My little ponie had ik een enkele, maar die stonden alleen braaf op de plank Op het HBO hadden Maya en ik een klasgenoot die daadwerkelijk nog speelde met My Little Ponies.... wist niet wat ik zag toen ik daar eens de kamer binnenkwam
Ow ik vond dit in eerste instantie bij Lars ijsbeer
TK trap geverft en de ziekenboeg gelukkig allemaal weer aan beterende hand
Lies veel gedaan Kids blij met traktatie en Pap en Mam trots op je al zeggen ze het niet rechtstreeks is ook iets om trots op te zijn en fijn dat ze je zo 1x in de week helpen en AU klinkt pijnlijk
Eefje ook een moeder into de paarden ijslanders gereden en nu straks op Tinka krijgen
Bianca sterkte met heup en platliggen en idd als je op de foto's vrolijk Móhr ziet kun je denk heel tevreden zijn met plekkie
Ah mooie Mambo en vogels in V ook altijd mooi gezicht
Grit's mam komt weer dichterbij wonen da's wel gezellig en tegelijk verder heerlijk gereden je reactie op puck
Henkie nog beetje stoned o ondertussen alweer "aanvalluh" en weer wennen dat wilco niet thuis is
Puck nieuw dekje PK of niet? ik wil ook bijpassende teugels bij mijn mintkleur en kan nu eindelijk weer bij zadel nu aan het werk en hij was lief vandaag
Eefje hommelus in huis sterkte ermee! gelukkig nog eigen verdieping in huis waarin je je terug kunt trekken maar snap idd dat je nu liever met je vriendje eigen stekkie zou willen leuke stekkie en goedkoper dan hier
Marleen vanavond vergadering en dan morgen Banbay naar huis
Ellen idd vast wel iemand die wil helpen ik o.a. wel Ellen wie heeft dat verteld van die manenpluk bij ijslanders er zijn er ook met net zoveel haar als tinkers mijn vriendin rijd bv een ijsco waarvan je z'n oren en neus nieteens ziet en ook op ijslanderstal waar ik reed en andere stal waar ik stage liep veel lange voorplukken Helaas heb ik er zo 123 geen foto van
Joyce tama zegt na 7 jr ineens bye bye en weer een nieuwe leuke ava en pff wat een nachtmerrie
bij Claudia wit en glad nu lekker op bank tv kijken
Nienke klinkt goed zo werk en school
Denise weer opgepept door yoga en Gaap en Nathan gezellig zij aan zij te knabbelen
O Leon HIER IN UDEN Very interesting en nieuwsgierig
en ineens gaat het weer over titanic en kaptein Iglo
knuffels staan hier nog in logeerkamer mooi excuus voor als nichtje komt slapen Had vroeger mijn bed vol geen kussen nodig en idd My Little Pony
Maartje ik had je toen wel gevraagd, maar volgens mij wilde je er toen (nog) niet over nadenken/ ze niet kwijt idd het werd anders na Mr Zomers "madame Joke" heb ik toen ook goed onenigheid mee gehad Ze vertelde overal dat ze het meeste deed en ze deed nieteens de klussen op haar voerdagen die we afgesproken hadden (zoals we ook met mr zomers hadden afgesproken voor die prijs) enz enz... Ik vond het heel spijtig dat ik ook moest gaan maar 40u werken en al die sores rondom stal dat ging gewoon niet Vandaar ook de keuze voor pension ff alle zorgen uit handen en ff weer rust in de tent Ik had graag voor alle paarden een goed thuis gevonden, maar het kon gewoon niet meer Je was altijd welkom hoor maar ik snap dat je niet kwam
ennnn avelyn dr veulen boek is een babyboek van lars (met fotos enz.)
grid
Geplaatst: 28-01-10 23:41
Ik ben dus ook weer terug van Say en jullie kletsen gewoon door terwijl ik aan het bijlezen ben dus kreeg steeds weer extra pagina's maar kon gelukkig ook stukken scrollen en ik heb foto ingeleverd bij Dagmar dus kom maar op
Bak was ontdooid dus konden weer rijden hopelijk van het weekend ook gewoon weer naar buiten net als vorige week
Laatst bijgewerkt door grid op 28-01-10 23:42, in het totaal 1 keer bewerkt
Grit
Geplaatst: 28-01-10 23:42
Heeee IngriD
grrr
Geplaatst: 28-01-10 23:42
De meeste mensen kunnen gewoon niet effectief vergaderen... gewoon lekker snel. Maar goed, weekend is begonnen! Wel 4 verjaardagen dit weekend, en morgen Banbay ophalen. Hij hoestte ietsie daar, dus even goed in de gaten houden. Morgen komt VA/hoefsmid hem toch meteen beslaan, dus kan hij indien nodig meteen kijken.