HK viel dus wat tegen. Ben toch benieuwd naar de mooie mannenfoto's!
Grid; thuis Gehakt, kruiden, groente, uitjes, augurk, tomaat, komkommer, zure room en "pannekoekjes" en een kok genaamd Carlo
ellieellende
Geplaatst: 11-04-09 19:59
Maar hoe is het met iedereen? Moet morgen ff bijlezen, want moet zo weer op feest! wel ff snel de droog foto's gezien van kai! lekker ding hoor! mmmm Voor mij viel de show niet tegen, want heb zelf ook ff mensen laten lachen door op garish te gaan zitten gillen; niet zo hard!!!
Grit
Geplaatst: 11-04-09 20:02
Hier alles goed! Zometeen even naar vrienden, morgen naar mijn ouders en maandag brunchen met Carlo's ouders, even naar de ploegwedstrijd in Berlicum kijken en daarna zelf paardhobbelen. Lekker weekend
Ellie had gewoon haar eigen show . En je weet het he, flink gillen, gaan alle paarden rustiger van lopen
grid
Geplaatst door de TopicStarter: 11-04-09 20:03
O haha ik dacht dat je ergens ging eten Thuis met Carlo als kok is vast ook érg lekker
Ellen op Garish
ellieellende
Geplaatst: 11-04-09 20:07
Grit schreef:
Ellie had gewoon haar eigen show . En je weet het he, flink gillen, gaan alle paarden rustiger van lopen
Ik had het tegen meneer Vos wat een lol, als ik iets niet kan dan is het zonder zadel op een paard blijven zitten, ik wilde mezelf de vernedering besparen van er naast te gaan liggen, anders was meteen mijn reputatie vastgelegd.....
haha ellen wat stoer!!! mooie papa heeft mijn ventje toch
heb net de paarden een beetje van hun wollige vacht ontdaan met de stalen ros met tanden (weet enit hoe het heet) borstel.. we hebben een mooi tapijt verzameld
ja he niet normaal.. ach Misty en Tinker vallen mee, maar Travis en Diaz hebben op de kont nog zoveel wol zitten maar goed gelijdelijk aan gaat er steeds meer af
grid
Geplaatst door de TopicStarter: 11-04-09 20:16
Ben weer weg
kom morgenochtend wel weer ff kijken of misschien Santa's veulie er dan is
snowdon
Geplaatst: 11-04-09 20:41
Whis_Serada schreef:
He Leon hoes met santa??
Droog, Vet & Lui
Vanochtend eerst heerlijk bezig geweest bij de paarden, Chayenne en Shiloh eens onder handen genomen met een soppie. Vooral Shiloh was echt goor! Bij alle paardjes de vlechten er uit en alles eens uitgebreid verzorgd. Naderhand mochten ze na lange tijd weer voor eventjes de wei op.... camera in de hand en huppa dat hek open! Euhm ja.....
Gezamenlijk grasjes eten..
Ik probeerde er nog wat actie in te krijgen, maar het resultaat was alles op naar de andere kant van de wei... Santa op d'r gemakje er achter aan