IL, jij bent ook gek dat je nu op een zadel van een ander gaat rijden. Had haar zelf een oplossing laten bedenken. Ik zou haar morgen zeggen dat ze snel voor een eigen zadel moet zorgen want dat jij de jouwe nodig hebt.
Mensen zijn zo snel geïrriteerd. Die stalgenote die niet alleen met haar pony het bos in durft (wel aan de hand) vroeg of ik wederom met haar mee ging. Ik zei dat ik dat een half uurtje wilde doen en dan verder ging rijden want ze wil alleen maar een kort stukje bos pakken en dat 4x hetzelfde lopen. Ik wil het ook wel doen als we gewoon door het hele bos gaan, het is daar hartstikke rustig maar dat wou ze ook niet. Dan niet. Bijrijdster mee met Sox wilde ze ook niet. Nu kreeg ik niet eens een kerstkaart. Conversatie is nihil of van die rare opmerkingen waar ik dus niet meer op in ga. Als ik met stalbazin sta te kletsen blijft ze er maar omheen hangen, desnoods met d'r pony in de deuropening, echt talmen.
Er is ook al iemand geweest met trailer om met haar het bos in te gaan maar blijkbaar durft ze nog steeds niet alleen. En stalbazin wil niet steeds vreemde mensen op haar erf, zeker niet met trailers die de boel kapot rijden (bij de stal is het onverhard).
Paarden staan nu binnen, hebben biksjes en wortels gehad en staan nu tevreden voordroog te eten. Toen ik aan kwam fietsen kwam stalbaas met zoon en vader met de auto uit Assen om ze binnen te zetten... Dus heb stalbaas geholpen, opa, zal 'k maar zeggen heeft van alles weer gefilmd, haha. Ze waren blij even het familiegebeuren te kunnen ontlopen en een frisse neus te halen

Jammer dat je dan niet naar de hengstenkeuring kan!
Nou, af en toe dan
Ik weet er alles van!
De komende 4 jaar kom ik door studie toch niet aan wedstrijden toe, dus heerlijk! Volgend jaar 
iets te hard van de kaart gegaan
Zal moeilijk zijn voor je gevoel kan ik me voorstellen...
als jij er zo over denkt, dan leen je het toch nooit meer. Iemand die zo reageert, die hoeft schijnbaar mijn zadel niet meer te lenen, beetje fatsoen naar iemand waar je wat van leent is wel zo normaal. Pfff...
Super!
Pa vroeg of ik wou rijden want hij had al wat gedronken, dus dat deed ik dus. Die familie woont in een vrijstaand huis in de polder, en daar was de berm een beetje kapot gereden. En ik wou dus keren om de auto goed te zetten, en toen kwam ik er een heel klein beetje niet meer uit, dus ik gaf eens flink gas, en toen heb ik de ramen ondergesmeurd met modder (5 meter van de weg af). Tiedelie....