Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
chimello schreef:Maar recreatief kan hij toch nog bereden worden? Stond nl op de website, had het nog gecheckt omdat ik er niet zeker van was. Omdat die recordrit een stapritje is, daarom dacht ik dat
JoanneE schreef:Ach, arm beestNou, ze zal vast wel wennen hoor! Veel nieuws in korte tijd natuurlijk. Succes vanavond!
Veel succes met je keuze Selda. Ik heb ook jaren aangemodderd met mijn pony en gelukkig kreeg ik de mogelijkheid om er een bij te kopen. Ik moet eerlijk zeggen, ik wilde dat ik dat veel eerder had gedaan. Met Aranka kan ik zoveel meer en het is alleen nog maar genieten in plaats van elke keer strijd en frustratie. Maar nogmaals, ik heb gemakkelijk praten, want mijn andere pony krijgt nog dagelijks een knuffel en doet nu succesvol dienst als kinderpony
tinker_sally schreef:Ik vond de klik altijd zoiets raars toen ik paardjes ging kijken.
Alsof je klik hoort en dan weet dat hij er is![]()
Sally heb ik gekocht op karakter zoals ze stond op de poetsplaats. Vriendin die mee was zei al gelijk dat ze goed karakter had.
Heb een halve ronde op haar gezeten, en dat was absoluut niets.
Toch had ik 2 dagen later midden in de nacht ineens dat ik haar wilde en wordt nog steeds iedere dag blijer als ik haar zie.
Maar om nu te zeggen dat er van begin af aan een klik was nee. In het begin stond ik vaak genoeg naast haar dat ze raar deed en ik bang voor haar was.
Maar nu raken we steeds meer op elkaar ingespeeld en gaat het steeds beter.