrij groot en het jeukt haar erg, en als jullie weten wat het is, wat kan ik daar aan doen?

Paard bij ons op stal had het ook, 2x Sebacil met tussenpoze van 10 dagen en 't was over.

KootMiraDrum

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-05 19:16

Mazzel-meid schreef:
tjee.. of ze gaan er je van beschuldigen dat je paard er verwaarloosd uitziet

viewtopic.php?f=53&t=511969

Ik heb even geramd

SuperRoos

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-05 19:30

me to haha oepsie

sorry mensen, dikke kater dusse haha doeidoei

meld me van de week wel ff iets te hard van de kaart gegaan

zal maar geen verhalen gaan vertellen

jacky2

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-05 20:34

Goedenavond Allemaal,

De eerste kerstdag is bijna voorbij,we gaan zo aan de warme chocolademelk met slagroom en daarna gaan mijn zussen met kids naar huis.
Ze, de kids hebben zich prima gedragen ,allemaal samen gespeeld en gegeten.
Hier een foto mijn neefjes en nichtje,mijn bijna kinderen !
Afbeelding
Het is zo'n lekker stel.

Het is vandaag lekker makkelijk bij te lezen.

Mazzelmeid: Je heb een prachtige meid !

snowdon

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-05 20:56

Foto's van vanmiddag:
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

silas

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-05 21:01

goedenavond,

#Jean: lekker dat je in januari naar Terry gaat, geniet er maar van.
Heb je al foto's van The Boss kunnen maken...ben wel nieuwsgierig....is hij echt zo verwaarloosd? Hoe krijgen mensen dat toch voor elkaar?

#Tinkermuts: is het niet een vorm van exceem?? Wat een mooie foto van Chakotay!

#Irish Lady: ik zou inderdaad twijfelen aan de echtheid van de vriendschap, het is toch verdorie jouw zadel!!! Laat haar maar zelf een oplossing zoeken. Ik vind het al heel aardig dat je zo lang je zadel leent maar ze mag het ook waarderen hoor........en anders niet!

#Superroos: voor mij is vrijdag de 13e ook geen ongeluksdag dat het komt heus wel goed!! We duimen voor je.

#Jacky2: leuke foto

#Snowdon: leuke foto's...mis wel de belletjes op snow zijn rug.....

Baileys

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-05 21:07

Soxje schreef:

Jean,

het is misschien ook allemaal wel snel gegaan. Vriendin heeft er in feite niet veel mee te maken vind ik.

Dat was ook het eerste wat ik dacht 'Heeft zij er ook nog iets mee te maken? '
Beetje kort door de bocht misschien, dat je oudste zoon er moeite mee heeft is wel echt rot. Pas je op dat het niet aan je gaat 'vreten'?

Baileys

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-05 21:14

Kwam net een advertentie tegen.....

Citaat:
Beschrijving
Ik zoek medio jan./febr. voor enkele morgens een flinke fanatieke schoonmaakster om ALLES hier in huis eens een flinke beurt te geven.
Door ziekte is hier het laatste half jaar alleen het hoogst nodige gebeurd, en is alles aan een echte beurt toe, incl. ikzelf.
Mijn voorkeur gaat uit naar een alleenstaande moeder of gebonden vrouw tussen de 30 en 45.
Voor meer uitleg en/of vragen, mbt. ALLES kun je mij mailen.
Alles gaat in overleg en is afhankelijk van de prestatie.

PS: mocht je in dec. ook nog een gaatje vrij hebben is daar over te praten.

Haha, dan ben je echt een banketstaaf.....

silas

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-05 21:18

Baileys schreef:
Kwam net een advertentie tegen.....

Citaat:
Beschrijving
Ik zoek medio jan./febr. voor enkele morgens een flinke fanatieke schoonmaakster om ALLES hier in huis eens
een flinke beurt te geven.

Door ziekte is hier het laatste half jaar alleen het hoogst nodige gebeurd, en is alles aan een echte beurt toe,
incl. ikzelf.

Mijn voorkeur gaat uit naar een alleenstaande moeder of gebonden vrouw tussen de 30 en 45.
Voor meer uitleg en/of vragen, mbt. ALLES kun je mij mailen.
Alles gaat in overleg en is afhankelijk van de prestatie.

PS: mocht je in dec. ook nog een gaatje vrij hebben is daar over te praten.

Haha, dan ben je echt een banketstaaf.....

HAHAHA die is zeker aan het dromen

Poosje81

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-05 21:25

Citaat:
Dag dames,

Ik zoek een leuk uitziende dame die bij mij thuis schoonmaken op een erotische manier. B.v. je werkt en stript langzaam. Ik ben altijd netjes en discreet, er zal niemand aan je zitten of weten dat je dit doet. Lijkt je dit wat?! Mail me dan hoe je er uit ziet en hoeveel per uur je hiervoor wilt ontvangen.

grtz

Deze staat er ook op Bail

Even blije mededeling, heb net van mijn broer een digi gekregen voor kerst!! JEUH!!!

doeigeenbokt

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-05 21:28

oo leuke merrie was het leuk vanmiddag gelukig kerstdagen

silas

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-05 21:30

oh leo dan kan je mooie foto's plaatsen op TP

flicka

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-05 21:38

Leuke foto's Leon, Snowdon ziet er goed uit.

Leonoor, wat een gaaf cadeau van je broer!

En die advertenties, nou ja, eenzame mannen denk ik. Die eerste is ook nogal vrouwonvriendelijk. Creep.

Kytha

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-05 21:43

Lonneke; vervelend dat je vriendin zo reageert, kan me voorstellen dat je dan het liefst haar flink de waarheid verteld. Hopelijk kunnen jullie erover praten!

Iedereen bedankt voor de reacties in m’n topic over Darlah..
Ik schrok er een beetje van, ik wil alleen maar het allerbeste voor d’r, en tja, als ze 24/7 buiten staan willen ze nog wel eens vies worden.

Sox; vervelend van die stalgenote, en helemaal dat ze nu zo raar doet..

Klinkt als een superplekje, Renée! Lekker boscrossen met je Tink de komende tijd dus!
Alvast veel succes met verhuizen

Jacky; lieve kerstfoto mooi stel zo samen voor de kerstboom

Ziet er goed uit, Leon!!
Snow ziet er sjiek uit, netjes ingevlochten!

Baileys; hahaha, die advertentie, echt niet normaal wat sommige mensen op internet zetten.
Zouden daar echt mensen serieus op reageren?

Leonoor; super cadeautje van je broer zeg, en nou veel foto’s maken

Poosje81

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-05 21:45

silas schreef:
oh leo dan kan je mooie foto's plaatsen op TP

Afbeelding

Afbeelding

Even kat en kind pesten

Die advertenties zijn zeker lichtelijk vrouwonvriendelijk.
Bij diegene die Bail hier neer zette stond ook nog een foto

Ach, ik kan er wel de humor van inzien!!

flicka

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-05 22:00

Leuke foto's Leonoor!
Vroeger had je een bioscoopfilm "Wat zien ik" en daar zag je ook een zgn. werkster rondlopen met een pluim of zo in d'r kont en alleen een schortje aan. Haha, zag dat meteen voor me bij die advertentie. Iedere gek heeft zijn gebrek, en er zullen best vrouwen zijn die zich tegen ruime betaling daarvoor lenen. Die lachen zich als ze d'r stapeltje flappen tellen ook gek misschien.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-05 22:04

Cora fijn joh!

Jean nog sterkte voor omtrent je zoon... Zal moeilijk zijn voor je gevoel kan ik me voorstellen...

Elke, probeer Kaylen dan eens te meten? Hij is echt een lekker ding hoor! Trouwens over dat verwaarloosd, als ik nu een foto op Bokt zet van de paarden hier op de paddock in huidige toestand, dan heb ik gelijk de dierenbescherming aan de deur, gebeld door honderden bokkers, dus jouw wei ziet er perfect uit daarbij. Trek je er echt niks vanaan joh! Kijk jij maar naar dat lijntje van de buik naar de flank, dan zie je het verschil goed. Mevrouw is nu eerder te dik dan te dun hoor...

Lonneke, het is graag of niet. Ik zou dus zeggen, ach als jij er zo over denkt, dan leen je het toch nooit meer. Iemand die zo reageert, die hoeft schijnbaar mijn zadel niet meer te lenen, beetje fatsoen naar iemand waar je wat van leent is wel zo normaal. Pfff...

Ooh heerlijke foto's Leon! Lekker mennen... Super!

Rare advertenties hoor...

Wat een mooi dekentje Leonoor! Leuk dat je een camera hebt gekregen!

Enfin, vanochtend heerlijk lang uitgeslapen Was wel paar keer wakker geworden, maar me steeds omgedraaid, had geen zin om op te staan Toen om 12 uur opgestaan, op het gemak wakker geworden en de paarden wezen voeren en om half 1 naar t dorp gefietst. Beetje met oma, en een oom en onze familie dan gezeten voor de kerst Was wel gezellig. Daarna naar huis, soep en brood gegeten en toen gelijk door naar mijn oom en tante voor de kerst van moeders kant + twee nichtjes zijn binnenkort jarig.

Daar heb ik me toch een ultieme entree gemaakt Pa vroeg of ik wou rijden want hij had al wat gedronken, dus dat deed ik dus. Die familie woont in een vrijstaand huis in de polder, en daar was de berm een beetje kapot gereden. En ik wou dus keren om de auto goed te zetten, en toen kwam ik er een heel klein beetje niet meer uit, dus ik gaf eens flink gas, en toen heb ik de ramen ondergesmeurd met modder (5 meter van de weg af). Tiedelie.... En toen is de auto er met de auto van een andere oom eruit getrokken...

Nou, het ijs was gelijk gebroken en er was gesprekstof... Daar nog gezellig met mijn nichten gekletst (zelfde leeftijd) en daarna naar huis. Daar eerst nog de stallen gemest, omdat we morgen de hele dag weg zijn, en dan kunnen ze eventueel nog stro vreten als ze uitgehongerd raken Toen gegeten, niets bijzonders, gewoon zoals elke zondag eigenlijk met zelfgemaakte friet, biefstuk met champignons en stoofpeertjes. Voor toe wat chocolademousse

Ga nu eens kijken wat er verder op tv komt

Morgen hele dag weg, oom wordt later op de week 50, dus dat gaan we vieren met een brunch, en een theatervoorstelling, ben benieuwd

KootMiraDrum

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-05 22:25

SuperRoos schreef:
me to haha oepsie
sorry mensen, dikke kater dusse haha doeidoei
meld me van de week wel ff iets te hard van de kaart gegaan
zal maar geen verhalen gaan vertellen

Mijn wijn valt vreemd. Op bank tv kijken gaat goed, maar naar de wc rennen, gaat nie' goed

Whis_Serada

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-05 22:50

leon leuke foto's zeg.

jean mij mening is dat je zoon ook al is het moeilijk voor hem ook aan jou moet denken.
jou leven gaat ook door.
als hij met z'n vriendin naar huis gaat dan zit jij alleen.
dus voor jou moet en ook liefde en geluk zijn.
ik ben blij dat je meiden zo lief voor je zijn dikke kus voor ze.

vandaag lekker ff bij whis geweest .
stal gedaan en ook van me vriendin.
ff lekker getuttelt met whis en buiten laten lopen dus die kwam weer tevrede naar binnen.
nou mensjes tot morgen xxx

Pellie

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-05 23:02

dat is ook het eerste wat ik denk, kinderen pakken hun eigen leven op en jij blijft achter. het zal wel even duren waarschijnlijk maar ik hoop dat hij op een gegeven moment jou en je ex ook als mens kan zien en niet alleen als ouder die hem pijn hebben gedaan.

nu ga ik weer hangen, morgen wéér vroeg dus fijne 2e kerstdag allemaal!!

Caira

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-12-05 23:38

hihi hallo mobiele eenheid

Afbeelding

Whis_Serada

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-05 23:40

o kwijl kwijl bij die manen zeg.
wat een lief koppie zo.

BrankaZ

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-05 00:02

Hahahaha, met dat commentaar erbij lijkt die foto zowaar nog wat