Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
fayem89 schreef:Jeetje andrea, wat een verhaal.. snap dat je aardig om te spetteren bent... iemand die zo met je dieren omgaat... Maarja hopelijk bevalt dinsdag de nieuwe stal.
Jayney, wat is Erynn toch gaaf aan het worden.. het kleine ukkie wordt langzamerhand al een flinke dame! :p ben benieuwd over jaar of twee, zal een tank worden![]()
en wie is die andere uk die je hebt geplaats, *of heb ik er over heen gelezen haha*
aja, vandaag was de sneeuw en gladheid aardig weggetrokken, dus eindelijk weer eens aan de wandel met de woeste hengsthaha Denzel vond het al te fijn dat hij eindelijk weer zijn beentjes kon strekken... al was hij om te stuiteren haha, maar wel leuk! binnenkort zal ik weer eens foto's van meneer plaatsen..
hetlevenwint schreef:Jayney was jij voor paardenvoer aan het spelen bij dat filmpje in de opfok ?
Mallow schreef:Ik heb de furminator een paar keer gebruikt, maar hij trekt haren er met haarzakje en al uit. Geen idee of dat hoort, maar het leek mij niet zo ideaal, omdat mi dat dus nog goed vastzittende haren zijn.
Gebruik nu gewoon een simpele rosborstel,werkt ook prima.
Vind ze belachelijk duur trouwens