[quote]Precies dat zie je toch of niet?
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Tinky kan er soms ook wel wat van 
Jess_vH schreef:Je eerste buitenrit met Tinky, wat goed!
Ja Grace doet het steeds vaker bij het aanspringen in galop. Ze vindt het gewoon zooooo leuk. En ik zit ze wel uit. No problem. Ik heb vroeger veel rodeo gedaan, onbedoeld, op mijn eerste paard na mijn pony ha ha. Dus deze vreugde huppels overleef ik wel. Al komt ze best hoog ha ha
Ik rijd al een jaar buiten met haar, maar steeds komt men moeder mee of rijd ik mee met andere mensen. Dit was onze eerste rit helemaal alleen en tinky vond het wel errug spannend 
hahaJackytje schreef:Mijn eerste buitenritje helemaal alleen met Tinky is een feit. In het begin was ze heel onzeker, maar meer naar het einde toe ging het super!
dus die kon ook ff gemaakt worden en daarna nog weg geweest en koniks gezien en geknuffeld wat nou wild 
Gecondoleerd Faye....
Heerlijke lome buitenrit gemaakt met mijn Mel,Aline op onze Maddox en Berdien met haar stoere Flynn.Volgens mij zijn we 80 x op de foto/film gekomen,was druk in het bos......
wintersokkies!
Je voelt het igg aan je duim, maar daar sterf ik persoonlijk niet van
Op de stukken dat ik de zweep niet nodig heb (vooral op het laatste stuk) zet ik hem ook gewoon in de sulky. Ook hangt het echt van zweep tot zweep af hoe zwaar het al dan niet is.. Die van Fleck zijn naar het schijnt echt super licht, maar wel beetje duurder. (Ik heb een klein zweepje van Fleck, super licht!) Het is dus wikken en wegen om de ideale menzweep te vinden.