Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

, jeetje, ben blij dat je zo snel over kan. Wanneer ga je?

) Vanavond dus een extra voor Andrea en Jaron, je weet nooit of het helpt.
Wat lief, bedankt Becs!
. fayem89 schreef:Jeetje andrea, wat een verhaal.. snap dat je aardig om te spetteren bent... iemand die zo met je dieren omgaat... Maarja hopelijk bevalt dinsdag de nieuwe stal.
Jayney, wat is Erynn toch gaaf aan het worden.. het kleine ukkie wordt langzamerhand al een flinke dame! :p ben benieuwd over jaar of twee, zal een tank worden![]()
en wie is die andere uk die je hebt geplaats, *of heb ik er over heen gelezen haha*
aja, vandaag was de sneeuw en gladheid aardig weggetrokken, dus eindelijk weer eens aan de wandel met de woeste hengsthaha Denzel vond het al te fijn dat hij eindelijk weer zijn beentjes kon strekken... al was hij om te stuiteren haha, maar wel leuk! binnenkort zal ik weer eens foto's van meneer plaatsen..
hetlevenwint schreef:Jayney was jij voor paardenvoer aan het spelen bij dat filmpje in de opfok ?
Beetje aan het einde was ik ook paardenbrok aan het eten, leek net of ik de paarden mensenvoer gaf maar integendeel gaf mezelf biks
nog niet slecht hoor...
doe je vaak shows met ze?
Het is zelfs zo dat Sissy zelfs ontsnapt was, (mijn ouders hadden de 2e onderste rekveren open gedaan enja dat mag je bij Siss dus niet doen
) en mijn papa is die blijkbaar gaan halen (had dat nooit verwacht van hem :p)
Mallow schreef:Ik heb de furminator een paar keer gebruikt, maar hij trekt haren er met haarzakje en al uit. Geen idee of dat hoort, maar het leek mij niet zo ideaal, omdat mi dat dus nog goed vastzittende haren zijn.
Gebruik nu gewoon een simpele rosborstel,werkt ook prima.
Vind ze belachelijk duur trouwens
Nu ga je het tot Jaron ergens anders heen kan dus zelf doen? Goed dat je de boer voor de kosten laat opdraaien, je betaalt immers gewoon stalgeld. Heeft hij ook toegegeven dat hij niet voert? Grr, zulke dingen, ze zouden geen cent meer van me krijgen
8 km aan de hand is wel te doen hoor, als Jaron braaf is, eventueel kan je ook te fiets gaan, dan kan je stukjes draven (als hij braaf is en jij een terugtraprem hebt). Als het niet gaat kan je je fiets altijd nog op slot achter laten en later weer oppikken (je moet immers ook weer terug). Ik reed met Lady ritten van 30 km, dan was ik zo'n 3 uur onderweg (maar dat was dus ook wel met kilometers galop en draf, we trainden endurance). Met Kyra heb ik ook wel wandelingen van een km of 5 gemaakt, deed daar ongeveer een uur over. Nieuwe stal ziet er keurig uit.
)
Jess, hoe is het met jou? En met je prachtige dame?
Das nou juist wat ze jarenlang hebben proberen te voorkomen (misschien juist daardoor wel niet gelukt
)
Hihih, brokkenpiloot Ruana 

Alhoewel, als jij graag groot wilt 
Ze krijgt nu op stal wel wat, maar das meer voor het geestelijke aspect, vind het ook zo sneu als zij de enige is die niks krijgt. Ik werk wel met voerbeloning, maar geen snoepjes oid (commerciele rommel, t is geen mens
), gewoon simpel ponybrok van Subli.
Ik vind het trouwens niet erg als Luna zo druk is hoor, inmiddels heb ik wel het vertrouwen dat het goed komt.
)
En ik ben morgen de hele dag vrij, hoef ook helemaal niks, huis gisteren al schoon gemaakt, boodschappen hoef ik ook pas woensdag weer te doen, dus als ik zin heb ff langs Luna, maar die kan ik ook een dagje overslaan. Gisteren, vandaag en morgen al op stal, dus t is geen moeten.
), maar Diablo was wat drukker. Maar jemig, wat kan die showtjes weg geven, en moeders (Mel) deed lekker mee, haha. Hij is zo leuk