flauw maar ik moet zo mijn bedje in, net gewerkt en morgen weer een vroege dienst... *tsss* hoe verzinnen ze het
leon, ben er niet zo bang voor, waldi staat erg goedkoop bij me dus zo'n vaart zal het niet lopen

fijne eerste kerstdag allemaal!!
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

haha, nee ik denk dat ze geen veulentje zoeken 

verklaarden mensen jullie ook voor gek dat je kleiner ging wonen? Wat vreselijk triest van die stagiair zijn vriend en nu weer zijn overbuurjongen 
Uitgerekend vrijdag de 13e 
Gaaf dat jouw partner ook graag in de weer is met de paardjes en dat hij dat mennen ook gaat doen
Moet Indy wel vaker naar de fysio dan? Ziet er leuk uit op de foto’s!
Goed om te weten dat je nog lekker in de markt ligt, hahah. Ook nog een
omdat dit voor jou toch ook wel moeilijke dagen zijn….
Wat een opluchting!!!!! Bedankt voor de felies.
Bij mij op zolder stonden ook nog dozen ingepakt. Die hebben we bijna allemaal uitgezocht en opgeruimd. Echt bizar dat ze er jaren staan en als er dan weer een verhuizing volgt worden ze gewoon weggedaan…. Klinkt leuk een zebrakapsel 
Balen met de kerst… 
Wat goed van je dochters dat ze zo meehelpen!Jellie schreef:Ah bij jullie ging dat net zo Cindy!verklaarden mensen jullie ook voor gek dat je kleiner ging wonen?
Heerlijk is dat he, om echt je stekkie te vinden. Wij gaan wel van oud naar oud maar aan ons nieuwe huis in minder onderhoud nodig, denk ik. T is iig in een betere staat van onderhoud qua verfwerk e.d. 

VROLIJK KERSTFEEST ALLEMAAL !!
voor iedereen ! Spetter schreef:Ik ga nu ook naar stal. Heb vanavond staldienst, maar ga nu alvast alles klaarmaken zodat ik vanavond ze alleen binnen hoef te zetten.
Daarna bij mijn zus met de familie lekker eten. Vreemd zo zonder onze pap.
WenK schreef:Goedemorgen!!!
Zelfs nu vind ik het moeilijk. Mijn vader heeft sinds 1,5 jaar een nieuwe vriendin en vandaag gaan wij haar familie ontmoeten. Pfff, het word zo echt daardoor. Het klinkt misschien gek, maar als kind zijnde is en blijft het toch moeilijk om je ouders met een nieuwe partner te zien. Ik denk wel dat het makkelijker is als je jonger bent, waarom weet ik niet.
Verder weet ik niet meer wat er geschreven is sorry....
Fijne dagen iedereen en tot later!!!
Leuk he die veranderingen, is bij Shak al weer ff geleden dat die zo in de groei was.

Fijn dat de meiden je zo goed helpen. Erg vervelend hoe de oudste doen.
Het gaat helemaal goed komen hoor meid ! Ik duim mee voor je ! Gezellig geweest met het uitgaan ?
Mannen....
Leuk dat je zoveel cadeautjes krijgt van klanten.
Wat een schatje is ze !
)