@lepel:ik kan je filmpje nu even niet bekijken,mijn laptop heeft t juiste programmatje niet om hem te bekijken.dat doe ik morgen wel als ik aan de thuiscomputer zit,mam houdt m nu bezet.
Ik ben vanmiddag 2 uur bezig geweest om 2 moddermonsters weer om te toveren tot ware schoonheden.de modder zat overal.na afloop had ik ik een zandpad in de stalgang.maar nu komen de nieuwe dekens van hen ook veel beter tot hun recht.zodra ze de wei morgen opgaan dan gaan de goede dekens weer af en gaan de oude even op.dan houden ze nog wat heel voor de nacht.
Vanavond heb ik een begin gemaakt met mijn hoofd op te ruimen.Klinkt ietwat vreemd,maar ik had en heb nog een aantal dingen die ik moest doen,en iedere keer vergeet ik het(ben momenteel vergeetachtig)of heb er simpelweg de puf niet voor(doordat ik savonds onrustig ben).nu was ik vroeg klaar met alles en ben begonnen.dat voelt heerlijk als je wat af kan maken! vanavond gaan we bij kennissen een avondje kaarten,dus nog meer ontspanning(behalve als we veel geld verliezen)
wat een leuk filmpje lepel... vanmiddag lekker in de regen met mijn zoontje bij gizmo geweest we hebben even gepoetst en samen beetje rond gestapt maurice wou er ff op zitten zo schattig...
hoop van de week weer ff lekker naar buiten te kunnen maar ben heel blij dat giz zich momenteel als een volleerd western pony gedraagt heel blij mee dat zijn rare buien even weg zijn:D... begin steeds gekker te worden op hem.....
pfff moet t ff van de af schrijven hoor meiden ik zit er beetje door heen...mijn moeders hond hebben we nu al 5 jaar . al vanaf pup af aan zitten we op de honden school dit doen we al dik 5 jaar en heeft hij een kronkel in ze hoofd van pup af aan bijt hij als t hem niet zint. Er is een gedrags deskundige bij geweest maar de druppel is nu gewoon gevallen bij mijn ouders om hem af te laten maken...hij heeft al meerdere keren mijn moeder gegrepen en nu dus ook mijn vader en vandaag heeft hij mij gegrepen.... ik ben ergens zo gek op hem ondanks zijn rare doen maar heb een zoontje van bijna 2 straks grijpt hij hem als t hem uit wil komen. mijn ouders zijn t zat dat hij blijft aanvallen als em iets niet zint de gedragsdeskundige heeft ook niet echt geholpen zij wist er niet veel aan te doen omdat t vanuit t niets is. en ze hebben de keus gemaakt om hem dus in te laten slapen en niet iemand anders ermee op te zadelen...pff heb t er wel beetje zwaar mee maar ja ergens begrijp ik mijn ouders ook. als niks wil helpen en hij nu ook tot bloeden aan toe begint te bijten ja dan zie ik ook geen uitweg meer dan inslapen ....
sorry hoor moest ff me hart luchten sorry als t een niet te snappen verhaal is.
Wat een heftig verhaal nathalientje. Maar snap het ergens ook wel dat ze hem laten inslapen. Mijn buurjomgen is toen ie jong was gegrepen door de hond van zijn opa en oma. Heeft een dik litteken in zijn gezicht eraan over gehouden. En zoals jezelf al zegt als ie jouw zoontje grijpt zullen je ouders zichzelf nooit vergeven.
En klote van de hond. Maar bijten is uit den boze. 1x kan nog maar zoveel? Ik denk dat het bij ons al afgelopen zou zijn. Toch blijft het rot want je hecht je toh. Sterkte!
NathalietjeB
Geplaatst: 10-11-12 20:14
nee want ik schrok vanmiddag zelf echt heftig ik liep de keuken uit en hij greep mij zo vollop in mijn hand en daarna stond hij echt woest uit zijn ogen te kijken en had hij ze bovenlip op getrokken en gromde hij echt hard tegen me. hij wou me wel al paar keer eerder grijpen omdat ik em op ze plaats zette maar heeft mij nog nooit de gaten in mijn handen gebeten en van de week heeft hij gewoon mijn vader hard gegrepen en nu mij in mijn hand...ik werd echt bang van em zoals ie deed...zo ken ik em gewoon niet.. mijn ouders willen niet nog meer proberen aangezien we al zoveel geprobeerd hebben via de honden school en gedragsdeskundige en t wil gewoon niet werken t lijkt enkel alleen maar te verergeren...
maja ze willen echt niet dat hij straks mijn zoontje in ene grijpt omdat hij zo onverwacht uitvalt je ziet t niet aankomen. zo ligt hij lief te liggen en zo vliegt hij je aan. dus ze hebben besloten om er eerdaags een eind aan te maken maar pff vind t gewoon heel lastig en moeilijk
Laatst bijgewerkt door NathalietjeB op 10-11-12 20:17, in het totaal 1 keer bewerkt
snackie de keus is gemaakt dat was vanmiddag gewoon heel duidelijk... t was gewoon klaar dus eerdaags word de afspraak gemaakt.... ik zou willen dat tie gewoon normaal deed en gewoon de hond was zoals ik em ken vrolijk en druk en gewoon de brave hond en niet de hond die vanuit t niets in ene begint aan te vliegen ...
@nathalie,pfff dat valt idd niet mee.Maar ik denk dat het de beste keuze is die je ouders kunnen maken.t bijten is geen incident meer,maar een terugkomend probleem en dan wordt het ook naar mijn idee te gevaarlijk.dan is de beste keuze in laten slapen,hoe vervelend dat ook is.
ja me ma zei ook al ik wil niet iemand anders met het probleem opzadelen er zitten al genoeg honden in t asiel met een kronkel en sjonnie hoeft daar niet nog bij.. waarom een ander opzadelen met bijten
mjah maar vind t gewoon zo vreemd snap gewoon de hele beweeg reden niet om te bijten en aan te vliegen... en zal em zeker gaan missen t is gewoon zo jammer t was echt een schat
Sommige mesen snap ik ook echt niet. In het shetlander foto topic foto's van shets met lange hoeven niet normaal en dan zeggen dat haar moeder te laat de hoefsmid belt sorry hoor....
Moest het ff kwijt
NathalietjeB
Geplaatst: 10-11-12 21:42
mira ik had ook gereageerd in t topic idd...dit is niet van een paar weken te laat dit is echt veeeeeeelste lang niet gedaan...hoeven zijn al aan t krullen...
jess het is ook echt heel moeilijk maja t word gewoon gevaarlijk nu en dat is gewoon beangstigend..
Poosje81
Geplaatst: 10-11-12 21:46
Sterkte ermee Nathalie, is beroerd maar ik snap de keuze al helemaal!