Het ziet er van beide goed uit nog wel lekker aan het zoeken maar ze zijn nog jong.Trusten Annique en succes morgen
Ik ga ook weer afsluiten film is afgelopen en lenzen zijn beetje aan t vervelen dus die ga ik uitgooien
grid schreef:Ja dat bedoelde ik ook (zal wel brabants zijn dan )Truste en ik duim voor je voor school morgen!! haha ne hoor niet brabants, ik snapte je precies, zei het zelf alleen ook nog even Dank je chanel, zoekende ja zeker nog, maar is ook alleen maar goed op deze leeftijd ze zijn nog zo jong , dan mogen ze dat nog hahaoke nu echt weltrusten
O haha ik dacht al je snapt me niet maar toch wel Gelukkig Succes Puck!! paardjes zullen blij zijn! dus met die gedachte en maar ff net doen alsof het warm is buiten
Leuk om de filmpjes te zien. Idd allebei nog zoekend, maar dat is logisch.Truste Annique en Grid!Zet em op Puck
Hallo allemaal nou ik ben nu echt voor 100 % klaar met de nieuwe topic Ik hoop alleen dat het op 1 pagina past Nou kan ik eindelijk weer bij blijven Ik ben alleen zo bang dat ik iemand vergeten ben maar dan moet die maar zeggen dan zorg ik ervoor dat die er nog bij komt IK heb net te horen gekregen dat de puppy's rond 6 januari verwacht worden
Dat heb ik ook gemist TV... Ik vind dat er al hele nette stukjes tussen zitten Annique, knap van jullie!!!
HEYYYWauw wat een gaaf filmpje van Kasha trouwens Travis heeft weer nieuwe vlechten en is ontmoddert.. heb ook nog ff met mijn camera op de katten geexpirimenteert zal zo ff wat uplooden
Wat een schatje Cecile leuk dat je een puppy neemtTrusten Marleen Travis nieuwe vlechten en ontmoddert
Nou hier zijn ze dan (het zijn er veel )Eerst Dribbel maar eens, met Dribbel kan je lekker stoeien, waren we hier ook aan het doen likje hij is wel schattig rollenEn Pluizerd, Pluizerd is wat rustiger maar ook ontzettend lief en haaarig hihiIn de "Pluizerdkamer" waar het logeerbed staat en de strijkplank enzo, daar ligt hij graag hahahaarbalHUH? IK ZIE MEZELF!!lief zijn ze he, mijn kindjes