[TI] [HK] Tinkerpraat deel 6 Keep on talking!!!

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Pellie

Re: [HK] Tinkerpraat deel 6 Keep on talking!!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-05 00:32

all read en kan met alle reacties wel meekomen dus dat is gemakkelijk, ik heb overal op gereageerd!!!

flauw maar ik moet zo mijn bedje in, net gewerkt en morgen weer een vroege dienst... *tsss* hoe verzinnen ze het

leon, ben er niet zo bang voor, waldi staat erg goedkoop bij me dus zo'n vaart zal het niet lopen

fijne eerste kerstdag allemaal!!

Kytha

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-05 08:35

Desillies; heel veel sterkte 1 februari, hopelijk doen ze er wat aan!

Moeilijk Coydog.. kan me voorstellen dat je ook niet Myrthe’s paard wil verkopen.
Nogmaals sterkte

Lekker zo’n kerstbonus, Wendy!
Tja, ik ben ook single, maar ik heb meestal wel hulp van m’n vader bij de paarden.
Stal uitmesten komt meestal wel voor mijn rekening. Maar dat is ook maar zelden, als ze een keertje binnen staan

Tinkermuts; ook lekker verwend dus, super hoor!

Wat super dat je ouders je mencursus betalen, Jacky!
Heelveel succes alvast!

Tantemiesje; het begint echt al op te schieten dan, spannend hoor!
Mooie babykamer

Ojee, Boya, volgens mij hadden ze honger hihi!

Jellie; lekker gewandeld dus met Lemmy! Leuk hoor.
Vervelend is dat he, als je moet plassen als er geen wc is

Hee Leon!
Ik weet nog wel een stoere hengst te koop haha, nee ik denk dat ze geen veulentje zoeken

Mooie meid heb je, Leonoor!

Maya; leuke foto’s
Lekker dagje met de paardjes bezig geweest! Enne, naar de ruitersportzaak is altijd leuk natuurlijk!

Wat wordtie toch ontzettend stoer, Lonneke..
Ben echt benieuwd hoe hij uit gaat groeien

Oei, Spetter dat is inderdaad wel heftig zeg, van die stagiaire

Ah, Roos, wat rot dat je precies dan je operatie hebt, en ook al niet naar de keuring kan!
Alvast heel veel sterkte!!

Vervelend Vashti, dat ze gaan knallen in de wei.
Gelukkig maar dat je paardje Bomproof is

Mooie foto’s IJ!
Flink zware Tink is Indy zo te zien. Mooi type!

Kan me voorstellen Chub dat je met zulke dagen toch wel heel erg herinnerd wordt aan afgelopen jaar!
In elk geval veel plezier met de VUTter, en smakelijk eten alvast, klinkt als een lekker 5 gangenmenu!

Ow, zie nu dat je paardjes toch blijven, Coydog!
Super nieuws zeg!!!!

Zo, ben weer bij geloof ik
Ik heb eigelijk geen plannen voor de kerst. Gewoon lekker boscrossen met Shakje, en nu het een beetje licht wordt, ga ik zo eerst eventjes kroelen met m’n knollies.. ik heb ze, door stage en werken, al vanaf dinsdag niet meer gezien ..
Iedereen hele fijne kerstdagen!

Tinkermuts

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-05 08:50

Goedemorgen, ben bijna alles al weer vergeten, mijn hersencellen zijn aangetast door de drank, gisteraaf heerlijk avondje met vrienden gehad, lekker gegeten en kadootjes uitgedeeld, vanaaf weer eten met andere vrienden, en er ligt een duur kerstkado onder de boom voor mij, maar mag het vanaaf pas uitpakken grrrrrrrrrrrrrrrr

Roos , vrijdag de 13e word voor jou wel een goede dag, komt allemaal goed hoor, zal aan je denken op die dag

Iemand vroeg nog over mijn uitlaatservice (sorry weet ff niet meer wie) hoeveel honden ik uitliet, nou dat zijn er z'on 8 per keer, mijn collega doet dat ook, we hebben 2 wandelingen, we laten dus z'on 32 honden per dag uit, we hebben wel een groot eigen terrein, als mijn mail enz. weer normaal doet laat ik wat foto's zien.

IL wat word Rohan en geweldig mooi peerd, laat je hem hengst?

hele kijne kerstdagen

I'am a poor lonesome doggy
Afbeelding

Jean

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-05 09:12

Goedemorgen allemaal,

Gisteren nog geen 5 minuten tijd gehad om even foto te maken van de Boss, maar doe ik vandaag, weet alleen niet of jullie het mooi vinden, is een super paard, gouden karakter maar in slechte conditie, ga me helemaal uit de naad weken om hem in conditie te krijgen, heb hem dubbele wormdosis gegeven en hij krijgt nu onbeperkt eten, is veel te mager, hele ingevallen kont, IL kan dat beamen, ze heeft hem gisteren gezien en ik doe mijn best maar meer kan ik niet doen.

Ro is ook een liefie,

Gisteravond pakjes gedaan ipv 2e kerstdag, de kinderen konden niet wachten.

Alleen hebben de twee oudsten nog steeds een probleem met Terry, hij belde om me fijne Kerst te wensen, en Gerald en vriendin over de rooie, wilde dat ik ophing want we waren Kerst aan het vieren

Terry wilde nota bene ook al ophangen, is tie eerst in de auto gestapt, 15 minuten gereden om me te bellen op kerstavond en zal dan ophangen omdat mijn zoon en vriendin dat willen, jemig, ik was echt van slag, ja zei die maar ik wil niet tussen jou en je kinderen komen.

Ik was eigenlijk helemaal verdrietig later toen ik erover na ging denken, Gerald wilde dat we de pakjes eerder gingen doen, dat kon Terry niet weten en dan zo'n reactie, zo geirriteerd en ongeinteresseerd, zowel hij als Deborah vragen nooit naar hoe het gaat of zo, struisvogelpolitiek, als je er niets van wilt weten dan is het er niet?

Gisteren kwam net op het nippertje zijn laatste kado binnen, ik had aan Terry gevraagd of hij voor Gerald een Guinness Jas kon halen en opsturen want dat was ik dus vergeten, had hij gedaan, drukke Dublin in de week voor Kerst en met priority mail gestuurd en dan dit.

Ik ga het ze vandaag nog wel zeggen, ben het eigenlijk een beetje zat, leek me gisteren niet verstandig, had fles wijn op, haha heb in ieder geval goed geslapen sinds lange tijd, wel 5 uur achter elkaar, maar zit me enorm dwars en ben er dus erg verdrietig om.

De meiden zijn wat dat betreft echt geweldig met hun 12 en 13 jaar.
Zijn nu weer alle paarden aan het voeren en water geven, omdat ik dat nu niet kan en dat doen ze al die tijd al en helpen in huis met alles en zijn blij voor me.

Zo moest ik even kwijt,

En ik ga lekker de 24 en 25 januari weer even naar Terry, gisteren besloten, ga zo boeken.

Jellie

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-05 09:21

Ah bij jullie ging dat net zo Cindy! verklaarden mensen jullie ook voor gek dat je kleiner ging wonen? Wat vreselijk triest van die stagiair zijn vriend en nu weer zijn overbuurjongen

Jacky, leuke foto van de kerstman!

Ai Roosje, heb jij dat weer Uitgerekend vrijdag de 13e

Vasthi, lekker gereden dus Gelukkig waren ze niet bang van die knallen…. Tsss

Ijones, bedankt Gaaf dat jouw partner ook graag in de weer is met de paardjes en dat hij dat mennen ook gaat doen Moet Indy wel vaker naar de fysio dan? Ziet er leuk uit op de foto’s!

Chubb, bedankt. Gelukkig dat je alleen maar een koude kroket had en verder wel van de lunch kon genieten. Goed om te weten dat je nog lekker in de markt ligt, hahah. Ook nog een omdat dit voor jou toch ook wel moeilijke dagen zijn….

Coydog, gelukkig dat ze toch blijven mogen Wat een opluchting!!!!! Bedankt voor de felies. Bij mij op zolder stonden ook nog dozen ingepakt. Die hebben we bijna allemaal uitgezocht en opgeruimd. Echt bizar dat ze er jaren staan en als er dan weer een verhuizing volgt worden ze gewoon weggedaan…. Klinkt leuk een zebrakapsel

Pel, nu al aan t werk Balen met de kerst…

Mazzel, zeker vervelend zonder wc en ik ben altijd veeeeel te bang om gezien te worden als ik ergens tussen de bosjes kruip, hahaha. Voor jou nu lekker tijd om met de paardjes in de weer te zijn. Jammer dat je er van de week zo weinig aan toe kwam. Nu lekker de schade in halen

Tmuts, mijn cellen drijven ook nog in het bier rond, haha. Wel lekker toch. Spannend wat er in dat kado zit!

We gaan zo lekker ontbijten. Daarna naar FLan om te mennen. Vanmiddag gourmetten en kadootjes met Jan’s fam.

Jean, balen van die oudsten...

Fijne dag allemaal!!!!!

Spetter

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-05 09:25

Goedemorgen!!!
Goed nieuws Coydog!!!! En nu lekker genieten van je paardjes en de kerst.
Jean, dat is even flink balen zeg. Hopelijk lukt het je een goed gesprek te hebben. Wat goed van je dochters dat ze zo meehelpen!

Ik ga nu ook naar stal. Heb vanavond staldienst, maar ga nu alvast alles klaarmaken zodat ik vanavond ze alleen binnen hoef te zetten.
Daarna bij mijn zus met de familie lekker eten. Vreemd zo zonder onze pap.

Spetter

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-05 09:29

Jellie schreef:
Ah bij jullie ging dat net zo Cindy! verklaarden mensen jullie ook voor gek dat je kleiner ging wonen?

Ja man. Ooo wat een klein huisje!!! Maar ja, ik woon nu wel vrijstaand met een grote tuin, achter mijn huis een veld, naast me de dijk en in een heeel leuk straatje! Ik voel me helemaal thuis op dit plekje en dat voelde ik me niet in mijn oude grote huis. Dit huis is wel oud en heeft meer onderhoud nodig dan ons rijtjeshuis, maar ik zou echt niet weer willen ruilen.

Allemaal fijne kerst!!!

Jellie

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-05 09:34

Cindy, zal zeker wel 'leeg' zijn zonder je pap, gelukkig is hij wel in je hart aanwezig! Slim om alles zo klaar te maken dat je niet veel hoef te doen vanaaf Heerlijk is dat he, om echt je stekkie te vinden. Wij gaan wel van oud naar oud maar aan ons nieuwe huis in minder onderhoud nodig, denk ik. T is iig in een betere staat van onderhoud qua verfwerk e.d.

Kytha

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-05 09:52

Mooie foto TM!

Jellie; lekker mennen! Echt gaaf. Ik mis dat eigelijk wel hoor. Geen van m'n Tinkies staat voor de kar helaas.. moet er toch maar eens van komen!

Super, Jean dat je in januari weer naar terry gaat.
Succes met boeken

Spetter; kan me voorstellen dat het vreemd is zonder je vader
Fijn dat je je plekje gevonden hebt

Afbeelding
Whiiieee kijk eens hoe hard ik kan

Afbeelding
Ik snap d'r niks van, maar Kaylen GRÓÉIT, niet te zuinig.. hij is volgens mij nu al groter als Shakyra.. En al bijna net zo groot als Darlah

http://www.mijnalbum.nl/Foto=FVCRCP6A
Lekker stel samen he

Keeva

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-05 10:37

VROLIJK KERSTFEEST ALLEMAAL !!

Lees nog wel mee, maar even niet zo veel tijd om te reageren !

voor iedereen !

WenK

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-05 10:42

Goedemorgen!!!

Fijne kerst allemaal!!!

Jean, wat balen van Gerald, maar ik kan het aan 1 kant ook wel begrijpen. Ik weet nog wel hoe jaloers ik was toen mijn vader kerst vierde met "haar" erbij. En toen wij op vakantie waren (laatste vakantie met mijn moeder erbij) dat hij haar om de dag belde. Dat viel ook niet lekker bij ons.

Zelfs nu vind ik het moeilijk. Mijn vader heeft sinds 1,5 jaar een nieuwe vriendin en vandaag gaan wij haar familie ontmoeten. Pfff, het word zo echt daardoor. Het klinkt misschien gek, maar als kind zijnde is en blijft het toch moeilijk om je ouders met een nieuwe partner te zien. Ik denk wel dat het makkelijker is als je jonger bent, waarom weet ik niet.

Verder weet ik niet meer wat er geschreven is sorry....

Fijne dagen iedereen en tot later!!!

KootMiraDrum

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-05 10:47

Spetter schreef:
Ik ga nu ook naar stal. Heb vanavond staldienst, maar ga nu alvast alles klaarmaken zodat ik vanavond ze alleen binnen hoef te zetten.
Daarna bij mijn zus met de familie lekker eten. Vreemd zo zonder onze pap.

Hij is er wel hoor, Cindy, maar op een andere manier, dat zul je merken.

KootMiraDrum

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-05 10:49

Gaaf, Mazzel-Meid, vooral die derde foto!

Poosje81

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-05 11:16

WenK schreef:
Goedemorgen!!!

Zelfs nu vind ik het moeilijk. Mijn vader heeft sinds 1,5 jaar een nieuwe vriendin en vandaag gaan wij haar familie ontmoeten. Pfff, het word zo echt daardoor. Het klinkt misschien gek, maar als kind zijnde is en blijft het toch moeilijk om je ouders met een nieuwe partner te zien. Ik denk wel dat het makkelijker is als je jonger bent, waarom weet ik niet.

Verder weet ik niet meer wat er geschreven is sorry....

Fijne dagen iedereen en tot later!!!

Heel herkenbaar. Ik moet vrijdag naar de bruiloft van mijn vader in Duitsland.
Ze trouwen die dag omdat ze dan 5 jaar samen zijn. Mijn ouders zijn 4 jaar uit elkaar

snowdon

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-05 12:12

Darlah wordt echt een schone dame, Elke... en Kaylen is een echte mooie spruit Leuk he die veranderingen, is bij Shak al weer ff geleden dat die zo in de groei was.

Saskia, leuke foto van lonesome doggy

Ik heb mezelf vandaag maar weer eens 'aangeboden' om enkele paarden/pony's op stal buiten en binnen te zetten. Zijn hier toch maar saaie dagen. Vanochtend 6 paarden buitengezet, zometeen de hengsten omwisselen en dan ga ik met Snowdon even mennen en daarna nog eens 9 paarden binnenzetten. Zo hou je jezelf wel zoet

Vanochtend even bij Snowdon's wei blijven staan kijken, terwijl de waterbak volliep. De 'nieuweling' in de wei komt wat los en is vrij speels (2,5 jaar), maar Snow moet er niets van hebben. Loopt elke keer weg met z'n hoofd flink schuddend. Is echt leuk om te zien hoe hij de rol aanneemt van 'de oude wijze man', terwijl ik nog zo goed weet dat hij lekker speels en ondeugend was. Hij is echt snel volwassen geworden. Soms speelt hij nog wel eens hoor, vorige week stond hij nog steigerend samen met een weidegenootje.

Vrijdag heb ik met Snowdon dus les gehad van Edith (Beestenboel1 op bokt) en dat beviel wel, wat handige tips gehad en ze was wel weg van die 'lieve knapperd'. Ze vond hem lichamelijk behoorlijk soepel, maar was geestelijk wat stug in de zin van dat hij bepaalde dingen gewoon gewend was geraakt. Hebben we dus nog een behoorlijke kluif aan, maar nu weet ik tenminste wat bij hem (beetje bij beetje) werkt en kan ik een gevecht voorkomen. Is de bedoeling dat ze om de 3 a 4 weken een keertje komt helpen.

silas

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-05 13:31

Fijne feestdagen iedereen....wij zitten bij mijn moeder thuis en heb even snel haar internet geleend...

#Jean: lekker vent hoor je Terry! Vervelend dat je oudste je niet begrijpt. Maar blijf jij nou maar wel genieten van je twee meiden en Terry! Het trekt vast wel bij

#Dobbel: HEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEL veel succes, wij duimen voor jullie!

#Coydog: Fijn dat ze mogen blijven!

#Leonoor: wat een lekker ding is je dochter toch!

#Baileys: Zal ook blij zijn dat de feestdagen weer voorbij zijn, ben er nu wel weer klaar mee hoor!

#Desillies: Heel veel succes 1 februari, dat alles maar snel en voorspoedig zal gaan!

Als ik mensen vergeten ben, sorry daarvoor....het zijn nogal veel pagina's en mijn kleine jongen staat te springen om buiten met de bestuurbare auto te gaan racen

KootMiraDrum

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-05 13:58

Klinkt als leuke en goede begeleiding, Snowdon.

Gisteren was Peter mee naar de paarden. Hij heeft ze geborsteld terwijl ik de stal deed en we hebben beide paarden gelongeerd. Kootje aan halster, en Mira voor 't eerst met singel en touwtje, om te kijken of ze haar rug beter ging gebruiken. 't Was in het begin verwarrend voor haar, en ze deed een paar keer haar tong over het bit. Zonder enige stress gaf ik haar de mogelijkheid om de tong terug op zijn plek te doen. Ze moest veel nadenken over het touwtje, en in plaats dat ze haar hoofd lager ging dragen, deed ze em juist een paar keer in een hoge krul, in een verzamelde draf, achterhand eronder. Een paar passen maar, maar 't zag er mooi uit, ook al was het niet mijn bedoeling

Heb net gezorgd dat ik een "echt" weblog heb. Jammer dat ik er geen berichten op oude data kan invoeren. Nou ja, heb maar gewoon een soort van inhaalslag erop geplempt. Nieuwe link http://fjordkootjetinkermira.web-log.nl/
Trouwens, Cheveyo, de invoerkleur bij berichten is aan te passen hoor

Shayla

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-05 14:00

Alles bijgelezen

IL : Leuke foto's van Rohan , hij heeft echt leuke aftekeningen !

Jean : Fijn dat de meiden je zo goed helpen. Erg vervelend hoe de oudste doen.

Roos : Het gaat helemaal goed komen hoor meid ! Ik duim mee voor je ! Gezellig geweest met het uitgaan ?

Des : Jij ook veel sterkte , hoop dat er snel een oplossing komt.

Cora : Dat is goed nieuws Mannen....

Saskia : Ook een gezellige avond gehad dus ! Leuk dat je zoveel cadeautjes krijgt van klanten.
Spannend hoor ! Heb je enig idee wat voor cadeautje het is ?
Leuke foto van Chital.
Hoe is het trouwens met je andere paardje ? Ben even d'r naam kwijt.

Leonoor : Wat een schatje is ze !

Gisteren 3 kwartier met Shay gewandeld. Eerst de dijk op geweest en toen door het dorp terug. Ze was wel wat opgefokt , vond alles weer spannend, maar ze bleef goed luisteren.
Op de dijk werd ze nog even bang , maar dat neem ik d'r absoluut niet kwalijk....Zelf vind ik een geit namelijk ook erg angst aanjagend
Voor je het weet vreten ze je op natuurlijk.
Dat hadden jullie nou echt moeten zien.... Het leek wel een uitslovende hengst aan een touwtje. Staart omhoog , snuiven en zowat draven op de plaats (hoe noemen ze dat in de dressuur ?? Piaffe / passage ?? odzoiets toch ? ) Wat een muts is het toch ook. Ze is toch maar wel bij die geiten gaan kijken , want het is toch wel spannend...

Straks naar m'n tante om te eten , moet me nog even omkleden en dan daarheen. Neem wel m'n oude kleren mee , want ik moet tussen door gewoon naar de paardjes toe.

Ik wens iedereen hele fijne dagen !

Tinkermuts

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-05 15:14

haha, zou er wel mooi uitgezien hebben Shay als vent

San, ik heb echt geen idee wat er in het pakje zit, dat is echt heel erg voor mij, een cadeautje die ik kan zien maar niet open mag maken, daar word ik echt heel nerveus van, maar morgen horen jullie gelijk wat het is.

Met Dakota gaat het steeds beter, wel heeft ze rare witte schilfers in haar staart en manen, hebben jullie enig idee wat dat kan zijn, het zijn er veel, vrij groot en het jeukt haar erg, en als jullie weten wat het is, wat kan ik daar aan doen?

alvast heel fijne aaf allemaal, ook van:
Afbeelding

Mirna

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-05 15:30

Wauw mooie foto van Chacotay! O dit is Cindy (spetter) in cognito, hahaha zit bij mijn zus even op bokt te spieken...
We gaan straks lekker eten. Heb al mijn hondjes meegenomen, vinden ze wel gezellig. Eerst mijn hubbie van huis halen. Hij moest werken en is nu vrij.
fijne avond!

Jean

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-05 15:57

TM, kan het een allergische reactie zijn of heeft ze het al langer?

Dank jullie voor de reacties allemaal, ook op Terry maar ook voor het hart onder de riem, geweldig.

Is erg rustig hier, iedereen lekker kerst aan het vieren, veel plezier, eet vanavond met de meiden en ga zo eens de boel voorbereiden

flicka

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-05 15:59

Zalig kerstfeest allemaal! (ben rk hè, dus dan is 't zalig )

Jean, ben benieuwd naar foto's van The Boss nu en straks. Snap niet dat mensen hun paarden zo weinig eten geven.

Jammer dat je zoon zo afwijzend reageert naar Terry toe, het is misschien ook allemaal wel snel gegaan. Vriendin heeft er in feite niet veel mee te maken vind ik. Leuk dat je dochters zo helpen!

Paardjes blijven dus voorlopig Coydog? Gelukkig.

Mooie dochter gezien van Leonoor, Josefine.

ellie voorlopig koopcontract getekend, hoera en operatiedatum SR bekend, the sooner the better. Of het nou de 13e is of niet.

Gisteren bosrit gemaakt, was goed weer. Sox wilde in de wei niet komen en ook niet blijven staan wachten. Die ging dus lollig aan de loop, supervoltes om me heen draven, kop omhoog en staart ook "kijk mij eens stoer doen"; de haflinger ging natuurlijk meedoen en de andere 3 bleven tamelijk rustig. Enfin, na een minuut of 5 bleef ze staan en kon ik haar zonder problemen het halster omdoen. Toen heb ik haar maar eens in de bak laten rennen, longeerzweep erbij, los. Ik kan ook lollig doen

Enfin, en toen naar het bos. Jessie lekker mee en net voor het heel donker werd weer op stal. Moet nog eens van die ruiterlichtjes aanschaffen.

Zou vanmiddag ook gaan rijden maar heb wat keelpijn en het is ook gaan miezeren. Ik ga er zo wel even heen op de fiets.

Heb me gisteren rot gelachten om die Najib ...hali, die cabaretier van Marokkaanse afkomst. Rolde zowat van de bank af.

Iedereen lekker eten, en een prettige avond.

Kytha

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-05 16:53

Caira

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-12-05 17:06

Ok even stoom blazen voordat ik aan het kerstdiner ga!

Een vriendin van mij gebruikt al 3 weken mijn zadel elke dag omdat haar zadel niet goed is. Belde ze vanmiddag op of ze morgenmiddag mijn zadel mag gebruiken om mee te rijden in een rit, maar ik wil met dezelfde rit mee dus dat vertelde ik haar. Waarop ze doodleuk antwoordt: Had je dat niet eerder kunnen vertellen? Na mijn (overigens vriendelijke) opmerking dat het mijn zadel was, hing ze doodleuk op. Om vervolgens terug te bellen over hoe we dat nou gingen regelen. Geen excuses niets! Pff blijf dan nog maar eens vriendelijk in de kerstspirit! Heb het maar even zo gelaten, ik weet ook even niet hoe ik hier mee om moet gaan. Ik heb in elk geval voor mezelf een ander zadel geregeld voor morgen middag, dus als ze wil kan ze het zadel pakken. Maar ik ben er toch niet helemaal blij mee.

Spetter

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-05 17:09

Mazzel, niks van ze aantrekken, jij weet beter! Heb in je topic gereageerd!
IL, gewoon haar zelf een zadel laten regelen! Het is haar probleem, niet het jouwe. Als ze daar niet tegen kan moet je je afvragen of ze wel echt een goede vriendin is.
Ga zo de paarden binnen zetten. Doe het maar voor het eten. Staan ze wat vroeger binnen, maar na het eten heb ik er vast geen puf meer voor